Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antaisitko 9 v pojan ottaa korviksen?

Vierailija
02.09.2009 |

Poika tuli äsken luokseni ja sanoi, "äiti, mä saatan ottaa korviksen." En oikein tiedä mitä mieltä olen asiasta, jäin ihan sanattomaksi. Mitäs mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa, niin antaisin.

Vierailija
2/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempi poika täällä otti 5,5vuotiaana kun isoveli (8) otti, tosin antoi sen kasvamaan kiinni vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"äiti, SAANHAN mä ottaa korviksen?", mutta kyseessähän olikin ilmoitusasia: "mä SAATAN ottaa korviksen". Eli mielipidettäsi ei näköjään kysytä ja lapsi ilmestyy jonakin päivänä eteesi lävistettynä :(

Vierailija
4/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kahden pojan äiti. Kyllä vähän kypsemmässä iässä kuin 9-vuotiaana pitää tuollaiset päätökset tehdä... ehkä sitten joskus ripari-ikäisenä aikasintaan, jos on ihan pakko itteään rei'itellä...

Vierailija
5/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa kasvatettua umpeen jos joskus ei enää tykkääkään, ja vaikkei saisikaan niin ei siinä korvista ole pakko pitää. Tosin antaisin laittaa vaan toiseen korvaan.

Vierailija
6/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin antaisin laittaa vaan toiseen korvaan.

Jos korvis sinänsä on sinusta ok, niin miksi vain toiseen. Sehän on tosi juntin näköistä. Kyllä nykyään pojilla on molemmissa korvissa korvikset jos rei'ittämisen tielle lähdetään.

Mä varmaan haluaisin sen 9 veen miettivän hetken asiaa. Jos vielä parin kuukauden päästä haluaa korvikset, niin ok. (Mielellään tosiaan sitten molempiin korviin.)

Vierailija
7/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin laittaa. Oma poikani halusi korviksen kun oli 8v, nyt 13 ja käyttää vieläkin sitä. Ihan hieno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän