Onko tatuointi pepun yläpuolella seksikäs?
Kommentit (42)
päivän piriste toi otin delffiinin,yt se on valas:DD
Yhtään minkäänlainen tatuointi yhtään missään ei ole seksikäs.
Ja samoin ajattelee mun mieskin. Tatuoinnit on rumia.
missä on säteittäisesti nuolia nuolenkärjet osoittaen alaspäin. Laitapa sellainen.
Olen kuullut saman "tiedon". Tatuointi pyllyn päällä tarkoittaa "pidän pyllyseksistä". Epäilen kumminkin, että puolet tatuoinnin ottajista eivät ole tietoisia tuosta signaalista.
on 52 tatuoitua tähteä kasvoissa.
ottakaa vaan alaselkään, niin ei tartte haaveilla enää epiduraalista.
Ja sit kun alkaa ikää tulla, niin löystyneessä ihossa ne tatskat vasta karseita onkin...
epiduraali onnistuneesti alaselän tatuoinnista huolimatta.
lapsenne ilman epiduraalia, niin minäkin tein vaikka ei tatskoja olekkaan.
Tosin silloin se ei enää välttämättä ole enää siinä yläpuolella vaan vähän alempaa =).
en varmast synnytä...mut ota sä koko selän tatuointi ni mä synnytä seuraavani ilma kivunlievityst=)
tatuoinnissa värjäämätön kohta oikealla paikalla, epiduraalin saa!
Minulla ei ainakaan ole aikomusta näytetellä löystynyttä ihoani kaikille joskus 7-kymppisenä,joten hällä väliä,miltä ne kuvat silloin näyttää! xD
Olen kuullut saman "tiedon". Tatuointi pyllyn päällä tarkoittaa "pidän pyllyseksistä". Epäilen kumminkin, että puolet tatuoinnin ottajista eivät ole tietoisia tuosta signaalista.
Mullakin on sellainen, mutta osuu kyllä sit oikeaan :)
nyt vaan selässä ja lisää tulossa... Täältä ei kannata tatuoinneista kysyä, kun täällä on vaan katkeria mammoja, jotka ei ole saanut nuoruudessaan isiltä ja äiskältä lupaa tatuointiin ja nyt ei enää halua/uskalla ottaa... Eli kyllä kysymykseesi ap, nätti pylly ja nätti tatska, niin kyllä on hot!
kaikki tatuinnit ovat aivan kamalia. Joku voi olla ok kiva, mutta ajattelen aina sitten 10 v päästä voi olla tosi kamala. Mielummin monta hennaa putkeen.
eli myrkyttäisit itsesi mieluummin kun ottaisit kauniin tatuoinnin.. sehän vain vanhenisis siinä samassa mitä ihosi tekee :D pellen puhetta tommmonen.
hyvän näköisiä, katsokaa vaikka Wilma Schlieweskiä.
En tykkää tatuoinneista, enää...;) Eikö tuo alaselkä ole vähän ysäriä?
t. eräs kahden tatuoinnin poistattamisesta haaveileva
En tykkää tatuoinneista, enää...;) Eikö tuo alaselkä ole vähän ysäriä? t. eräs kahden tatuoinnin poistattamisesta haaveileva
Tätänykyä aika surullinen ilmiö, tulee lähiöt ja maalaiskylien juottolat mieleen. Nimitys tramp stamp ei ole syntynyt tyhjästä.
Itselleni olen luvannut alaselkään tatuoinnin, kun pääsen tavoitepainooni :)