Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään kokemusta Sepramista?

Vierailija
02.09.2009 |

Aiheuttaako miten pahoja sivuvaikutuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen jälkeen minulla ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia... ellei sivuvaikutukseksi lasketa sitä ettei pysty niin helposti itkemään tai että on tehokkaampi töissä.

Vierailija
2/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oli tosi kauhea olo, kauheampi kuin normaalisti, mutta sitten alkoi helpottamaan. Nyt olen syönyt lääkettä kolme vuotta, ja voin hyvin. Mitään sivuvaikutuksia ei ole, ihan normaalia elämää elän. Äkkinäistä lopetusta en suosittele. Mulla loppui pari kertaa lääkkeet kesken, ja rupesin saamaan veemäisiä oireita, mm. ihan kuin pieniä sähköiskuja olisi saanut pitkin kroppaa, tärisin ja olo oli sekava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo yli kuukauden ja päässä tuntuu ajoittain juurikin tuollaisia pieniä sähköiskun tuntuisia tuntemuksia, jos on jo häirinnyt niin olen ottanut puolikkaan tabun niin on mennyt melko pian ohi..

Vierailija
4/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi tosi paljon. Niitä tuli yleensä aina kun liikuin, paikalla hiljaa ollessa ei. Tosi omituisia. Sen napsumisen aikana näkökenttä sumeni puoleksi sekunniksi.

3

Vierailija
5/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetki meni ennen kun tajusin, että johtuu sepramista. Ja lääkäri jankkasi että ei ole lääkkeillä sivuvaikutuksia tai vieroitusoireita, joopa juu...

Vierailija
6/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa huono sivuoire oli jatkuva (lievä, joskus rajumpi)ripuli. Muuten olo vain kohentui. Söin siis masennukseen.

Vierailija
7/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmit oli ihan hukassa...

Vierailija
8/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt päässyt ilmeisesti pahimman "aloitusvaiheen" läpi ja olotila on kohentunut jonkin verran. Katsotaan mitä tuleman pitää jatkossa/ap.