Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kaikille katkeroituneille n. 30-40-vuotiaille naisille?

Vierailija
01.09.2009 |

Miksi olet kateellinen nuoremmille työkavereillesi? Miksi valitat joka asiasta jatkuvasti? Miksi kaikki ongelmat ovat aina nuoremman työkaverin vika? Miksi olet aina mulkku etkä osaa selvittää asioita? Miksi luulet, että vaikutat älykkäältä kun olet mahdollisimman paskamainen ja ylimielinen? Miksi luulet, että kukaan pitää ylipäätään sinusta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwan kassalla?

Miksi olet kateellinen nuoremmille työkavereillesi? Miksi valitat joka asiasta jatkuvasti? Miksi kaikki ongelmat ovat aina nuoremman työkaverin vika? Miksi olet aina mulkku etkä osaa selvittää asioita? Miksi luulet, että vaikutat älykkäältä kun olet mahdollisimman paskamainen ja ylimielinen? Miksi luulet, että kukaan pitää ylipäätään sinusta?

Vierailija
2/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei KOSKAAN ole katkeroitunut tai vittumainen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka katkeroitunut 2kymppinen siellä puhkuu,,?!

*reps ja kops*

Vierailija
6/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka täällä onkaan katkeroitunut :-)? Malliesimerkki oikein.

Vierailija
7/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvelisin tämän johtuvan siitä, että alle 30v nyt ei vaan ole vielä ehtinyt hankkia kuin korkeintaan 5-6v työkokemusta ja sillä on kyllä aika paha brassailla...

Vierailija
8/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvelisin tämän johtuvan siitä, että alle 30v nyt ei vaan ole vielä ehtinyt hankkia kuin korkeintaan 5-6v työkokemusta ja sillä on kyllä aika paha brassailla...

:D:D t. ap

Vierailija
9/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D t. ap

Vierailija
10/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 37v ja nämä työkaverini lähemmäs eläkeikää,he tietävät kaiken jne...

Vierailija
11/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v. ja ihan juniori kyllä meillä töissä :-) Ei ole tullut mieleenikään, että minun pitäisi olla jostain katkeroitunut?!

Itse olen selvästi nuori ja asenteeni nöyrä. Tiedän olevani loistava työssäni ja saan hyvää palautetta lähes päivittäin mutta siltikään en ole ylimielinen enkä kuvittele osaavani kaikkea. Kokeneemmilta työkavereilta saa jatkuvasti tukea ja opastusta.

t. 3-kymppinen kolmen lapsen äiti, ylempi toimihenkilö miesvaltaiselta alalta, vaativat asiantuntjatehtävät, joissa suoriudun selvästi tiimini parhaimpana vaikka työkokemusta alalta 5 vuotta, johon mahtuu 2 äitiyslomaa...

Vierailija
12/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 37v ja nämä työkaverini lähemmäs eläkeikää,he tietävät kaiken jne...

Vierailija
13/13 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti noita 30-40 -vuotiaita pidetään ihan vielä kehityskelpoisina ja kolmekympin jälkeen aletaan vasta oppimaan työtkin. Mä olen kuvitellut, että niitä katkeria marisijoita on 50+ -ikäiset, mutta näköjään se ei olekaan niin...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi