Kannattaako viedä kirpparille käytettyjä kenkiä?
Siis lasten kenkiä jotka ovat hyvässä kunnossa, hinta 2-4e olisi reimaa, nokiaa ym. Uskaltaako kukaan tunnustaa ostavansa käytettyjä kenkiä?
Kommentit (8)
Itse olen ostanut, kun halvalla sain lähes uudet kengät.
huutonetistä tosin saa paljon paremman hinnan
ja Turkuun veisit, niin vinkkaa ensin minne!
ja mä kaivoin sieltä puoli jätesäkillistä pienen pojan kenkiä. Ne on aina yhden kauden pidetty joten ovat ihan hyväkuntoisia. Niitä ei kehtaa oikein roskiinkaan heittää. Kirppispöytää on varmaan turha kengille hommata, mutta joku hyväntekeväisyysjärjestö varmaan voisi ottaa kengät??
Itselleni jäi vain yhdet kengät myymättä. Paljoa niistä ei voi pyytää.
Mä vien muutamat kengät kokeeksi kirpparille ja katotaan kuinka käy. Jos eivät mene kaupaksi niin lahjoitan yhdelle hyväntekeväisyys kirpparille josta menevät käyttöön.
Harmittaa ihan hullusti kun olen heittänyt ehjiä, puhtaita vaatteita roskiin, samoin kakkoshaalareita semmosia joita voisi vielä käyttää. Kun tietää, että olis perheitä jossa ne otettais ilolla vastaan, mutta kun en tiedä sellaista perhettä täältä päin ja postittamaan en jaksa alkaa.
Etenkin Kontiot ja Nokian kumisaappaat ovat kysyttyä tavaraa. Hintana voit pitää 2e-6e kunnosta riippuen. Myös juhlakengät menee.