Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkähän saisin veljeni vaatimaan isyystestiä..

Vierailija
21.08.2009 |

Olen varma että kälyllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.. että onko kaikki lapset varmasti veljeni. Yksi ei näytä meidän sukuun kuuluvalta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis aiheuttaa veljellesi pahaa mieltä. Hyvä hyvä.

Tämä saattaa tulla yllärinä mutta yksikään näistä lapsista ei ole vain 100%:sesti teidän suvun lapsi vaan on myös kälyn suvun lapsi.

Vierailija
2/9 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän tai äidin suvun näköisiä? Osa yhden ja osa toisen.

Ellei ap:n perhe ole sitten mamuperhe ja yksi lapsista on vaaleampaaki vaaleampi blondi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asia on hänelle ok?

Olen varma että kälyllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.. että onko kaikki lapset varmasti veljeni. Yksi ei näytä meidän sukuun kuuluvalta.

Vierailija
4/9 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko biologinen vai henkinen isyys tärkeämpää? Jos asia on heille ok, voisi tuollaiset testit pilata monen ihmisen elämän.

Vierailija
5/9 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että rehellisyys kannattaa ja totuus on aina paljastettava. Hetken kuluttua veljenikin sen ymmärtää.

Ei toki lapsi olekaan 100% "meidän suvun", mutta se on törkeää jos ei ole yhtään ja meillä rahastetaan lapsi.

Vierailija
6/9 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veli haluaa pitää sitä lasta omanaan niin ei kai siinä ole suvulla mitään sanomista.

Vierailija
7/9 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asia ei kuulu sinulle pätkääkään. Valitettavasti vaikka ehkä haluat vain parasta veljellesi..?

Vierailija
8/9 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle pätkääkään. Onko sulla muutenkin tollanen tunteeton ja ilkeä asenne?

Vierailija
9/9 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyy sen? Älä työnnä nenääsi toisten asioihin, ei kuulu sulle.