Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä on häpeä

Vierailija
02.09.2009 |

olla köyhä Suomeessa (rahanansaitseminen ei lopulta paljon vaadi, kaikilla ilmainen koulutus).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis etkö ole koskaan opiskellut? ollut äitiyslomalla?? ainako olet ollut töissä ja pystynyt maksamaan kaiken ihan itse, ilman mitään tukia??? vai onko kenties miehesi maksanut kaiken.. oletko katkera vai kateellinen vai miksi ihmeessä pitää kirjoittaa noin kamalan ilkeästi?! Suurin osa meistä suomalaisista saa jossain vaiheessa elämänsä jotain tukea, eikä varmasti juuri kukaan muu kuin näköjään sinä ajattele, että tuossa tuokin tuhlaa minun rahojani... eri asia on alkoholistit ja muut, jotka ikävä kyllä tahtovat kuluttaa ne rahat johonkin turhaan... mutta viestin alkuperäinen kirjoittaja ei varmasti käytä rahojaan turhaan, koska hänellä on asiat noin hyvin! Nostan hänelle hattua! Paljon kun tekee itse ja jos ei esim. polta niin rahaa jää kummasti ylimääräistä!

Vierailija
22/22 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kela aka suomen kansa maksaa sun talosi. turhaan siis itseäsi yhtään pidät paremmassa arvossa kuin "luuseriköyhiä". minä ehkä asun vuokralla mutta maksan sen sentään ITSE, ilman mitään tukia tai sossuja enkä esitä parempaa kuin olen.

Siis toi Hei Haloo viesti oli tän viestin kirjoittajalle....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä