Paljonkohan uponnut rahaa tähän sisustukseen?
Kommentit (93)
Tai ei sittenkään kun se on Imatralla...
Tanskassa tuo olis ihan arkipäivää, mutta suomalaiset aina kauhistuvat jos näkevät että jollain ei ole kotona yhtään lastulevyhuonekalua ;)
Kivat värit. Ainoa ongelma lienee se, että jos sisustajan maku joskus vaihtuu ja muuttuu niin on aika iso homma, kun on laitettava kaikki uusiksi.
joka paikassa olla tekstityksiä tyyliin keittiö, lehdet, tyynyt jne?
näyttää sisustusliikkeen omistajan talolta. Persoonaton!
On tuo nyt jotain maksanut, Gant ei ole ihan halpaa...
Etenkin lastenhuone oli viehättävä. Mutta kuten edellä on jo todettu, persoonallisuus puuttui ja näytti siltä, kuin kaikki olisi ostettu kerralla yhdestä ja samasta sisustusliikkeestä. Don Goffo?
Hinta on järjetön ottaen huomioon syrjäisen sijainnin susirajalla.
Liian paljon yksityiskohtia - kaikki hukkuu toistensa alle. Ei oo mun makuun, olen enemmän klassinen/moderni sisustaja. Tollasia yksittäisiä juttuja voi käyttää hauskoina 'kikkoina' modernissa sisustuksessa.
sisustuskaupan varastolta. Persoonallisuus ja omaleimaisuus ovat... niin missä?
Järkyttävä kontrasti pihan ja sisätilojen välillä. Makuja on monia, joten en kommentoi sisustusta sen kummemmin kuin vain ihmettelen miksi ei lattioilla ole maton mattoa. Hintaa en arvioi kovin suureksi. Keittiön kiinteät kalusteet on Ikeasta ja talossa "kiinni" oleva muukin sisustus tosi basicia. Näyttävyyttä haettu irtokalusteilla. Tulee mieleen näiden faktojen vuoksi, että on rakennettu ihan vain myyntiä varten. Kaikki mikä myynnin jälkeen jää: piha ja kiinteä sisustus (poissulkien uunin) sekä talotekniikka ovat lähes halvinta mahdollista.
Aivan liian valkoinen minun makuuni ja toisaalta tykkään, että huoneissa mahtuu myös kävelemään.
Mattoja ei välttämättä ole lattialämmityksen takia, en huomannut katsoa, että näkyikö pattereita missään.
Talo on rakennettu kolme vuotta sitten, joten istutukset eivät oikein ole ehtineet kasvaa kunnolla. Se voi olla yksi syy suureen kontrastiin pihan ja talon sisustuksen kanssa. Ja toisaalta ei tuommoista sisustusta ihan vuodessa saa valmiiksi, joten piha on saanut odottaa.
En kuitenkaan ostaisi, ei lainkaan meidän tyylinen koti. Tosin huonekaluthan menisivätkin myyjän mukana...
Talo on rakennettu kolme vuotta sitten, joten istutukset eivät oikein ole ehtineet kasvaa kunnolla. Se voi olla yksi syy suureen kontrastiin pihan ja talon sisustuksen kanssa. Ja toisaalta ei tuommoista sisustusta ihan vuodessa saa valmiiksi, joten piha on saanut odottaa.En kuitenkaan ostaisi, ei lainkaan meidän tyylinen koti. Tosin huonekaluthan menisivätkin myyjän mukana...
Ei siellä kyllä näkynyt edes yritystä laittaa perennapenkkiä tai pensasaitaa. Se ajamaton nurmikkokin (joka oli rikkaruohoja täynnä) oli ihan talon seinässä kiinni. Nurmikon kunnosta voi päätellä, että pihan laitossa (mullassa) on kitsasteltu.
Lattialämmityksen takia ei tarvitse luopua matoista.
jonka valikoimista suurinosa kamoista on. Sisustukseen on uponnut eittämättä kymmeniä tuhansia vaikka varmasti on sisäänostohinnalla nuo saanutkin. Pelkästään se ruma riviera maisonin sängynpääty maksaa tonnin luokkaa! Muutenkin koko koti on kuin riviera maisonin tuotekuvastosta.
Piha on tosi karsea ja hyppäsi nurmikko minunkin silmääni, uusiksi saisi senkin laittaa! lisäksi poistaa se talon seinän vierrustoista kokonaan!!
Täällä ulkomailla on aidosti kauniita taloja ja vimpan päälle upeita sisustuksia. Itsekin asumme varsin mukavasti.
Tuo talo sisustuksineen on viehättävä, mutta paikoitellen hmmh...hieman liikaa. Etenkin lastenhuone oli kaunis ja siitä sain idean, kuinka haluan oman prinsessani huoneen sisustaa. Silti, näin kokonaisuutena, en tuollaisessa talossa viihtyisi asukkaana, ainoastaan vieraana.
ja jännää miten hänen tyylinsä näin kovin teitä kaivelee. Kyllä täytyy olla tyytymätön omaan betoniluukkunsa kun noin kaunis asunto kirvoittaa tällaista katkeruutta.
Ja Ei ole muuten kaupan siksi että olisivat eroamassa.Kyllä suomalaiset on kateellisia.
Näkee, että tuotteet ja sisustus on päästy valitsemaan yhdellä kertaa. Tosin uutta ja vanhaakin on yhdistelty. Kauniit kattokruunut, hassuja yksityikohtia... Kaunis.
Tykkään myös tästä talomallista, enkä pistäisi pahakseni vaikka olisikin omani. Ehkä jonain päivänä.
Itse olen enemmän värien ystävä. Kodissani on tällä hetkellä paljon punaista ja beigeä. Luulin monta vuotta, että olen sininen ihminen, mutta uudessa kodissa punainen on vain ottanut valtaansa. En voisi kuvitella oikein muuta.
TOivon, että jonain päivänä pääsen linkin tapaiseen kokonaisuuteen, jossa olen voinut sisustaa koko talon sellaisilla tuotteilla ja tyylillä josta pidän.
Hienoa työtä. Koti. Kotihan on ihmiselle kuin ihmiselle hyvin merkittävä paikka.
Mielipiteitä?
Jos tarkoitus on myydä asuntoa (?) niin miksi kuvat on otettu vain sohvista, kattokruunuista ja jumalattomasta määrästä koristekrääsää. Asunnon ostaa tuskin ostaa koko romumäärää asunnon kanssa vaan talon. Olisi kiva tietää millainen on pohjapiirros tai miltä pesutilat näyttävät (ilmeisesti siellä ei ole valkeaa sohvaa tai kristallikruunua, kun ei ole kuviakaan)? Minusta tuo ei näytä kodikkaalta saati lapsiperheen kodilta. Piha on laittamaton, se ei selvästikään ole perheen kiinnostuksen kohteita. Toinen asia on löytyykö Imatralta ketään, joka maksaisi talosta noin paljon.
Ja niille, jotka huutelevat kunnianloukkauksesta tiedoksi, että asunnosta saa sanoa mielipiteen, minulla ei ole mielipidettä omistajista enkä heistä mitään tiedä. Asunnolla ei ole kunniaa.
Mielipiteitä?
Jos tarkoitus on myydä asuntoa (?) niin miksi kuvat on otettu vain sohvista, kattokruunuista ja jumalattomasta määrästä koristekrääsää. Asunnon ostaa tuskin ostaa koko romumäärää asunnon kanssa vaan talon. Olisi kiva tietää millainen on pohjapiirros tai miltä pesutilat näyttävät (ilmeisesti siellä ei ole valkeaa sohvaa tai kristallikruunua, kun ei ole kuviakaan)? Minusta tuo ei näytä kodikkaalta saati lapsiperheen kodilta. Piha on laittamaton, se ei selvästikään ole perheen kiinnostuksen kohteita. Toinen asia on löytyykö Imatralta ketään, joka maksaisi talosta noin paljon. Ja niille, jotka huutelevat kunnianloukkauksesta tiedoksi, että asunnosta saa sanoa mielipiteen, minulla ei ole mielipidettä omistajista enkä heistä mitään tiedä. Asunnolla ei ole kunniaa.
Olen asunut täällä muilla mailla jo pari vuosikymmentä. Meni minullakin hetki, kun hangoittelin vastaan ja olin sitä mieltä että suomalainen sisutaminen on ainoaa oikeaa.
Nykyisin tuntuu, että suomalaiset kodit ovat tyhjiä. Ikävä kyllä tulee sellainen olo, että rahat ovat juuri ja juuri riittäneet asunnon ostamiseen, mutta mitään muuta ei ole saatu hankittua.
Se siitä vähäeleisestä skandinaavisesta tyylikkyydestä...
Kuka maksaa 450 000e Imatralla olevasta talosta?
Miten sisustusliikkeen pitäjällä on varaa 450 000e arvoiseen taloon?
jenkeissähän suositaan tätä runsasta tyyli, more is better. Varakkuuus mitataan tavaramäärässä.
itse olen asunut pitkään keski-euroopan eri maissa ja siellä ei ole koskaan tullut sellainen olo, että suomalaiset kodit olisivat tyhjiä. Päinvastoin, skandinaavinen minimalistisuus oli hyvinkin haluttua.
Talo on ryssän makuun sisustettu!
Myyntipaikkakin (Imatra) viittaa siihen, että uusrikas venäläisperhehän tässä kauppaa Suomen "datsaansa"...
Jotenkin ällistyttävää, että talon ulkokuoreen ja sisustukseen on panostettu aivan överisti, mutta piha on aivan laittamaton..?!
Sisustus on mennyt yli siinä suhteessa, että tavaraa on liikaa ja kaikki ovat jotenkin sitä samaa kermakakku-marenki tyyliä. Tavaraa vähentämällä sisustus olisi ihan nätti.
En tiedä paljonko sisustus on maksanut, mutta uskoisin, että kaikkeen tuohon tilpehööriin on palanut rahaa uskomattoman paljon.