Ei seksiä parisuhteessa vuoteen?
Siis miten joku nainen pystyy olemaan ilman seksiä vuodenkin??? Onko miehen oltava uskollinen vaikka tietää ettei tule koskaan enää läheisyyttä ja hellyyttä eikä seksiä?
Kertokaa te joilla seksi on kertakaikkiaan vastemielistä oman puolison kanssa! Miksi? MItä on tapahtunut?
Kommentit (25)
Molempien jälkeen yli vuoden täydellinen tauko ja sen jälkeen toimintaa muutaman kerran vuodessa. Ja kyllä - vaikka mies ei Audilla ajakaan, tämä parisuhde taitaa tosiaan vedellä viimeisiään...
Se on juuri näin, vain AV:llä naiset on puutteessa. Oikeassa elämässä naiset pihtaa ja miehet on puutteessa.
täällä naiset valittaa puutteesta. Taidan sanoa että hankkii av:ltä rakastajan joka ei saa mieheltään =)
Meillä miehellä on ollut erinäisiä jaksoja haluttomuutta ja parhaimmillaan on ollut useita kuukausiakin ilman. Ja nyttenkin rakastellaan n. 1-2 krt kuussa. Siis se on jo hyvin.
Syitä miehen haluttomuuteen en ole löytänyt vaikka kaikkeni olen asian eteen pyrkinyt tekemään ja saada keskusteltua asiasta.
Tosin itselläni oli haluttomuutta aikaisemmassa liitossa. Se johtui tosin täysin siitä, että en enää rakastanut ex-miestäni. Monesti alussa vielä "suostuin" rakastelemaan ilman omaa hlua, mutta sain siitä aivan järkyttävieä itseinho-tuntemuksia. Olin itselleni vihainen, että suostuin, vaikka yhtään en halunnut ja se ei tuonut mitään hyvää minun ajatuksiini.
Seksi ei tosin käy mielessä, jos ei koe olevansa haluttu, arvostettu tai on väkivallanpelkoa koko ajan ilmassa. Näin siis minun entisessä liitossa.
Mutta siis tuo haluttomuus on aika lailla ihan miestenkin ongelma.
tilastojen mukaan kuitenkin 67% miehistä olisi halunnut seksiä enemmän, ja vain 20% naisista. Jotenkin noin se meni.
Ja suurimmassa osassa parisuhteita seksi loppuu lapsiin.