Paljonkohan uponnut rahaa tähän sisustukseen?
Kommentit (93)
mutta todellakin AIVAN liikaa tavaraa, minusta tyylitaju oli hieman hukassa. Itse tykkään tuosta tyylistä periaatteessa, mutta vähemmän on enemmän. Ja tosiaan hieman väriä sekaan, ei ihan kaikkea krääsää valkoisena.
Kuka maksaa 450 000e Imatralla olevasta talosta? Miten sisustusliikkeen pitäjällä on varaa 450 000e arvoiseen taloon?
siis tylinsä tuntee ja uskon että tuolaiseen tyyliin monet ihastuvat, mutta suurin osa ei todellakaan ihastu.
Hinta on ihan hävytön. Valkeakoskella on aivan 100 % vastaava ja hinta on ollut alle 300 000.
Paikkakunta n sitten makuasia, mutta mielestänui Valkeakoski on kivasti parempi paikka kuin Imatra. Toki jos tuo sijainti on ihan super, niin se voi vaiktutaa jonkn verran. Taitaa tuon Imatralaisen sijainti kuitenkin olla ihan perus omakotialuetta ?
hintaa on noin 150 000 liikaa.
Sisustus on tosiaan nukkekoti skaalattuna aikuisten leikkimaailmaan.
Minusta ihan järkky, joo tosi hamptonia ja jenkkityyliä. Siis mun makuun ihan kauheen ahdas ja "krääsänen". Ei tykkää ei, ja en oo kateellinen, meillä on neliöitä enemmän, mutta täysin eri tavalla pohja ja sisustus. Mutta makuasioista tietty vaikea kinata, mutta OMA mielipide IHAN HIRVEE!
Ja rahaa varmaan uponnut, mutta mikäs ettei, jos sitä löytyy, ei ole multa pois...
saa rakennettua vastaavan talon ja tehtyä vähän fiksumpia ratkaisuja esim. lämmityksen suhteen, suora sähkö isossa talossa ihan järjetön!!
Kuvista päätellen tonttikaan ei häävi ole, joten en sillekkään paljon arvoa laske.
Törkeä hinta kaikenkaikkiaan!! Jos saisi kaikki nuo sikakalliit Maisonit kaupanpäälle hinnan ehkä jotenkin ymmärtäisin...
Tanskassa tuo olis ihan arkipäivää, mutta suomalaiset aina kauhistuvat jos näkevät että jollain ei ole kotona yhtään lastulevyhuonekalua ;) Kivat värit. Ainoa ongelma lienee se, että jos sisustajan maku joskus vaihtuu ja muuttuu niin on aika iso homma, kun on laitettava kaikki uusiksi.
Muutoinkin nämä lehtien (?) ns. "tanskalaiset" sisustukset ovat aika lailla erilaisia, kuin mihin oikeassa elämässä törmää.
Kaikissa tanskalaisissa kodeissa, joissa mä olen käynyt, on aika lailla enemmän väriä, kuin mitä suomalaiset kuvittelevat. Näitä vaaleita, värittömiä tanskalaiskoteja en ole nähnyt yhtäkään - ja aika monessa kodissa on tullut käytyä.
Kauniita nuo sisustukset yleensä kyllä on, mutta ei näitä valkoisia hörhelöjuttuja :) Joskus tekis mieli laittaa kuvia, mutta enpäs kehtaa kutenkaan.... ;)
että kuvataan lähinnä sisustusta;) Talon pohjapiirustusta ja kuvia koko keittiöstä ja pesutiloista ei olekaan. Jos tämä on sisustuun liikkeen omistajan asunto niin liikkeen markkinoinnilta tuntuu.
No tulimpa nostaneeksi tekstiä taas ylöspäin..
Tulee vähän huonekalu/sisustuskauppa-tunnelma, mitään omaa ei löydy vaan sisustusta on harrastettu katalogi kädessä. Mielestäni ei pitäisi olla liian uskollinen samalle tyylille, vaan sisustuksesta voisi löytyä myös jotakin "poikkevaa" tai yleistä linjaa rikkovaa. Myös tavaroita on liikaa.
Sikäli mikäli ymmärrän niin kalliita huonekalu/tekstiilimerkkejä asunnosta kyllä löytyy, eli otaksun että on sisustettu isolla rahalla. Joku lämpö kuitenkin puuttuu...Ehkä kodikkain ja lämpimin sisustus syntyy keräämällä huonekaluja ja esineitä ajan kanssa, hiljalleen -ei niin että ostetaan koko huonekokonaisuus kerralla -tällainen mielikuvahan asunnosta välittyy.
En voi olla ihmettelemättä, miten talon isäntä mahtaa viihtyä. Onko sillä raukalla mitään "äijien huonetta" kuten biljardihuone kellarikerroksessa tai (todennäköisemmin) oma paikka autotallissa ;)
Olisikohan vaimo sisustanut miehen ulos talosta? siis miten tuolla voi joku mies viihtyä?!
miehelle EI ole sitä omaa paikkaa, ja siksi talo onkin myynnissä.
vaikka sisustaessa on hiukan mopo lähtenyt käsistä...
tässä perheen blogi
http://anne-elmrauhalassa.blogspot.com/
ja todellakin pyörittävät sisustusliiketta Imatralla
persoonaton ja ylisisustettu viritelmä josta puuttuu kodikkuus, lämpö ja ennen kaikkea tyyli. Ihan kun ideana olisi ollut vaan saada mahdollisimman paljon (uutta) tavaraa ahdettua joka nurkkaan. Helmitaulu keittiössä jne...
Sitten taas piha on aivan laittamaton. Tulee vaikutelma että rakentamisen puutteita yritetään paikata tällä hillittömällä "stailaamisella".
Niin miksi kuvat on otettu keskimääräistä heikompitasoisella pokkarilla? Ja vielä sormenjälki(?) linssissä. Niin suttuisia kuvat ovat.
T:Valokuvaaja
verrattuna desinghuonekaluihin ja -lamppuihin joita mä rakastan!
Ja muutenkin tavaraa tosiaan ihan liian paljon..
Ihan aluks, niin kiinteistövälittäjät ottavat ne valokuvat, soitteleppa ko. välitykseen ja kysele mikseivät osaa kuvata, jos vaivaa... Ja talo on hieno, jokainen sisustakoon omaan makuunsa. Ei kait kaikkien tarvii kaikesta tykätä. Tuskin kukaan omaa taloaan sisustaa silmällä pitäen myyntiä... tainnut jonkun tulla katseltua vähän liikaa tv-ohjelmia.
Meillä ainakin on omasta mielestä kiva talo, kodikas sisustus ja ihana iso piha. Eipä siitä muitten tarttekkaan tykätä.
Ja olen myös sitä mieltä, että Sotka ja Ikea eivät kyllä ole sisustamisessa mistään kotoisin... mutta jos joku viihtyy melamiinihässäköiden keskellä ja kokee, että ne on hyvän näköisiä, mikäpä siinä. Kunhan koti tuntuu kodilta!
kaikki huonekalut oli umpipuuta;) Eiköhän siellä ollut seassa runsaasti "kalustelevyä", MDFfää ja viilua - ja mitäs niiden alta löytyykään ellei lastulevyä... Ks esim ne vitriinit, sivuseinät on varmasti jotain muuta kuin umpipuuta.
Umpipuisia kalusteita ei juuri muualta löydy kuin antiikkiliikkeistä nykyään!
jenkeissähän suositaan tätä runsasta tyyliä, more is better. Varakkuuus mitataan tavaramäärässä.
itse olen asunut pitkään keski-euroopan eri maissa ja siellä ei ole koskaan tullut sellainen olo, että suomalaiset kodit olisivat tyhjiä. Päinvastoin, skandinaavinen minimalistisuus oli hyvinkin haluttua.