Mitenkähän saisin veljeni vaatimaan isyystestiä..
Olen varma että kälyllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.. että onko kaikki lapset varmasti veljeni. Yksi ei näytä meidän sukuun kuuluvalta.
Kommentit (9)
isän tai äidin suvun näköisiä? Osa yhden ja osa toisen.
Ellei ap:n perhe ole sitten mamuperhe ja yksi lapsista on vaaleampaaki vaaleampi blondi.
ja asia on hänelle ok?
Olen varma että kälyllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.. että onko kaikki lapset varmasti veljeni. Yksi ei näytä meidän sukuun kuuluvalta.
Onko biologinen vai henkinen isyys tärkeämpää? Jos asia on heille ok, voisi tuollaiset testit pilata monen ihmisen elämän.
Olen sitä mieltä että rehellisyys kannattaa ja totuus on aina paljastettava. Hetken kuluttua veljenikin sen ymmärtää.
Ei toki lapsi olekaan 100% "meidän suvun", mutta se on törkeää jos ei ole yhtään ja meillä rahastetaan lapsi.
Jos veli haluaa pitää sitä lasta omanaan niin ei kai siinä ole suvulla mitään sanomista.
että asia ei kuulu sinulle pätkääkään. Valitettavasti vaikka ehkä haluat vain parasta veljellesi..?
Asia ei kuulu sinulle pätkääkään. Onko sulla muutenkin tollanen tunteeton ja ilkeä asenne?
Haluat siis aiheuttaa veljellesi pahaa mieltä. Hyvä hyvä.
Tämä saattaa tulla yllärinä mutta yksikään näistä lapsista ei ole vain 100%:sesti teidän suvun lapsi vaan on myös kälyn suvun lapsi.