Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ANNETAAN turvakaukalo!!

Vierailija
01.09.2009 |

Muutaman vuoden vanha, meidän neiti (nyt 10kk) on käyttänyt tätä viimeksi kesäkuussa. Tälle ei enää ole käyttöä joten annan pois. itse olen tämän sukulaiseltani saanut, joten en minäkään siitä rahaa ota. Ihan käyttökuntoinen, ei kolaroitu. Vaikka kakkosautoon. Saa hakea Haminasta, Kouvolasta tai Hyvinkäältä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kuva kaukalosta. Päälliset on juuri pesty.

ap.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4790154.jpg

Vierailija
2/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista, että laittaisit postiin? Laittaisin postikulut tietenkin tilillesi ensin. Meillä tulossa toinen vauva ensivuoden puolella ja edellisen lapsen kaukalo meni rikki.

Asumme Etelä-pohjanmaalla eli hakeminen ei oikein onnistu =( Muuten olisin tullut ihan viivana hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempi viesti lähti vahingossa. tässä on sähköpostiosoitteeni jonne voit lähettää yhteystietosi.

marizz3@luukku.com

Vierailija
4/4 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla löydät taastusti paikalliselta kirppikseltäkin. Ongelma on siinä, että posti& matkahuolto molemmat käsittelevät pakettejaan turhankin kovakouraisesti. Olen nähnyt miten näissä molemmissa paikoissa heitellään paketteja paikasta toiseen. Jos ei ole särkyvää merkkiä, joka maksaa extraa, niin ei paketista välitetä ja kaukalo ei missään tapauksessa ole kuljetuksen jälkeen enää turvallinen. :( Ihan vaan tiedoksi.

mahdollista, että laittaisit postiin? Laittaisin postikulut tietenkin tilillesi ensin. Meillä tulossa toinen vauva ensivuoden puolella ja edellisen lapsen kaukalo meni rikki.

Asumme Etelä-pohjanmaalla eli hakeminen ei oikein onnistu =( Muuten olisin tullut ihan viivana hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi