Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksiä parisuhteessa vuoteen?

Vierailija
03.09.2009 |

Siis miten joku nainen pystyy olemaan ilman seksiä vuodenkin??? Onko miehen oltava uskollinen vaikka tietää ettei tule koskaan enää läheisyyttä ja hellyyttä eikä seksiä?

Kertokaa te joilla seksi on kertakaikkiaan vastemielistä oman puolison kanssa! Miksi? MItä on tapahtunut?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai ne muo ällöttäs muutenkin. Eli varmaan menis vaihtoon mies.

Meillä on ollut koko yhdessä olo aikamme ajan hyvää seksiä ja ihan usein. Välillä päivittäin, välillä monta kertaa päivässä ja välillä vain kerran kuussa. Raskaudet on ollu hiljasempaa aikaa ja synnytyksen jälkeen myös. En voisi olla vuosia parisuhteessa ilman seksiä. Eikä mielestäni kenenkään tarvitse olla siis jos ei halua olla.

Vierailija
2/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oikeasti on montaakaan ihmistä joka elää parisuhteessa ja ilman seksiä. Jos sitä seksiä ei ole oman kumppanin kanssa niin sitten sitä on kodin ulkopuolella. Toinen pihtaa ja se aktiivisempi hakee harrastuksensa muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. Takana puoli vuotta selibaattia

Vierailija
4/25 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä naiset pihtaa ja miehet on puutteessa.

jokaisella pitäisi olla sen verran älliä päässä ettei päästä repsahtamaan itseään siihen pisteeseen ettei ole enää haluttava. Ja tämä pätee kumpaankin sukupuoleen.

Vierailija
5/25 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oikeasti on montaakaan ihmistä joka elää parisuhteessa ja ilman seksiä. Jos sitä seksiä ei ole oman kumppanin kanssa niin sitten sitä on kodin ulkopuolella. Toinen pihtaa ja se aktiivisempi hakee harrastuksensa muualta.

Meillä mies ei kai ikinä ole ollut kauhean aktiivinen seksuaalisesti, eikä aloitteen tekeminen ole oikeastaan koskaan ole ainakaan selvinpäin ollut hänelle luontevaa. Siksipä meillä seksi onkin paljolti liittynyt alkoholin nauttimiseen, ja pitkiäkin aikoja ollaan ilman.

Minä olisin meillä se aktiivisempi, mutta koko parisuhde on säännöllisin väliajoin niin takussa, että tunnen vastenmielisyyttä koko miestä kohtaan. En siis myöskään seksiä halua ainakaan hänen kanssaan, mutta en käy vieraissakaan. Meidän kohdallamme teoriasi ei siis ainakaan pidä paikkaansa, ja koska tässä tapauksessa kyse on minusta, et voi sanoa että minä vaan luulen asian olevan noin.

Vierailija
6/25 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä harrastamme kuitenkin useita kertoja viikossa. Välit on erinomaiset ja seksi tutun kumppanin kanssa huippua, joten miksi ei.

Kummatkin ovat aina olleet aktiivisia ja pisimpään oltu ilman ehkä kuukausi synnytyksen jälkeen. En pitkään jaksaisi suhdetta missä ei saa säännöllisesti.

Vierailija
7/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta ilman seksiä

Vierailija
8/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän vuoden jälkeen erosin.

Vierailija
9/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut suomalaisen naisen tartunnan.

Vierailija
10/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyllä olisin halunnut mies ei. Mies sairastui ja kait siitä johtui masennus ja muut. Erottiinkin sitten ei seksittömyydestä vaan koko kombinaation takia.

Vierailija
11/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan (olen nainen itsekin)

Vierailija
12/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan kertovat että mieheltä meni halut mutta miksi naiselta menee halut

13/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että parisuhde vetelee viimeisiään.

Vierailija
14/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljasti vuoden jälkeen, ettei seksi ole ikinä häntä kiinnostanut. Kyllästyin jossain vaiheessa sitten kinuamaan kokonaan seksiä.

Vierailija
15/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee viimeisetkin himot. Ja kun olen saanut vihdoin muksut takaisin nukkumaan, olen niin väsynyt etten enää jaksa.

Ei siinä sen kummempaa. Parempia aikoja odotellessa...

Vierailija
16/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikein himota kun läskit lätisee vastaan joka työnnöllä.

Vierailija
17/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lihonnut 20-30 kg muutamassa vuodessa ei oikein himota kun läskit lätisee vastaan joka työnnöllä.

ja noiden kilojen myötä on myös seksi loppunut. Mä en vaan yksinkertaisesti PYSTY seksiin kun miehen vartalo on vastenmielinen.

Vierailija
18/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lihonnut 20-30 kg muutamassa vuodessa ei oikein himota kun läskit lätisee vastaan joka työnnöllä.

ja noiden kilojen myötä on myös seksi loppunut. Mä en vaan yksinkertaisesti PYSTY seksiin kun miehen vartalo on vastenmielinen.

Vierailija
19/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elää nyt rek. parisuhteessa miehen kanssa. Ei saanut sanottua, vaan onneksi arvasin aika pian- ero eikä jumalankiitos lapsia =D

Vierailija
20/25 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5 lasta ja tottakai välillä ollut hiljasempaa. Loppuraskauksissa ja synnytyksen jälkeen, mutta kyllä halut ovat aina palautuneet jossakin vaiheessa. Sitä en ymmärrä että parisuhteessa voi elää ilman seksiä. Kyllä sen huomaa jos ei ole seksiä ollut viikkokausiin. silloin on kyllä jotakin pielessä, riitoja tmv...

Silloin kun menee sängyssä hyvin niin se vaikuttaa myös koko elämään ja mielialaan, joten arki maistuu paremmalta ja miehen kanssa menee kaikinpuolin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän