Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUDIKOHU JÄRJETÖN JA NAURETTAVA

Vierailija
05.09.2009 |

On kyllä suurenmoisen huvittavaa, kuinka pilke silmäkulmassa lausuttu harmiton letkautus kasvaa järjettömiin mittasuhteisiin ja saa aikaan moisen mediakohun. Puhun nyt tietenkin Audin myyntijohtajasta ja hänen täysin tarpeettomasta irtisanoutumisestaan. Hän on kaikesta päätellen sujuvasanainen kansan mies, joka on halunnut tokaisuillaan vain tuoda hieman huumoria suomalaiseen ryppyotsaiseen yrityskulttuuriin.

Ja sitä paitsi ei hän nyt ihan perättömiä puhunut. Onhan se nähty mitä on seurannut kun sotien jälkeen naiset suurina joukkoina astuivat työelämään: perhearvojen romahdus.

Ennen naisen paikka oli kotona. Hänen arvokas tehtävänsä oli hoitaa taloustyöt ja lapset ja pitää miehensä tyytyväisenä. Nyt kun halutaan olla niin kauhean tasa-arvoisia niin siitä on seurannut vain yhteiskunnallista kaaosta, lapset ovat tuuliajolla pienestä pitäen ja nuorten mielenterveysongelmat kasvavat räjähdysmäisesti. Puhumattakaan siitä, että joka toinen avioliitto päättyy eroon.

Ennen vanhaan kun mies tuli töistä kotiin häntä odotti lämmin ateria ja naisellinen vaimo, joka osasi täyttää naisen tehtävän myös makuuhuoneen puolella. Nykyään nainen pukee päälleen liituraitapuvun ja yrittää olla miehen veroinen. Onko se sitten ihme jos mies joutuu hakemaan läheisyyttä itärajan takaa tulleilta “ammattilaisilta” jotka vielä osaavat olla naisia ja tietävät mitä mies tarvitsee.

Eiköhän nyt suomalaiset lopeteta tällainen turha vakavamielisyys ja oteta asiat asioina. Jos te naiset haluatte olla tasa-arvoisia miesten kanssa niin kestäkää sitten pientä huumoria myös, niin kuin “hyvät jätkät” tekevät. Ja muistakaa: se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Oikein hyvää syksyn jatkoa kaikille

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Kiesi! Ai sorry, täällähän on niin hemmetisti sun tuttuja... Käääk ja huoh!

Vierailija
22/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuli jutun takia. Audille negatiivinen mielikuva. Tämän virheen Kiesi teki ja sitä mielikuvaa joudutaan paikkailemaan vielä vuosia.

Kyse ei ole huumorintajusta tai muusta vaan markkinoinnista ja Kiesi jutullaan loi audille mielikuvan, millainen sovinisti audikuski on.

Aivan sama, vaikka kansa sen ymmärtäisi, mutta pomot ei varmaan olleet tyytyväisiä siihen.

onneksi saatiin nyt puhtaalle sovinistille uusi nimike: audi-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menstyvätn tyypin mies/nainen tehokas auto.

Nyt mielikuva on sovinistisian auto ja naurattaa vain kun katsoo audikuskeja.

Tekikö Kiesi hallaa audimerkille?

Vierailija
24/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menstyvätn tyypin mies/nainen tehokas auto. Nyt mielikuva on sovinistisian auto ja naurattaa vain kun katsoo audikuskeja. Tekikö Kiesi hallaa audimerkille?[/i

Jotenkin jo säälittävää. Meillä ei ole Audia sanotaan se nyt tähän heti, mutta mä vähän veikkaan että nää jotka nyt nauraa audikuskeille on niitä jotka itse ajaa jollin 80-luvun pommilla, kun ei varat riitä parempaan. Ei kukaan voi olla niin tyhmä muuten että pitää kaikkia audikuskeja sovinisteinä, paitsi tietysti kateellinen köyhä.

T: Lexus

Vierailija
25/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne, jotka eniten ilakoi "Audin mielikuvan muuttumisella" ovat niitä, jotka eivät olisi muutenkaan ikinä ostamassa uutta audia. Ihan rahasyistä.

ja menstyvätn tyypin mies/nainen tehokas auto.

Nyt mielikuva on sovinistisian auto ja naurattaa vain kun katsoo audikuskeja.

Tekikö Kiesi hallaa audimerkille?

Vierailija
26/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut käsitys, että kaikki audeilla, bemareilla ja volvoilla ajavat miehet ajattelevat samalla tavalla. Näillä autoilla ajavat naiset ovat heidän puolisoitaan, jotka yrittävät pysyä vaatimusten tasolla.

Vierailija
27/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut käsitys, että kaikki audeilla, bemareilla ja volvoilla ajavat miehet ajattelevat samalla tavalla. Näillä autoilla ajavat naiset ovat heidän puolisoitaan, jotka yrittävät pysyä vaatimusten tasolla.

Ja jotkut tosiaan pitävät itsestään huolta ja siinä samalla puolisostaan. Toisille ajatuskin on kauhistuttava, mutta ne on niitä paksuja tuulipukumammoja jotka ei asiaa voi ymmärtää.

Vierailija
28/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle vaatimuksia vaikkapa siitä, että hänen on pidettävä kymmensenttisiä stilettikorkoja arkenakin.

Ugh.

Vierailija
29/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle vaatimuksia vaikkapa siitä, että hänen on pidettävä kymmensenttisiä stilettikorkoja arkenakin. Ugh.

Vierailija
30/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen vuoden päästä kukaan ei muista koko henkilöä saati sen juttuja. Kohu ihan turhasta. En edes viitsynyt perehtyä mitä on mies höpissyt. EVVK.

Vierailija
31/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi audia, mulla ei ole korkokenkiä, persus on kuin seitsemän leivän uuni, en silittele silitysraudalla sen paremmin miestäni kuin hänen paitojaankaan. Teemme kotihommat ja maksamme laskut periaattella "se kumpi ensin ehtii" ja homma on pyörinyt tasa-arvoisesti ja tasapuolisesti reilut 20 vuotta. Siinä sulle vaatimustasoa.

Vierailija
32/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta koron ja päkiänkin kuvan persiiseensä hyvin nopsaan.

Kuka hullu antaa miehen porskuttaa, sorry nyt vaan.

Vierailija
33/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta koron ja päkiänkin kuvan persiiseensä hyvin nopsaan. Kuka hullu antaa miehen porskuttaa, sorry nyt vaan.

Mä oon ollut mun miehen kanssa kohta 15 vuotta. Joskus se ehdottaa että laitan jotkut tietyt kengät jalkaani tai päälle vaikka jonkun tietyn puseron tai paidan, ei oo tullut mieleenkään jättää sitä sen takia :)

Vierailija
34/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan v****n sama mitä Audi mies on laukonut suustaan. se oli lähinnä huvittava ja hauskakin. Naisena en koe mitenkään, että minua tai kanssasisariani olisi loukattu. Voi kun joku julkaisis mitä me naiset miehistä ajatellaan :D

Vierailija
35/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kuultu että osalla ihmisistä todellisuuden taju on vähän hämärtynyt. Salatut elämätkin on joillekin ihan totta, ei näytelmää.

Vierailija
36/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kotona siksi, että sillä mahdollistetaan mieheni työskentely ison yrityksen johtotehtävissä ilman, että kotiasioista tarvitsisi kantaa sen isompaa stressiä. Hoidan siis kotityöt ulkona ja sisällä, lapset, remontit ym. juoksevat asiat. Pukeudun kauniisti ja pidän itsestäni hyvää huolta. En yksistään mieheni takia vaan myös siksi, että itse sitä haluan. Myönnän kyllä, että mieheni varmasti huomauttausi mikäli yrittäisin lähteä kauppaan kauhtuneessa tuulipuvussa ilman meikkiä. Tosin ei ole vielä tarvinut huomauttaa, koska minulla ei ole tuulipukua enkä koskaan liiku missään ilman huoliteltua olemusta :).

Voisin myös kuvitella, että mikäli meillä jostain syystä alkaisi suhteessa mennä huonosti, niin ensimmäisenä mies saisi tuta sen tekemättömissä kotitöissä. Eli kyllä jäisi paidat silittämättä ja ruuat laittamatta. Eli kyllä Kiesikin ihan oikeilla jäljillä oli :)!

Vierailija
37/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä olisikin vaikka vähemmän seksikkään auton kuten Ladan myyntijohtaja, olisivatko kaikki ladakuskit sovinisteja kommarisikoja?

Vierailija
38/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä huomaisi suhteen huonontumisen ihan tunnepuolella... Seksi loppuu ja suhtautuminen miheeni olisi hieman kylmempää kuin nyt...

Kas, minun mieheni kun osaa ihan itse silittää paitansa, laittaapa aina välillä ruokaakin ja ulkonäkö tai väh. 7 cm korot ei ole suhteemme perusta. Siitäkään huolimatta etten omista tuulipukua tai kuljen yleensä huoliteltiuna (tosin arksisin ilman 7 cm:n korkoja).

Vierailija
39/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, ettei miehellesi iske impotenssi liian vahvan naisen takia.

Kaikkea osa naisista tekee miestä miellyttääkseen.

minulta koron ja päkiänkin kuvan persiiseensä hyvin nopsaan. Kuka hullu antaa miehen porskuttaa, sorry nyt vaan.

Mä oon ollut mun miehen kanssa kohta 15 vuotta. Joskus se ehdottaa että laitan jotkut tietyt kengät jalkaani tai päälle vaikka jonkun tietyn puseron tai paidan, ei oo tullut mieleenkään jättää sitä sen takia :)

Vierailija
40/55 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt jos joku ladan pomo olisi esitellyt lehdessä mielipiteitä, että kaikki ladalla ajavat ovat kommarisikoja.

Kyseessä olisikin vaikka vähemmän seksikkään auton kuten Ladan myyntijohtaja, olisivatko kaikki ladakuskit sovinisteja kommarisikoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän