Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä treffi-ilmoitus netissä

Vierailija
01.09.2009 |

Apua, mitä teen. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies harrastaa netissä jotain salaista. Jo pari kuukautta se on viihtynyt koneen äärellä joka vapaahetki, mutta aina, kun tulen huoneeseen, se klikkaa ikkunan kiinni. Kerran näin vilaukselta, että sillä oli mese päällä ja jonkun vieraan naisen kuva siinä.

No, nyt vilkaisin paria treffipalvelua ja miehellä on yhdellä niistä ilmoitus. Lepertelee siellä olevansa sinkku ja haluavansa nimenomaan tavata naisia ei vaan viestitellä.

Loin oman feikkiprofiilin ja kirjoitin miehelle. Muutaman viestin jälkeen tiedän nyt, että se on mun mies. Nyt se ehdottelee, että jos lähetettäisiin rohkeita kuvia. Haluaisi soittaa ja jutella ja viestitellä. Ja tavata. Viesteistä näkyy, että se kirjoittaa niitä ihan jatkuvasti työajallakin. Monta päivässä.

Mitä nyt pitäis tehdä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostiin tulleet viestit tulostat.

Hae avioero paperit täytä ne ja allekirjoita sekä jätä nämä kaikki lahjapaketissa miehen puolelle vuodetta. ja päälle kortti: Vaimosi "Lissu" (nimimerkki, jota käytät hänelle viestitellessäsi.

Ota viikonlopun hemmotteluloma itsellesi kylpylässä.

Vierailija
22/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on ollut vastaava tilanne aiemmin. Miehellä oli jäänyt kone ja sähköpostilaatikko auki pari vuotta sitten. Sillon näin, että hänellä tuhottomasti viestejä muilta naisilta. Silloin melkeen erottiin, mutta mies lupasi lopettaa.

Nyt mies suurinpiirtein väittää, ettei sellasta ole ikinä edes sattunut ja se oli vaan leikkiä. No, leikkiä kai tämäkin, kun etsii iloista naista, ei mitään nurisijaa. Kai mä sitten olen nurisija...

Ihan paniikki olo. Tekisi mieli jotenkin jujuttaa miestä, että se menisi tapaamiseen ja sitten ilmestyä itse paikalle. Mutta jos se haluaa puhua puhelimessa ensin, sittenhän kaikki paljastuu.

Oikeesti pelkään, että tämä on nyt kaiken loppu. Miksi sen piti taas aloittaa tämä sama peli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu mahdollisimman hemaisevasti ja viettelevästi (jotain, mistä tiedät miehen pitävän). Mene treffeille, pankaa kunnolla ja sitten annat noi edellämainitut lahjukset. kiität kauniisti ja kerrot että tää oli tässä.

t. vitonen

Vierailija
24/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestäsi miehelle niin eiköhän asian todellisuus pikkuhiljaa ala miehellekin valjeta

Vierailija
25/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaverisi puhelimeen esittämään "Lissua"

Vierailija
26/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kunnon todisteet ja itselle viikonloppu jossain kaukana. Ei tollanen jätkä tavoistaan pääse, Hankkiudu eroon mokomasta paskasta.

Vierailija
27/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten nro 5 ehdotti.

Vierailija
28/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihan isku vasten kasvoja. Oikeesti luulin, että mies olisi muuttanut tapojaan ja suhde jatkuisi. Vannoa vakuutteli viime viikollakin rakkauttaan. Miksi hitossa se pelaa tuollaista peliä?

Taidan tehdä kyllä vitosen ohjeen mukaan...

Vierailija
29/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ihmeessä jää suhteeseen tuollaisen petturin ja idiootin kanssa. Ei kukaan huvikseen niitä ilmoituksia nettiin laita vaan ihan tosissaan haluaa sua pettää. Eli lueppa vitosen viesti vielä kerran ja tee niin :D Saapa mies ihan ansionsa mukaan.

Vierailija
30/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa vaan kamalasti silti. Vaikka tiedän, että mies on ihan idiootti. Ne viestitkin, mitä se lähettää... Oikeesti ihmettelen, jos joku nainen tollasiin viesteihin aivan tosi mielellä vastailee.

Ihan sellasia yhden-kahden lauseen viestejä, ei todellakaan mitään kovin vietteleviä tai houkuttelevia. Vain tyyliin "koskas tavattais", "millaset tissit sulla on?", "heheh, mulla onkin täällä rohkeita rantakuvia, housutkin pois" Tollasiako miehet noilla treffipalstoilla yleensäkin lähettää? Suostuuko joku nainen tapaamaan tollasta yhden tissilauseen miestä?

Ja millasen ääliön kanssa mä olenkaan elämääni viettänyt...

Vierailija
31/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen miehen kärsiä nahoissaan. Hanki se prepaid kuten aiemmin mainittu.

Pyydä mies lähettämään sinulle kuvia itsestään ennen kuin sovitte treffejä, ei pysty sen jälkeen kiistämään etteikö se ollut hän.

Laita se ihminen tekemään niin paljon aviorikoksia mitä puhelimen ja sähköpostin välityksellä voi tehdä. Sen jälkeen ei selittelyt auta.

Vierailija
32/32 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne toisinpäin! Vieras mies laittelee jatkuvaan viestiä(tekstiä ja meiliä)vaimolleni. Soitteleekin ja ovat tavanneet pari kertaa.Kiihkeätä on ollut ja joutuneet jarruttelemaan ettei mopo karkaa käsistä.Kaiken lisäksi rouva ei koe mitään tehneensä väärin,eikä koe myöskään pettäneensa mua,katumisesta puhumattakaan. Minkälainen opetus olisi paras?

Kostamaan en ensisijaisesti lähtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä