Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV-sarjat dvd-bokseina

31.08.2009 |

En katso telkkaria juuri koskaan. Juuri nyt ei ole mitään sarjaa mitä seuraan ja olen todella huono jumittumaan telkkarin ääreen tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan. Vielä huonompi olen muistamaan digiboksin tallennusmahdollisuutta :D

Taisin viimeksi katsoa telkkaria joulun tienoilla, jos ei dvd-leffojen katsomista lasketa :D

Tiettyjä sarjoja olen kuitenkin jäänyt kaipaamaan ja nyt sitten tilasin ekan kerran tv-sarjaa dvd:nä.Stargate-1 oli sekä minun että miehen mieleen oleva sarja.

Mitä sarjoja te olette keränneet? Missä tilanteissa niitä katsotte? Arki-iltaisin? Viikonloppuisin? Vain sairastellessa?

Mietin vain, että tuleekohan tuota nyt katsottua kumminkaan. Hyvä sarja se kyllä oli (vaikka loppua kohden taso laskikin).

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat niin tekemällä tehtyjä vaikka ovatkin jännittäviä ja pelottaviakin...mutta huumoria jaksan ja haluan.

Englantilaista ihanaa hölmöä arkea "Mennään bussilla" on mukava katsoa ja nauraa saa. Nyt tilasimme kolmannen sarjan "Pokka pitää" ja vähän muistutankin arvon rouvaa joskus, ainakin olen kotirouvana toistaiseksi. Sitten on kaikki jaksot "Hynttyyt yhteen" -kassokaa ihmees! "Reinikaiset, Tankki täyteen" "Maalaiskomediasarja" johon ostettiin jatkoa "Turvetta ja timatteja" sekä kaikki "Isä osaa" sekä hauska elokuva "Hurmaava joukkoitsemurha". Näissä kaikissa saa nauraa ja on mukavaa sekin aika.

Mieheni katsoo kaikkia näitä samoja, toki hän pitää tieteis-elokuvista ja hyvistä dekkareistakin.

Haaveissani on saada "Napaseutu" jossa Ritva Oksanen ja tyttärensä Sanna-Kaisa ovat kylmissä oloissa ja heitä katsoessaan saa varmasti nauraa, tulee hyvälle tuulelle itsekin.

Usein neulon katsoessani näitä hauskoja filmejä, sellaisia helppoja ohjeita joita pystyy saman aikaisesti.

Viikonloppuisin jos katsomme, saattaa pieni lasillinen herkistää nauruamme, mikäs meidän on katsoessa kun molemmat pidetään saman tapaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän