Laitanko viestin yhdelle miehelle johon haluaisin tutustua
Voisin laittaa hänelle mailin tai tekstarin, emme tunne kuin lähinnä naamalta.
Ei viitsisi saada taas turpaansa :-O Olen usein tehnyt aloitteita ja lähes poikkeuksetta ne ovat olleet turhia ts. minut on kohteliaasti torjuttu.
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että naisen ei kannata tehdä aloitteita, koska jos mies olisi kiinnostunut, hän olisi tehnyt sen jo (siitä on kokemusta menneiltä vuosilta paljonkin).
En viitsisi taas munata itseäni. Taidan olla aika tyrkky. Mutta olen 35v ja ikä alkaa painaa...Ja tiedän toisaalta että riskillä pelatessa voi joskus kuitenkin myös voittaa, vaikkakin harvoin! Ajatuksia? Rohkaisua?
Kommentit (8)
ja on tutun tuttu. Olemme muutaman sanan jutelleet. Hän vain tuntuu kiinnostavalta, hmm.
ap
ihan oikeasti mielipiteitä kaipailen
Jos kerran on tutun tuttu, järjestä itsesi tilanteeseen, jossa pääset tapaamaan hänet. Sitten kasvotusten kaikki peliin, ja voit ehdottaa treffejä.
(eli et ongi jostain palvelusta tai muualta) ja tiedät että hän on sinkku, niin voithan jonkun ympäripyöreän viestin laittaa, joka ei ole suora iskuviesti.
jos tunnette jostain muualta, niin laita joku kevyt meili, johon voi halutessaan vastata, mutta joka ei sinänsä ehdota mitään.
tutustuisin häneen ihan ystävänä, kaverina aluksi :)
Miehet ja naiset eivät vain voi olla kavereita luontevasti, tässä iässä enää ainakaan. :-/
ap
Nolaat vain itsesi. Mitä jos se sinun tuttavasi voisi järkätä teidät samaan tilaan, juhliin tms. olisi vähän luontevampaa.
haluat tutustua häneen, jos et tiedä hänestä mitään tai ette ole jutelleet?