Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen tyydytys suihinoton jälkeen?

Vierailija
31.08.2009 |

Mies rakastaa purkautua suuhuni ja se kiihottaa minuakin. Mutta miksi ihmeessä mies ei voi jatkaa minun hyväilemistäni käsin/suulla orgasminsa jälkeen? Eikö tämä ole itsekästä!? Miksi seksin on loputtava miehen orgasmiin? Mies vielä kyselee, että ei kai sua nyt haittaa vaikka tällä kertaa olikin näin. Hän ei kuulemma jaksa oman orgasminsa jälkeen enää jatkaa. Kaiken lisäksi jatkaa omia päivärutiinejaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Miksi hän ei ymmärrä minua..

Entäs onko joku nainen joskus saanut mieheltä vastaavan nautinnon, niin että mies on jäänyt ilman?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee, että suihinoton jälkeen olisi jatkettava yhdynnällä. Hän ei ymmärrä, että se ei ole niin tärkeää, kunhan vaan minäkin saan nautintoni.. suulla tai käsin. Mutta silloinhan hän ei saa nautintoa enää..

Vierailija
2/7 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas käskee imuttaa, jos ei saa mitään tilalle... Kai sitä voi pyytää että mies tyydyttää sut ekana, niin sitten saa suihinoton.. Mun mies tyydyttää AINA mut ekana, ja sitten saatetaan tehdä mitä vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit ihan samaa ilmaisua, mitä minä käytin miehelleni suhteen alkuaikoina: Ilmoitin, että seksi ei sitten lopu meillä miehen orgasmiin. Epäilen olevani jotenkin "poikkeuksellinen" nainen ja luulen, että likkakaverini saavat miehiltään useammin seksiä juuri siksi, että mies voi vain panna, laueta ja se on siinä. Minun miesparkani joutuu hommiin. Meillä on tosin vibra usein käytössä yhdynnän aikana, ja useimmiten laukeamme yhtäaikaa.

Suihinotto on sikäli eri asia, että siinä jotenkin tarkoituksella haluaa hoitaa toisen alusta loppuun. Mielestäni pitäisi etukäteen sopia pelisäännöt, että haluatko tänään vain antaa toiselle nautintoa, vai odotatko että sinäkin saat osasi. Hyvänä vinkkinä: Voisit hieroa itseäsi samalla dildolla kun otat mieheltäsi suihin. Tämä triplaa miehen nautinnon ja kumpikin saa orkut!

On minulla muutaman kerran elämässäni käynyt niinkin, että mies on vain halunnut nuolla ja hyväillä minua pyyteettömästi...tai ainakin antanut ymmärtää niin ;) Seksiinhän se on johtanut!

Anyway, ymmärrän että mies on orkun jälkeen aika raukeana eikä hirveäsi halua hommiin. Itse en edes nauti siitä, jos mies on jo tullut ja yrittää sitten vielä räpeltää minun kimpussani että homma tulisi hoidettua. Tiedän että minun huokailuni ja lähestyvä orgasmini ei enää innoista miestä, koska hän on itse juuri saanut -ja se vie pois osan omasta nautinnostani.

Summa summarum: Apuvälineet käyttöön ja yhtäaikaisen orgasmin ajoitusta suosittelen minä.

t. Lörppäpimppi ja selluliittia pyllyssä, mutta hirvee panetus aina päällä:)

Vierailija
4/7 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytännössä suostu harrastamaan seksiä ellen saa. Asia varmistettu sillä, että saan aina ensin.

Jos mies yrittäisi muuta, ilmoittaisin tyytymättömyyteni heti.

Ja seksiä harrastamme hyvin usein.

Vierailija
5/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa mulle samalla sormihoitoa tai dildohoitoa kun otan häneltä suihin... ja yleensä ehdin laueta jopa ennen häntä.

Vierailija
6/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni ei missään nimessä suostu siihen että saisin lähestyä alakertaa kielellä (nuoruuden kielteiset kokemukset) ja itse olisin innokas kun partiolainen sitä harrastamaan kokoajan. Onneksi tarjoutuu kyllä imuttelemaan kiitettävän paljon.

Vierailija
7/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kantansa ja mulle mies sanoi, että häntä ei voi enää yhtään kiinnostaa mikään sen jälkeen kun hän on saanut. Hän haluaa vain nukkua. Olisko kerran tyydyttänyt mut sen jälkeen kun oli itse saanut ja silloinkin olin niin kuuma että olisin muuten räjähtänyt. Joten mies aina tyydyttää minut ensin. Aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi