Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN SYYSKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (28)

1/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelin ihan ensiksi uuden kuukauden ku en viittiny enää palata ajassa taaksepäin...=D (anteeksi, toivottavasti en astunut kenenkään varpaille!)

Ensiksi oikein paljon onnea nelkku ja omppuli pikkuprinsessoista!! Omppuli tais olla yhtä kauan synnärillä ku minäki viimes =D meillä oli mustan pepun sijasta luttunen nokka ja siniset kasvot ku äiti oli piätelly automatkan ajan...

Niin siis omaa napaa...viikko sitte tein vihdoin plussatestin...kerkesinki häiriköidä tuolla vauvakuumepuolella tammikuusta 2008, tuttuja täällä ei enää paljoa ole ku kaikki ovat melkein ehtineet jo vauvautuakki! Ei kovin nopeaa toimintaa meillä =D

Meille ois siis tulossa, jos ja toivottaavasti kaikki menee hyvin, huhtikuinen vaavi...eli LA ois 27.4 yhen laskurin mukaan.

Niin vähän oireita on että pelkopersiissä mennään...ja siks en tännekkään oikein "mielellään" vielä ois viittiny tulla mutta ku tänne oli noita prinsessoja syntyny niin pitihän sitä tulla onnittelemaan..ja kyllähän sitä on pitäny täällä käydä välillä urkkimassa mitä teille kuuluu...

Alkuraskauden ultraan pääsen vasta 22.9 jolloin viikkoja pitäs olla kasassa se 9+0 ja tässä nyt mietin että kannattaakohan sinne ees mennä, jos se NT-ultra on sitte heti kohta...mutta sitä niin haluaa nähdä että tuolla masussa on jotain elämää...Neuvolaankaan en oikein uskalla soittaa ennen sitä...

Värikästä syksynalkua kaikille!

nani rv6

Vierailija
2/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et astunut varpaille, vaan säästit pinon avaukselta ;) Ja tervetuoa mukaan!

Itellä on eilisestä lähtien ollu taas menkkajomotuksia ja outoja alakerran tuntemuksia eli toisaalta tuntuu, että kerkeenkö ollenkaan siihen käynnistykseen ens viikolla vaiko en. Jännä nähä :) Jätkä meinaa tulla navasta läpi ja sinkuu niin, että soi. Ylihuomenna nla ja taitaa olla viiminen yhtenä kappaleena =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs uutena odottajana ilmoittaudun minäkin mukaan tälle puolelle. Kuumepuolella palstailin viime syksystä alken, tosin välillä olin jonkin aikaa poissa kuvioista.

Onnittelut kaikille vauvautuneille!

Sitten sitä kuuluisa omaa napaa: Eli eilen ultrassa ja lääkäri ei löytänyt sykettä ja sikiö oli kuulemma pienempi kun kuuluisi näillä viikoilla olla. Mulla oli ihan alussa kirkasta veristä vuotoa, mutta keskenmenoa ei siis ole tullut selkeästi,eli nyt odotellaan tuomiota siitä että onko sikiön kehitys pysähtynyt vai heittääkö viikot muutamalla päivällä. Soitin juuri terveydenhoitajalle ja sain omalle lääkärille ultra ajan 16.9 ja neuvola varattiin seuraavalle päivälle. Nyt onkin sitten luvassa varmaan elämäni pisimmät 2vkoa.

Jokatapauksessa koitan ajatella positiivisesti ja hengailen täällä odotuspuolella nyt lopulliseen tuomioon asti.

Pahoinvointi on voimistunut ja tänään jouduinkin hakemaan sairaslomaa.

No nyt on sitten höpinään oiekin urakalla, anteeksi etten osannut vielä juuri muiden juttuja kommentoida.

Niin ja tosiaan omat tiedot jos päivittää tuohon.

Elikkäs meillä lapset ennestään tyttö 03/03, poika 02/04 ja tyttö 10/05 ja tämän neljännen laskettuaika olisi 26.4.2010 ja synnärinä kätilöopisto.

Hyvää alkanutta syyskuuta kaikille!

-mimmuli- rv. 6+1

Vierailija
4/28 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada joukkoon uutta voimaa ku monet aktiiviset neliapilat on jo vauvautunu.

nani76: Oltiinkohan me samaan aikaan kotiloissa? Meillä kuopus on syntyny 11/07.

mimmuli2010: Mulla kävi kuopusta oottaessa et ekassa ultrassa viikolla 7 ei näkyny vielä sydämen sykettä ja olin jo ihan varma et kesken on menny vaikkei vuotoa tms. ollu tullu. Menin reilu viikon kuluttuu uudestaan ultrattavaks ja siellä näky syke. Hedelmöitys oli varmaan tapahtunu vähän myöhemmin mitä oletin. Toivotaan siis et kaikki on sulla hyvin ja seuraavassa ultrassa pikku sydän sykkii.

AmaliaJoel: Mikä sulla on syynä käynnistykseen? Jännät päivät alkaa sullaki olla :) Jospa vauva tosiaan päättäis syntyä ihan itestään ilman käynnistystä.

Huomenna on esikoisen vanhempainilta, kiva päästä iltasella johki ihan itekseen ku ei meinaa enää mihkään jaksaa lähtee.

Tarald 33+3 sekä nukkuva tyttötrio

Vierailija
5/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: Kävin kokoarvioultrassa, synnärin ylilääkärin luo vielä pääsin, nii meän jätkä oli jo aikasta hyvänkokoinen 3,4 kiloa eikä tää ylilääkäri anna vauvan kasvaa yli 4 kiloseksi. Ja mullahan tosiaan on ollu 3 eri la:a (8.9., 16.9 ja 24.9.) eikä vastaa viikkoja, on siis isompi. Viime yön on ollu outoa menkkamaista jomotusta, pissalla on saanu juosta ja maha kovettuu vähän väliä eikä mulla oo koskaan noita jomotuksia ollu - osaisko joku kertoa, että mitä se on???

Uusille tervetuloa =)

Vierailija
6/28 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas sait vauhdikkaan synnytyksen kokea! Hienoa että perätilakin meni niin hyvin siinä rytäkässä!

Nanille vielä paljon onnea ja enkeleitä matkaan!! Ja tervetuloa tälle puolelle, vaikken minä täällä enää oikeasti olekaan, toivottavasti viihdyt pitkään =)

Äitix3, Mimmuli ja Eltemia hurjasti onnea teillekin matkaan, nythän niitä plussia alkoi ropisemaan!!

Katjalah, käyt kuitenkin vielä täällä kurkkimassa =) Pahoittelut keskenmenosta, aina se kirpaisee, oli tilanne mikä tahansa. Ihan ok meillä noiden allergioiden kanssa mennään, vaikka kaikilla onkin, maito ja viljat käyvät onneksi kaikille, vaikka muita sopimattomia on paljon.

AmaliaJoelilla varmaan on jo pian vauveli ulkoistettuna! Onnea koitokseen!

Seuraava listanpäivittäjä voisi varmaan jo poistaa noita kauan sitten poksahtaneita joista ei ole kuulunut mitään.

Meidän vauveli oli 2kk neuvolassa 6kg ja 59cm, eli hyvin kasvaa ja painoa on runsaasti :) Elämä on aika helppoa nykyään, kun poika viihtyy itsekseenkin sitterissä ja sisarusten hoito kelpaa. Olen onnelisena laittanut vihdoin vaatteita eteenpäin kiertoon pienten jälkeen, johan niitä 8 vuotta ehtikin säilöä ja pyörittää varastossa, kun lapsiluku ei ollut täynnä. Haikeaa toisaalta, mutta tuntuu kyllä ihan oikealta päätökseltä. Melkein jo odotan omaa elämää, vaikka vielä nautinkin vauvasta koko rahalla!

Miksu, joka vielä täällä ihan pikkuisen roikkuu...

Vierailija
7/28 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä sain valvoa neljään asti kevyitten supistusten ja tuntemusten kera, mutta eipä ollu tarpeeksi potkua vielä niissä. Ipana tuntuu, että tulee navasta kohta läpi, auh! Toivon vaan, että lähtis itestään synnytys käyntiin eikä tarttis käynnistää. Nooh, joka tapauksessa enää 3 yötä ulkoistukseen, jos ei luomusti tuu ;)

Voi hitsi, Miksuliinallakin jo 2 kk poika - mihin tää aika oikein menee?! Tuntuu, että vastahan hänkin syntyi.

8/28 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsaan tuolta toiselta puolelta...

Niinhän siinä kävi, niinku pelkäsin että ei meidän pikkunen jaksanu tän pitemmälle ;( Eli kesken meni...Aamulla sängyssä noustessani "klöntit" tuli ja järkyttävät supparit olleet koko päivän...verenvuoto ei nyt ole ollu mitenkään runsasta mutta ei tästä kyllä mitään epäselvyyttä ole ku kaikki ne vähäsetki oireet ovat kadonneet...Itkeny olen koko päivän ja eipä tässä nyt huvita yhtään mikään...tuntuu vaan liian rankalta tää juttu...Pelkään niin että tässä oli se meidän viimenen mahis siihen Neliapilaiseen...

Onnea teille kaikille muille matkalle mukaan! Amalia-Joel taitaaki kohta saada pienokaisen syliinsä!

kipeä ja murheellinen nani

Vierailija
9/28 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ku sitä pääsee aina myöhään koneelle. Kuopus haluu nukahtaa kainaloon, tänään tosin nukahti niin et pikkunen pää oli mun ison masun päällä ;) Tosi lutusta vaikka välillä ärsyttääki et nukahtamiseen menee tosi kauan aikaa.

AmaliaJoel: Ootkohan jo synnyttämässä?

nani76: Voi miten ikävää et sulla meni kesken :( Iso halaus täältä sinne! Keskenmenon kokeneena tiedän kuinka pahalta se tuntuu. Paljon voimia tulevaan ja toivottavasti palaat takas pian!

Mulla on ruokahalu kasvanu ihan kauheeks: jatkuvasti on nälkä ja mitä vaan vois syödä. Kuhan tota makeeta ei niin paljon syö ettei ihan kaameesti kiloja tuu vikoilla viikoilla. Kohtu alkaa olla sen verran korkeella et toisinaan vähän ahdistaa ku on syöny tai istuu lysyssä. Nukkuminenki on mukavaa enää puolistuvassa asennossa.

Viikonloppuna ollaan menossa perheen kaa hotellilomalle ja saa nähä löytyykö huoneesta lisätyynyjä. viimeks mies kävi niitä hakemassa respasta ja niitä jouduttiin ettii ku lähes kaikki huoneet oli varattuja.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja toivotaan et aurinko jaksaa viel paistaa niin ku tänään!

Tarald 34+2 sekä tuhiseva tyttötrio

Vierailija
10/28 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani *halaukset* Se ottaa oman aikansa, mutta selviät menetyksestä. Mulla meni itellä pari kk, kun raskauduin km:n jälkeen uudelleen, v. 2007.

Tarald: Mulla oli kans aina noita syömiskausia ja ei ollu mitään mukavaa sitten närästyksen kans :/

En oo siis vielä synnyttämässä, mutta huomenna siis käynnistys! Jes! Viikon verran oon oirellut - supistellut ja ollu elo vähän tuskallista, mutta eipä oo tullu lähtöjä itekseen. Nooh, huomenna on hyvä päivä syntyä =)

Vierailija
11/28 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi voimahalit Nanille!

Jokohan AmaliaJoelilla on nyytti kainalossa?

Pidemmän aikaa olen käynyt neliapiloita lukemassa ja vihdoin päätin ilmottautua mukaan...Laskettu aikani on 2.10 ja synnärinä LPKS (eikös AmaliaJoelilla ollut sama?). Meillä on ennestään kolme tyttöä, ja kovasti neidit tuntuvat odottavan uutta pikkusiskoa :)

Maha on aivan valtava, liikkuminen alkaa olla jo aika toivotonta, eikä vaatteita tahdo saada päälle.Ensimmäistä kertaa toivon että syntyis jo, olo on tosi tukala.Vauvalla taas ei tunnu olevan mitään kiirettä, viime viikolla kävin äitipolilla ja mönkiäinen oli vääntänyt itsensä raivotarjonnasta poikittain.Eivätkä kuulemma ala kääntämään kun "on niin eläväinen että kääntynee itsestään".Saas nähdä...

Vierailija
12/28 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on tapahtunut vaikka mitä myllerrystä sitten viimelukemisen, vauvoja on syntynyt ja uusia mammoja astunut remmiin! Onnea kaikille kovasti!!!

Itellä ollut niin kiirettä esikoisen eskarin ja keskimmäisen kerhon alkamisen myötä, esikoisen harrastusten alkamisen aiheuttamien lastenhoito- ja kuskausprosessin aikatauluttamisen takia, kera rakennusprojektin ja pihanhoidon kanssa painimisessa, että vähälle on jäänyt varsinainen "oma aika", jolloin kerkiäisi koneelle. Lähinnä sitä kaatuu puolikuolleena nojatuolin nurkkaan iltapalan kanssa kympin tienoilla ja raahautuu siitä parin tunnin sisällä nukkumaan katkonaisesti, keskimmäisen tai oman rakon aiheuttaman hädän vuoksi yöllisille vessareissuille...

Oma olo on suht virkeä, kun suonikohjuille liian lämpimät kesäpäivät on vaihtunet kirpakoiksi syyspäiviksi. Vatsa ei tunnu kovin isolta eikä lonkkiakaan vielä särje aamulla. Iltasin ja vaakatasoon mennessä tuntuu mahassa aika myllerrystä, ja toisinaan saa kulkea ihan ankkana, kun vauvelin pää hakee jo paikkaa asettuakseen "lähtöportille". Päänsärky ainoastaan tuntuu taas alkavan vaivaamaan, johtuneeko vatsan aiheuttamasta selän asennon muutoksesta, vai liian rankoista kitkemissessioista kasvimaalla, niskat kun pukkaavat heti jumittumaan...

Lapset odottavat jo kovin, että saisivat nähdä pikkuveikan, varsinkaan esikoinen ei meinaa pysyä nahoissaan, kaikki käyvät vuorotellen pusuttelemassa ja halailemassa mahaa, ja huutelevat "teemulle" terveisiä!!!Hyvä näin, kyllä niitä lehdistä saa lukea juttuja, kuinka vanhemmat lapset olisivat valmiita "kadottamaan" tulevan sisaruksen...

Ihan itekkin pelästyin, kuinka lähellä synnytys onkaan, kun sain viime terkkarikynnillä ajan taas kahden viikon päähän, eli ens viikon alkuun! Onko ne ajat sen jälkeen sitten kerran viikossa??? IIk, täytyy alkaa peseen vauvanvaatteita ja höösäämään vaippapaketteja, hoitopöytää ja muita oheistavaraa kasaan!!!

Vierailija
13/28 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli, koita jaksaa enempää en osaa sanoa....

Olet eilisestä asti ollut mielessäni, kun luin näitä tekstejä. Nyt vasta toimerruin kirjoittamaan.

Omia juttuja lyhyesti:

Verta tihuttelee edelleen. Omalle gynelle pääsen 5.10, soittaa minulle onneksi jo tänään niin saan ohjeita...

Vauva kuitenkin potkii ja tuntuu siten voivan ihan hyvin. Supistelee edelleen ei tarvi paljoa tehdä mitään...

Koittakaahan kaikki jaksella!! Uusille plussanneille enkeleitä ja tarrasukkia matkaan!!

Mammariini rv 24+6

Vierailija
14/28 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel onkin sairaalassa ja varmaan vauva on ehtiny syntyyki. Kohta siis kuullaan ilosia uutisia :)

Tervetuloa jalla78! Sä et kauaa kerkeekään täällä odotuspuolella olla ku kohta vauvalla on jo laskettuaika ;) Minkä ikäsiä teijän isommat tytöt on? Teillä on tiedossa et neljäski on tyttö. Meillä on kans 3 tyttöö (7v,5v ja 1v) ja masussa kasvavan vauvan sukupuolesta saadaan varmuus sit ku syntyy... jännä ois jos tulis neljäs tyttö vaan yhtä jännää jos poika.

Kipa-72: Mäkin oon nykyään ihan rättiväsyny iltasin ku kuopus on nukahtanu. Mä joudun nukuttaa sitä niin et köllitään kumpiki ja meinaan joka ilta siihen iteki nukahtaa. Oma aika on tosiaan vähissä ja massu painaa iltasin varsinki tosi paljon. Pitäis kanssa ostaa muutama tutti sekä tuttipullo, rintaliivinsuojuksia jne. pientä tarpeellista. Meillä 2 nuorinta pussailee masuu ja silittelee, vanhin ei oo koskaan ollu mikään hoivaajatyttö eli en yhtään ihmettele vaikkei oo masusta kovin kiinnostunu. Mulla alkaa neuvolat ens viikon lääkärin jälkeen olee kerran viikossa eli ens viikolla on 36 viikko menossa. Näin pitkällä sitä tosiaan jo ollaan ;) Alkaa jo vähän jännittää...

mammariini: Ikävää ku sulla tiputtelee edelleen ja supisteleeki. Mitä ohjeita sait tänään gyneltä? Ootko ihan vuodelevossa?

Tänään vauva on puskenu itteään alas ja välillä on vähän vihlassuki alapäätä. Heti ku kävelen kovempaa ni alkaa supistelee muttei viel kipakasti. Huomaa kyl et vikoja viikkoja viedään ku ei enää jaksa paljoo ylimäärästä. Yötki on aika levottomia...

Tarald 34+4 sekä tyttötrio untenmailla

Vierailija
15/28 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: Meidän tytöt on 5v, melkeen 4v ja 1v8kk, pieniä vielä siis.Ei olla kysytty mönkijäisen sukupuolta, mutta niin samanlainen on raskaus ollut kuin kaikki kolme aiempaakin että vahvasti "epäillään" tytöksi.Ja täytyy myöntää että tyttöä vähän toivonkin, niin törkeitä kommentteja vauvan sukupuolesta olen saanut kuulla!Miten niin muka kaikki kuitenkin haluaa pojan?!!?

Kipa-72: et ole ainoa rättiväsynyt!Ärsyttää oikein kun ei tahdo jaksaa oikein mitään, tuntuu että ihan kaikki muut ovat superenergisiä ja itse vaan nuokkuu.

Huomenna olis taas neuvola, saas nähdä mitä täti sanoo vauvan asennosta...Toivottavasti olisi kääntynyt jompaan kumpaan suuntaan pystyyn ja pysyisi myös siellä, hirvittää ajatuskin että leikkaisivat poikkitilan takia!

Nyt täytyy kömpiä nukkumaan että jaksaa taas aamulla, kummasti mönkijä mahassa vaan tuntuu piristyvän kun äiti aikoo nukkumaan...

Vierailija
16/28 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 22+0 ultralla katsottuna kohdunsuu oli 3,8cm kiinni OYS:ssa. Nyt Rv 25+0 ultrassa tilanne 3,0cm. Eli kolmessa viikossa lyhentynyt melkein sentin. Kohdunsuu myös tunneloituu... Kiinni on onneksi vielä sisäsuu. Gyne onneksi tutki hyvin.

Nyt kuukausi leväten ja uusi kontrolli. Mieli meni aikas matalaksi, kun lepoon joutui. Toivottavasti tilanne ei pahene niin, että joutuisin sairaalaan. On vaan niin pitkä aika vielä edessä.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Mammariini rv 25+0

Vierailija
17/28 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neliapilansa jo tammikuussa täydentänyt...

Voi, nani, oikein paljon voimia sinulle. Teille sen nyytin tosiaan soisi saapuvan.

Ja Mammariinille tulin toivottamaan tsemppia makoiluun. Kaksi raskautta kotona ja sairaalassa makoilleena tiedän miten pitkäveteiseltä ja turhauttavalta se voi tuntua, mutta se palkitaan sillä parhaalla palkinnolla! Mulla kakkonen syntyi keskosena yllättäen (rv31+1) ja seuraavassa raskaudessa jo rv23+0 kohdunkaula oli ultralla vain 2,5cm, mutta silti tyttö syntyi vasta 37+3. Kohdun sisäsuu oli auki rv28 alkaen ja rv 31 suljettua kanavaa ultralla 1cm. Sairaalassa makasin silloin rv 31-34. Nelosesta sitten makasin kotona rv24 alkaen aina synnytykseen rv37+0 asti. Tilanteesi ei vaikuta koviv pahalta vielä eli uskon sinun saavan paljon lisäviikkoja ja pienen hyvän alun elämälleen.

Anteeksi, kun tuppasin tänne, mutta toivottavasti tarinani antoi sinulle uskoa siihen, että kaikki varmasti tulee sinunkin osaltasi menemään hienosti!

Vierailija
18/28 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani ja Mimmuli, tervetuloa ja oikein paljon onnea teille plussan johdosta (ja tarrasukkia!)

Kiva, että nyt siellä kuumepuolella alkaa niitä plussia ropisemaan.

Minä olen pysytellyt tällä puolella, mutta olen tullut todella laiskaksi kirjoittelemaan ja lukemaan viestejä. Armoton väsymys ja muutenkin ihme flegmaattisuus vaivaavat (pitäisi olla minulle tuttua, kun jo neljäs kerta tätä). Olen jo nyt kurkkua myöten raskautta, vaikka toisaalta sitä ei nykyisin paljon kerkiä edes miettimään, mutta sen olen jo vannonut, että kunhan loppuun asti selvitään, niin viimeinen kerta :)

El-liina 15+6

Vierailija
19/28 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu edessä ja voimat taas ihan vähissä. Siis Kipa-72 ja jalla78 samoja tuntemuksia täälläki et hyvä jos illal jaksaa mitään ylimäärästä. Tuntuu et hermostun tytöilleki nykyään helpommin ja vaistookohan tytöt et oon ihan poikki ku jotenki ne tuntuu enemmän laittavan vastaan kaikessa.

Eilen en ees jaksanu illal avata konetta saati kattoo telkkaa ku olin saanu kuopuksen nukkuu vaan hetken istuin ja söin iltapalaa lukien lehtee ja sit nukkuu. Ruokahalu on edelleen melkonen. Vähän hirvittää minkä verran on tullu lisää grammoja/kiloja ens viikon neuvolaan. Turvotus on myös ihan samanlaista ku kuopusta oottaessa eli kohta ei mee mitkään kengät jalkaan ja iltasin jalat on yhet puupökkelöt ku on niin tönkko olo.

jalla78: Meille on kans moni sanonu et eiköhän se nyt se poika oo. Tosiaan monet ajattelee et kyllä se yks poika pitää joukossa olla. Mun mummiki (vanhan kansan uskomuksien perusteella) on sanonu joka raskaudessa et ihan on poikamasu. Tyttöjä on ollu joten katotaan miten veikkaus tällä kertaa pitää ;)

Mammis76: Paljon jaksamista levossa oloon. Saatko tehä mitään kotona vai hoitaako mies sekä lapset että kodin?

Me ollaan lähössä huomenna perheen kanssa hotelliyöreissuun. Enää en kyl jaksa pakata joten aamuun jää koko homma. Kiva kuitenki lähtee ja miten ne hotelliaamupalat saaki jo veden kielelle!

Nautinnollista viikonloppua kaikille!

Tarald 34+6 sekä tyttötrio

Vierailija
20/28 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apilan löytäneet:

19.12.08 (41+5) Menninkäinen..........................TYTTÖ 4260g 51cm

13.01.09 (39+6) minnikki, p03, t04, p07...........TYTTÖ 4560g 52cm

18.01.09 (37+0) Katjalah, p97, p02, t05............POIKA 3100g 47cm

12.02.09 (39+5) Helmikukka75, t97,p00,p07..POIKA 4300g 51cm

12.02.09 (39+0) Oliviaana, p96, p98, t03.........TYTTÖ 3640g 51cm

05.03.09 (41+0) Zeldatar, p00, t02, t07.............POIKA 4326g 53cm

09.04.09 (40+3) Adelia, p00, t02, p04...............TYTTÖ 4252g 51cm

01.05.09 (36+6) Korasa, t00,t04,p07.................POIKA 2600g 45cm

01.06.09 (40+0) tonttis ........................................TYTTÖ 4470g 54cm

29.06.09 (39+4) Miksuliinu, p00,t02,t07............POIKA 3690g 51cm

01.08.09 (40+2) Sani,t01,t03, t07...................... TYTTÖ 4024g 51,5cm

24.08.09 (41+6) Nelkku, p99, t01,p03...............TYTTÖ 3780g 50 cm

24.08.09 (39+6) Maalaisomppu, p99, p02, t04...TYTTÖ 3990g, 48 cm, Pipo 37 cm

10.09.09 (38+0) Amalia-Joel, p96,t07,t08..........POIKA 3710g, 49 cm

Pellossa pyörivät:

17.10.09.....Tarald.................... 32v....t02/02,t03/04,t11/07.........Jorvi

24.10.09.....Kipa-72..................37v....p03,p05,t07.......................SatKS

25.12.09.....Mammariini.......... 33v....p03, t04, p06.....................SatKS

27.02.09.....El-liina....................t00, p04, p05