Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vialla jos maa pyörii alla?

Vierailija
02.09.2009 |

Olen raskaana (yli puolenvälin). Turvotusta ei ole juurikaan, verenpaine on aina mittauksissa ollut hyvä. Minulla on syntyjään matala verenpaine, joten se ei paljon raskausaikanakaan nouse.

Viime yönä heräsin käydäkseni vessassa. Pimeässä nyt en nähnyt eteeni, tunsin vaan vähän jotain pyörrytystä ja olin kaatua, mutta sain oven karmista tukea. Vessassa laitoin valot päälle ja huomasin että lattia pyörii allani. Jäin istumaan pytylle kunnes uskalsin taas lähteä liikkeelle, pyörrytystä kesti ainakin pari minuuttia ja senkin jälkeen oli hutera olo.

Tulin tänään töihin, mutta nyt hiukan oksettaa. Toisaalta oksetusta on ollut jo useampana päivänä, se johtunee vatsan kasvusta ja siitä, että mahalaukkuun taitaa jäädä vähemmän tilaa tai jotain. On närästänytkin saman aikaisesti.

En saanut neuvolalääkäriä tälle päivälle, enkä tiedä onko järkeä edes mennä lääkärille jos kyse on vaikka vain tavallista matalammasta verenpaineesta. Voiko olla jotain muuta? Mitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana, alapaine saattoi olla jopa 47.. ja kyllä pyörrytti. Samoin verensokerit heitti liian alas ja taas pyörrytti. Kannoin taskussa aina hedelmää yms. josta söin puolen tunnin välein. Mutta voihan olla jotain muutakin.

Eikö neuvolan terveydenhoitaja osannut sanoa mistä johtuu?

Vierailija
2/2 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein kommentoimaan mitään. Sanoi vaan että tälle päivälle ei saa lääkäriaikaa ja että soittaa minulle jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla