Suosittele hyvää kauhuleffaa!
Huomenna katottais, niin vinkkejä etukäteen!
Enkä tykkää Saha- tai Hostel tyyppisistä (nekin olenm nähny), vaan kunnon pelottelumeiningistä.
Kommentit (35)
Ajattelin vuokrata myös sen The broken elokuvan tässä joskus,se on trilleri-luokitukseltaan mutta kuulostaa et vois olla ihan ok...
15
ja the ring.
ja mä en kans ole herkkä.
kauna, the ring, dog soldiers, the descentet-loukussa, mirrors... hitto tuon mirrorsin jälkeen en katsonut peiliin viikkoon! candyman, ihmisjahti...
Vielä jos tulee mieleen, niin ...
-1-
Yksi pelottavimpia koskaan näkemistäni elokuvista.
ja myös siitä Ringin kakkososasta. Mä en tykkää sellasesta suolenpätkäkauhuelokuvista, enemmänki sellasista yliluonnollisista jutuista, jotka on pelottavia vaik niissä ei näytetä mitään pilkkomisjuttuja...
tuntunut missään, lähinnä pitkästyttävä.
ja myös siitä Ringin kakkososasta. Mä en tykkää sellasesta suolenpätkäkauhuelokuvista, enemmänki sellasista yliluonnollisista jutuista, jotka on pelottavia vaik niissä ei näytetä mitään pilkkomisjuttuja...
missä jää mielikuvitukselle sijaa. Pelottelumeiningistä kuten sanoin. Joten minuun taas jurri Ringin kaltaiset uppoaa. Yksi hyvä minkä olen katsonut, oli The eye, suosittelen.
-1-
enemmän jännittävä. Kaks naista jäi pilvenpiirtäjään töiden jälkeen jumiin, no sinne tuli joku hiippari. jne.
Se sai voimaan pahoin, oli niin ahdistava. Pitkän aikaa elokuva vainosi mieltäni.
Se, että elokuva perustuu tositapahtumiin, ei helpottanut oloa ollenkaan.
Kuinka ollakaan joka toisessa kauhuleffassa lukee "perustuu tositapahtumiin", just joo, uskokoon ken haluaa..
listata mut unohtui!!
Mun kohdilla voi sanoa,et viime aikojen parhaat kauhut on tulleet ihan muualta kuin Amerikan elokuvatuotannoista...
15