Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuitko Audi-Kiesin kommenteista?

Vierailija
02.09.2009 |

Minusta koko jutulle voi nauraa. Äijä teki itsestään totaalisen pellen, mitäpä siitä loukkaantumaan.

Huvittavinta on se, että tuon näköinen mies kehtaa vaatia naisen ulkonäöltä niin paljon. XDDD

Femakko

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kiesi otti kantaa naiseuteen ja naisiin, niin juttuhan on vain ihan huumorilla tehty. Entä jos hän olisi puhunut tosiaan tummaihosista? Kuinka moni silloin kuuluttaisi huumorin perään? Tai muslimeista? Joku jo aiemmin sanoikin, että ei autovertaus sinänsä loukkaa ja sen olisi voinut tehdä HYVÄLLÄ huumorilla (kuten juuri autosta on pidettävä hyvää huolta, kuten naisesta jne.). Jotenkin on niin kuvaavaa, että jotkut naiset yrittää selitellä tätä huumorillla. Hyvä sisko -meininki ei naisten keskuuteen ulotu. Jos naista A pilkataan, niin nainen B sanoo "no hei, se oli vaan vitsiä". Jos miestä A pilkataan, niin mies B käy mättämässä pilkkaajaa turpaan (joko konkreettisesti tai kuvainnollisesti).

Olen kanssasi samaa mieltä. Mutta kai tähän naisena oloon kuuluu myös se, että yritämme ymmärtää, olla suvaitsevaisia ja avarakatseisia.

Kuvaannollisesti tämä Audihemmo kyllä nyt ajaa hurauttu suomalaisten naisten päälle. Vanhempien rouvien kohdalla painoi vielä oikein kaasua. Ja koska olen reilusti yli 40 v., niin olisi kai vielä pakittanut ja ajanut uudelleen yli. Eihän mulla enää arvoa ole hänen mielestään naisena. Ihminen kai en edes ole koskaan ollutkaan.

Tunteitteni vallassa täällä hölisen.

Vierailija
42/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä silti taitaa jäädä se A4 kauppaan, kun ensi keväänä on auton vaihto edessä:) BMW:llä ja VW:lläkin on ihan kivoja kiesejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Kiesi JUTUN MUKAAN pökiö. Mutta oikeasti ette voi tietää, miten se haastattelu on tehty ja missä määrin toimittaja Kiesiä johdatteli/valikoi kommentteja.

Toimittajana tiedän, miten eri tavoin ihmisistä voi maalata väärän kuvan ilman, että valehdellaan...

...hänhän voi tehdä tuosta kunnianloukkausjutun. Mutta näinköhän tekee...

Vierailija
44/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavat 90%:sti olla Audin omistajia :)

Mutta en mä silti jättäis sitä ostamatta ton jutun takia. Mun mielestä se oli ihan hauska. Mä taas veikkaan että ne jotka veti herneen nenuun on niitä tuulipukumammoja jotka ei viihdy hameessa ja korkkareissa, koulu jäänyt peruskouluun. Varmasti loukkaa vähemmmän naisellisia mammoja kun mies sanoo ääneen minkälainen toivenaisen soisi olevan.

Mun auto on Mercedes Benzin B-sarjaa, ja mun mielestä se on naisen auto, ei sovi miehelle ollenkaan. Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu tästä kommentista.

Vierailija
45/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä silti jättäis sitä ostamatta ton jutun takia. Mun mielestä se oli ihan hauska. Mä taas veikkaan että ne jotka veti herneen nenuun on niitä tuulipukumammoja jotka ei viihdy hameessa ja korkkareissa, koulu jäänyt peruskouluun. Varmasti loukkaa vähemmmän naisellisia mammoja kun mies sanoo ääneen minkälainen toivenaisen soisi olevan. Mun auto on Mercedes Benzin B-sarjaa, ja mun mielestä se on naisen auto, ei sovi miehelle ollenkaan. Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu tästä kommentista.

Eilen juuri ostin uudet talvisaappaat, n. 10 cm korolla. Autoni on Mercedez CLK550 ja olen yli 40 v. Hyvässä työssä ja asemassa.

Olen törmännyt näihin "poikiin" usein työurallani. Pari kolme olisi halunnut lähempää testiajoa ylennyksen takeeksi. Vaihdoin firmaa. Asiakkaina tällaiset ovat rasittavia. Jos ei ole maksullista seuraa tarjota illan päätteeksi niin mennään sitten toiselle toimittajalle...

Usko pois, tämä Audimies ei ole ainakaan ajamassa sinun asiaasi, kohtelemassa sinua tasapuolisesti.

Vierailija
46/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod. näk. selittää jälkikäteen vitsiksi koko jutun, vaikka varmasti on puhunut suoraan sydämestä asiat niinkuin ajattelee. Niinhän tuollaiset älykääpiöt toimivat, eivät pysty seisomaan näkemystensä takana.

Anna-lehdelle tämä on paskempi juttu. Ääliö avautuu pienilevikkisessä erikoisnumerossa ja koko lehti tahraantuu. Miten käy Audin (tai VV-auton tai Keskon) ja Annan (tai Yhtyneiden kuvalehtien) suhteen tämän jälkeen? ;-)

Vierailija
47/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä silti jättäis sitä ostamatta ton jutun takia. Mun mielestä se oli ihan hauska. Mä taas veikkaan että ne jotka veti herneen nenuun on niitä tuulipukumammoja jotka ei viihdy hameessa ja korkkareissa, koulu jäänyt peruskouluun. Varmasti loukkaa vähemmmän naisellisia mammoja kun mies sanoo ääneen minkälainen toivenaisen soisi olevan. Mun auto on Mercedes Benzin B-sarjaa, ja mun mielestä se on naisen auto, ei sovi miehelle ollenkaan. Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu tästä kommentista.

Eilen juuri ostin uudet talvisaappaat, n. 10 cm korolla. Autoni on Mercedez CLK550 ja olen yli 40 v. Hyvässä työssä ja asemassa. Olen törmännyt näihin "poikiin" usein työurallani. Pari kolme olisi halunnut lähempää testiajoa ylennyksen takeeksi. Vaihdoin firmaa. Asiakkaina tällaiset ovat rasittavia. Jos ei ole maksullista seuraa tarjota illan päätteeksi niin mennään sitten toiselle toimittajalle... Usko pois, tämä Audimies ei ole ainakaan ajamassa sinun asiaasi, kohtelemassa sinua tasapuolisesti.

Tai muutakaan miestä. Sulla on muuten saman mallinen auto kun mun miehellä. Mun mielestä se on miehen auto, kovin miehekäs, ei sovi naiselle.

Vierailija
48/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on 60-v ja myös näyttää siltä. Hyi hemmetti jos mun pitäis ottaa mieheksi tommonen isäni ikäinen patu!

Meillä kans miehellä verenpaine nousi enemmän kuin mulla. Johtuisko siitä että hänellä on audi? Ei kyllä oo ollenkaan mikään "audi-mies", vaan ihana aviomies ja perheenisä. Joka siivoaa, silittää itse paitansa, laittaa ruokaa jne. Tosin mä käytän kyllä aika usein korkkareita...

Vierailija
49/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto sopii naiselle erittäin hyvin. Sitä on helppo ajaa korkkarit jaloissa, ajotaidonkaan ei tarvitse olla kummoinen kun tätä ei saa tieltä pois tai kolarooitua sitten millään. Luistonesto, jarrutustehostin. Huoltovälikin on mainio näin naiselliselle naiselle, kerran vuodessa jos vie niin hyvä on.

Olet kyllä siinä oikeassa, että minusta tuntuu että olen enemmän kotonani miesten kanssa. Olen joutunut myös tinkimään joistakin periaatteistani. Itseäni en myy, mutta jos perheenisä haluaa maksettua seuraa niin mikäs minä olen estelemään.

Usein ajattelen, että voi kun te naiset näkisitte nämä kullannuppunne vauhdissa. On hyviäkin miehiä, mutta monelle kyllä iskee vauhtisokeus.

Itselläni ei ole kuin pari golfkaveria. Ei siis miestä sisäruokinnassa. Olen siitä vähän surullinenkin, mutta ei ole vielä sellaista vastaantullut joka täyttäisi kriteerit: uskollinen, rakastava, hellä, luja, ymmärtävä, innovatiivinen....

Vierailija
50/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avin komeilla naisilla tai miehilläkö saa olla unelmanaisia tai miehiä? Sitähän Kiesiä pyydettii kuvailemaan. Hänen unelmanaistaan! kai sitä saa unelmoida.

On mullakin unelmamiestyyppi, ja sen ääneen lausumisesta tuskin saisi vastaavia kommentteja. Ei kyse ole siitä etteivät naiset pidä yhtä. Mä oon aina naisten puolella, jos oikeasti on tehty jotain harmia. Tämä oli miehen päiväunelma -artikkeli ja näin älytön kohu.

Ja että jonkun mieskin muka suuttui.. Jestas.

Mun äidillä on audi. Apua, mitäköhän nyt? Pitääkö kaikki häntä sovinistina??

;)

Vierailija
51/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka ymmärtävät ja ovat huumorintajuisia kun pelkäävät, että miehet pitävät heitä feministeinä.

Miehet tästä enemmän ovat hiiltyneet. Vai onko se tosiaan niin, että naiset kaipaavat miehekseen tuollaista vanhempaa miestä (kenellä heltta roikkuu), kenellä on rahaa ja alistaa naisen hellan ja nyrkin väliin.

Mutta yllättäen mieheni varsinkin veti herneen nenään Kiesin lausunnosta.

Vierailija
52/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on itsetuntoa onneksi :). Sitäpaitsi - en ole koskaan kuvitellutkaan että audimyyjät hakisivat naisesta keskusteluseuraa, tai että kukaan järkevä koulutettu nainen hakeutuisi audimyyjän seuralaiseksi.

Vierailija
53/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla niin huono itsetunto ole ja sitä paitsi mun miehen mielipide on jotensakin tärkeämpi kuin Audin myyntijohtajan vai mikähän nyt olikaan. No, Audia en nyt tietty hanki mutta... ;)

Vierailija
54/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pesettäisi ja silityttäisi paitansa pesulassa. Kuulostaa tyhjätasku meiningiltä.

Vierailija
55/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuollaisia ääliöitä olemassa. Pitäkää te poikalasten äidit huoli siitä, ettei tuollaisia ole enää parinkymmenen vuoden päästä, jooko?

T. Kahden pojan äiti

Vierailija
56/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuollaisia ääliöitä olemassa. Pitäkää te poikalasten äidit huoli siitä, ettei tuollaisia ole enää parinkymmenen vuoden päästä, jooko?

T. Kahden pojan äiti

Ei pitäisi tulla uusavuntonta, joka ei osaa edes paitaansa silittää. Opetan kunnioittamaan kaikkia ihmisiä.

Vierailija
57/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä ensi viikolla samoissa työtehtävissä. Katsoo asiakseen arvioida naisia johtajina ja kas, miten toimii itse firmansa nimen tahraten?

Vierailija
58/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytöstä millään tapaa arvostella tai kuvailla ?

Vierailija
59/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähtö tulisi. Ei kai tarttis kun yhdelle asiakkaalle sanoa jotain, mistä tulee pahalle mielelle.

Mulla ei toisaalta ole mitään hyvä veli -verkkoa, joka taputtaa olkapäälle ja sanoo, että sattuuhan sitä. Varot sitten seuraavalla kerralla enemmän puheitas.

Miehillä on eri säännöt.

Vierailija
60/62 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän monihan on täällä valmis tekemään mitä vain seksuaalisesti miestä miellyttääkseen, ulkonäkö, lantiojumpat, karvojen ajelut, jnejne.

Sitä ei vaan mies saanut sanoa ääneen? Vai mikä oli ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän