Onko tatuointi pepun yläpuolella seksikäs?
Kommentit (42)
mielestä huonoa makua.
Ompas katkeraa porukkaa täällä! Mielestäni sellainen on hyvän näköinen, jos ei ole liian iso, tai kuva turhan esittävä.
Kyllähän hyvän perän yläpuolella oleva pienehkö kuva on erittäin hot!
t: mies
tatuoinnin seksikkyys on mielestäni enemmänkin kiinni itse tatuoinnista, sen sopivuudesta kantajalleen ja kyllä myös siitä miten tatuointinsa kantaa. ei voi sanoa, että kaikki alaselkätatuoinnit on seksikkäitä. ei voi sanoa myöskään, että kaikki tatuoinnit on rumia. kauneus on katsojan silmässä. voi silti olla pitämättä tatuoinneista.
Kyllähän hyvän perän yläpuolella oleva pienehkö kuva on erittäin hot! t: mies
mitä omaan mielipiteeseeni tulee, pidän kohtuullisen suurista, esim. puoliselkää, käsivarren tai vaikka kyljen peittävistä tatuoinneista enemmän kuin pienehköistä kuvista. useimmat tribaalit, kukkia ja söpöjä perhosia sisältävät alaselänkuvat ei ole mielestäni seksikkäitä, vaan vähän passé. aika harvoin vain näkee ylipäänsäkään ihmisillä huolella harkittuja persoonallisia kuvia. helpointa lienee valkata kansiosta kuva, harmillista kyllä. jos kerran tatuointiin rahansa laittaa ja kuvaa loppuelämänsä kantaa, luulis ihmisten olevan valmiita panostamaan laatuun.
sanoisin tatuoinneille ehdoton kyllä ja mille tahansa tatuoinnille ehdoton ei. harkitkaa, käyttäkää luovuutta aiheen valinnassa ja (hui!) piirrättäkää enemmän uniikkeja kuvia. (jos täällä nyt "saa" kannattaa näin "marginaalia" ja "paheellista" tapaa kuin tatuoinnit :D )
joku on valinnut tietyn kuvan ja kauanko valintaansa on pohtinut.
Omat tatuointini voivat näyttää just siltä, että on napattu katalogista minuutin miettimisen jälkeen. Totuus on kuitenkin toinen. Kaikki kolme tatuointiani ovat hyvin rakkaita, merkityksellisiä (minulle siis) ja huolella valittuja.
alaselässä? niin OUT, ihan 90-luvun meininkiä, ällöttävää jamppatouhua
hmm... niin. olisi mukavakatsella ihmisten ihoissa joitakin persoonallisia kuvia. tarkoitan, että vaivauduttaisiin keksimään kuvan aiheeksi joku muu kuin tusinatribaali, kukka, perhonen ym yleistä. siis että ihan vain minun mielestä olisi kauniimpaa. täysin subjektiivinen näkemys tämä siis on, että harvinaisempi on kiinnostavampi. ihmiselle itselleen, mikä tahansa voi olla tärkeä, ymmärrän sen.
Tatuointi pyllyn päällä tarkoittaa "pidän pyllyseksistä". Epäilen kumminkin, että puolet tatuoinnin ottajista eivät ole tietoisia tuosta signaalista.
Siis mitä ihmettä? Mielestäni kehon osalla, jonne tatuointi isketään, ei ole mitään merkitystä signaalin kanssa. Eiköhän tämä ole enemmänkin kiinni itse kuvasta. Jos jotain peppuseksimeininki-viboja haluaa välittää niin ottaa vaikka sitten mopon ohjaustangon alaselkään. Gosh.
kun menin vauvauintiin. Siellä ei tainnut olla yhtäkään mammaa jolla EI olisi ollut tatuiontia. Aika monella se on juuri joku karmea kukka-tribaalihässäkkä tai kiinalainen merkki tai perhonen tms. suoraan katalookista, ja se on joko alaselässä tai lapaluun kohdalla.
Itselläni on suuria esittäviä tatuointeja ja niitä on paljon, olen hassannut aikaa ja rahaa niiden hankkimiseen alan parhailla tekijöillä. Jos pitää odottaa 2 vuotta että saan haluamani kuvan haluamaltani artistilta, niin sitten odotan 2 vuotta.
Omasta mielestäni kuvani näyttää hyvältä, muiden mielipiteistä en välitä :)
Kun on lyhyt paita ja kumartuu, kaikki miehet sanoo wau.. Kyllä se vähän ahdistaakin.
(tatuointi pyllyn päällä 6kk, kukkatribaali, mustaharmaa)
Kun on lyhyt paita ja kumartuu, kaikki miehet sanoo wau.. Kyllä se vähän ahdistaakin.
(tatuointi pyllyn päällä 6kk, kukkatribaali, mustaharmaa)
kumartelee lyhyessä paidassa niin että alaselkä/peppu näkyy... sovitte mauttoman tatskasi kanssa yhteen loistavasti.
kaikki tatuinnit ovat aivan kamalia. Joku voi olla ok kiva, mutta ajattelen aina sitten 10 v päästä voi olla tosi kamala. Mielummin monta hennaa putkeen.
Mielestäni sellainen on hyvän näköinen, jos ei ole liian iso, tai kuva turhan esittävä.