Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmeno ja alkuraskauden flunssa

Vierailija
02.09.2009 |

Pientä galluppia:

Sairastitko flunssan alkuraskauden aikana, ja jatkuiko raskaus onnellisesti täysille viikoille saakka?

Itselläni on ainakin parista raskaudesta se kokemus (toinen itseltäni, toinen ystävä), että alkuraskaudessa on iskenyt kunnon flunssa, ja raskaus on myös mennyt kesken samoihin aikoihin. Onko siis kellään kokemusta siitä, että alkuviikkojen flunssasta huolimatta raskaus on jatkunut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannessa ja neljännessä raskaudessa sairastin flunssaa ja poskiontelontulehdusta alkuraskaudessa, söin lääkekuurinkin, kun ei ohi mennyt millään. Lapset syntyivät terveinä täysaikaisina.

Muutoinkin olen jokaisessa neljässä raskaudessa sairastanut herkemmin poskiontelotulehduksia...

Yhdessä raskaudessa sairastin keskiraskauden aikaan influenssankin... :(.

Terveitä lapsia minulla, ei ole edes allergioita ilmennyt.

Rikä yhtään keskenmenoa ole ollut.

Vierailija
2/4 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä edes pikkuflunssa vaan kunnon tauti! Ja silloin kun sain keskenmenon, olin terve kuin pukki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse alkuviikoilla, ja nyt tuntuu, että mahdollinen flunssa on tulollaan. Ja on tosi pessimistinen olo raskauden suhteen..

Vierailija
4/4 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaus: joku ihme kuumetauti päällä jo ennen kuin olin testannut plussan (mutta hedelmöittyminen oli jo tapahtunut), kuumetta noin 38,5 astetta => keskeytynyt keskenmeno 7. viikolla

Toka raskaus: kaamea räkätauti suunnilleen testaamisen aikaan ja sen jälkeen, pikkuisen lämpöä => terve poika tuli