Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette?

Vierailija
01.09.2009 |

Meillä on 6v. tyttö ja 5v.poika. Lapset ovat tähän asti jakaneet huoneen mutta tahtovat nyt omat huoneet koska käy jo kavereita, tyttökin meni eskariin ja tahtoo olla jo "iso" jne.

Nyt lapsilla on iso huone ja toiseksi lastenhuoneeksi on tulossa puolet pienempi, ei mikään koppi sekään. Miehen kanssa puhuttiin huonejaosta ja yllätyin kun mies oli ehdottomasti sitä mieltä että poika saa tämän isomman, miksi? Kuulemma koska poika on poika, tarvitsee enemmän tilaa jatkossakin kuin tyttö. En oikein käsitä, mä taas ajattelin että vanhempi ja ensin koulu-uraa aloittava tyttö saa pitää isomman, enkä käsitä miten jatkossakaan, tyyliin teininä poika tarvitsisi automaattisesti sen isomman? Mitä mieltä muut? Lapsilta en ole vielä varsinaisesti kysynyt huonejaosta ettei tule tappelua mutta olen kuulostellut että molemmat tahtoisivat sen nykyisen, ison. Musta miehen logiikka tässä on ihan outo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska koululainen tarvitsee läksyjen tekoon työpöydän.

Vierailija
2/2 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllä antaisin isomman kouluun menijälle, kun tarvitaan työpöytä ja muutenkin on luonnollista, että vanhempi saa sen suuremman.

Tuo miehen selitys vaikuttaa vähän kyllä sukupuolisyrjinnältä...

Ehkä minä ensialkuun kuulostelisin, mitä lapset ovat mieltä asiasta, niiltähän saattaa yllättäen tulla ratkaisu asiaan itseltään. Jos molemmat haluavat samaan huoneeseen, lähtisin vasta pohtimaan, mikä järkevintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi