Ege Zulu eli đ§đż saa Uudenmaan taidepalkinnon
Ja taidetoimikunnan jÀsenet:
Puheenjohtaja:
Lotta Nevalainen, Helsinki
JĂ€senet:
Tatu Ahlroos, Helsinki
Terhi Kokkonen, Helsinki
Piia LÀÀveri, Helsinki
Ahmed Mohamed Kakoyi, Espoo
Sami Nieminen, Helsinki
Pasi Rauhala, Lohja
Katriina Rosavaara, Helsinki
Outi Rousu, Porvoo
Pia Sirén, Loviisa
Aino Tenkanen, HyvinkÀÀ
Kommentit (31)
Terhi Kokkonen v 2016:
huoruudessa ei mitÀÀn pahaa, jos ja kun huoruus liittyy naisen seksuaalisuuteenhttps://www.hs.fi/politiikka/art-2000002903465.html
Persu AP taas loukkaantumassa, kun tummaihoinen tekee eikÀ puhu, ansaitsee elantonsa itse ja tienaakin mukavasti. Oiva kitinÀn aihe siis Ap:lle
KyllĂ€ persua kiukuttaa kun yksi Suomen palkitaan. Ja vĂ€hĂ€n rasismia ja naisvihaa öyhötyksen mausteeksi niinkuin yleensĂ€. Montako kertaa aiot laitta saman aloituksen?đ
Palkinto islamille Suomessa jeeeđđŒ
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ persua kiukuttaa kun yksi Suomen palkitaan. Ja vĂ€hĂ€n rasismia ja naisvihaa öyhötyksen mausteeksi niinkuin yleensĂ€. Montako kertaa aiot laitta saman aloituksen?đ
Olen edelleen aina ÀÀnestÀnyt demareita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Persu AP taas loukkaantumassa, kun tummaihoinen tekee eikÀ puhu, ansaitsee elantonsa itse ja tienaakin mukavasti. Oiva kitinÀn aihe siis Ap:lle
Myös Stalin ansaitsi itse elantonsa ja tienasi mukavasti.
HĂ€nen uransa kannustaa ja luo toivoa heille, jotka vasta pohtivat omia valintojaan.
Eli mitĂ€ sitĂ€ mustan nuoren kannattaa opiskella tai hankkia töitĂ€, kun jokaisesta voi tulla gangstarĂ€ppĂ€ri. đ€Šđ»
Onpa kamalaa, vÀÀrÀnvÀrinen ihminen on taiteellinen ja palkittu siitÀ. Vain vaaleanpunaiset suomalaiset ovat taiteellisia.
Onko tÀmÀ se huijari joka myi euron hampurilaisia kahdella eurolla??
Vierailija kirjoitti:
Palkinto islamille Suomessa jeeeđđŒ
Juntti kyllÀ olet.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kamalaa, vÀÀrÀnvÀrinen ihminen on taiteellinen ja palkittu siitÀ. Vain vaaleanpunaiset suomalaiset ovat taiteellisia.
Olemme valkoista rotua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂĂ€rioikeisto taas keksimĂ€ssĂ€ typeryyksiĂ€ kommenteissa, sekopĂ€itĂ€ kaikki te olette! Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalinistitoimittaja, deZantin ihana Leenako, ylistÀÀ Stalinia taas?
Vierailija kirjoitti:
HĂ€nen uransa kannustaa ja luo toivoa heille, jotka vasta pohtivat omia valintojaan.
Eli mitĂ€ sitĂ€ mustan nuoren kannattaa opiskella tai hankkia töitĂ€, kun jokaisesta voi tulla gangstarĂ€ppĂ€ri. đ€Šđ»
Olisiko hyvÀ perehtyÀ aiheeseen, ennen öyhötystÀ?
Onneksi sentÀÀn Somalimaan avustuksia karsitaan.
Vierailija kirjoitti:
Persu kuvittelee ettĂ€ Ege Zulu on gastarĂ€ppĂ€riđ€Š
Hölmö palkinto ja melkein yhtÀ hölmöÀ pahoittaa mieli siitÀ ettÀ sen saa tummaihoinen ihminen, vaikutat vaan katkeralta ja kateelliselta
7 naista
1 đ§đż
3 miestÀ