Help Me
Odotan viimesilläni esikoistamme ja ennen kaikki on ollut suorastaan loistavasti seksissä mutta en ymmärrä mihin ihmeeseen kaikki haluni on kadonnut mitä pidemmälle raskaus etenee. Mieheni suuttuu aina kun sanon että antaisitko olla ja yritä odottaa kärsivällisesti että minuakin haluttaisi edes hiukan, olen kyllä sanonut että haluni ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen ja kaikki mikä liittyy seksiin ei voisi vähempää kiinnostaa mutta silti hän joka kerta suuttuu minulle kun kieltäydyn, luulee että seksiä voipi harrastaa vaikka haluja ei olisi, toki voi mutta ei se minusta ole kyllä mitään herkkua. Ja aina ja joka hemmetin ilta kun pääsee vihdoista ja viimein sänkyyn lepuuttaan itteään niin alkaa marina että "etkö vois ottaa suihin tai edes runkata jos sua ei haluata..?" toki teen työtä käskettyä (en aina) mutta ei sekään tunnu mukavalta ku kun en sitäkään haluaisi tehdä. Ja aina kun häntä haluttaa niin hän menee tyyliin suoraan asiaan eikä tietoa ole enää nykysin mistää esileikeistä.. Miten ihmeessä voipi miehelle sanoa ja selittää että yrittäis edes ymmärtää etten kaikkea jaksa hänen eteensä ja hyvinvointinsa eteen tehdä?
Siis kyllä, kotona minä teen kotityöt ja ruuat vaikka mies on työttömänä kotona välillä viikkojakin putkeen.!
Kommentit (6)
Kyllä se on vaimon tehtävä huolehtia miehestä kohtuullisesti. Ei muakaan huvittanut yhtään, mutta otin kiltisti suihin 2-3 kertaa viikossa. Yhdynnässä ei oltu puoleen vuoteen ennen synnytystä eikä puoleen vuoteen sen jälkeen. En antanut koskea itseeni lainkaan. Välillä mies runkkas mun päälle, vähän vaihtelua suihin ottoon.
Haluttomuus nakertaa uskomattomasti kumppania. Se masentaa ja vituttaa.
Ei ole oikein suuttua, jos toinen ei halua!
Olette ilmeisesti aika nuoria- ja miehelläsi kasvuvaihe näköjään vielä käynnissä.
Teistä on tulossa perhe!
ja pöljiä akkoja, jos jotain velvollisuusseksiä harrastavat... Sain ekan lapsen viime syksynä, ja mun mies halus odottaa lasta yhdessä, ja sanoi ettei myöskään ota alkoholia odotusaikana, vaikka harvoin otettiin muutenkaan mitään... Seksin kanssa niin, että kehotti minua aina sanomaan selkeästi, jos haluttaa, ettei tunnu että hän ahdistelee. Eli siis toivoi, että teen sanallisen tai fyysisen aloitteen. Ja synnytyksen jälkeen mies sanoi, että odotetaan jälkitarkastus ja että on varmasti toipunut, sitten vasta kokeillaan. Neuvolassa on käyty aina yhdessä, ennen lapsen syntymää ja myös sen jälkeen. Kuitenkin isä on yhtä paljon vanhempi, kuin äitikin.
Ja kotitöistä... ruokakaupassa en käynyt lähes vuoteen, ettei tarvinnut raskaana loppuvaiheessa tai heti pikkuvauvan kanssa laukata. Imuroinut ja mopannut en varmaan kertaakaan puoleen vuoteen, mies halusi passata. Aamupalat oli ainakin puoli vuotta aina valmiina. Omia harrastuksiani jatkoin heti, kun vaan itse halusin, sillä mies haluaa omaa aikaa lapsen kanssa. Ja jos joskus jompi kumpi on väsynyt, tai minä erehdyn sanomaan, että seksin määrä on vähentynyt aiemmasta, niin mies aina muistuttaa, että tämä on nyt tätä aikaa. Seksihalutkin muuten on pysyneet itsellä melko hyvinä, varmaan siksi, kun tietää ettei kukaan ainakaan ole vaatimassa mitään.
Varmaan meidän yya-sopimus (ja rakkaus ja kunnioitus) toimii helpommin ehkä siksi, että ollaan jo neljänkympin molemmin puolin...
Itse olen viimeisilläni raskaana ja seksiä harrastetaan mikäli haluttaa! Ei ole puoliso vaatinut, eikä vongannut! Mikäli näin tekisi, menisi varmasti halut lopullisesti! Miks ihmeessä naisen pitäisi runkata, ottaa suihin tai sitää päälle laukeemista, kun itsellä on raskauden kanssa tarpeeksi tekemistä?!? Omituisia miehiä teillä, mikäli ei kestä olla raskauden aikana ilman seksiä...olettehan te itsekin! Ja ei kannata paasata siitä, että miesten halut sitä ja tätä, helkutti samanlaiset halut ihmisellä kuin ihmisellä! Kun halut on vähissä, niin silloin korvataan läheisyys jollain muulla kuin seksillä! Mikäli taas mies loukkaantuu tai etääntyy kun häneltä ei oteta suihin, niin saa painua .... kasvamaan aikuiseksi ihmiseksi! Ikää meillä ei ole vielä kolmeakymmentä, eli ei se iästä kiinni ole, vaan toisen ihmisen kunnioittamisesta ja rakastamisesta! En käsitä miksi naisen pitäisi alistua seksiin mikäli ei kiinnosta, kuinka moni mies ottaa suihin kun omat kassit tyhjää täynnä ja halut toistaiseksi poissa?!? (tarkoitan semmoista miestä, joka vaatii itselleen seksiä, kun toista ei kiinnosta)
Herätkää naiset arvostamaan itseänne! Ei nainen ole mikään seksilelu tai tavaran vastaanottaja, vaan tunteva, aistikas sekä tärkeä ihminen! Se että raskaana olemme ja halut kadoksissa ei tarkoita että sit pitäisi antaa kun itse ei halua!!! Meidän halut ja tarpeet ovat toisaalla, mitenkäs niiden toteuttaminen miesten toimesta?!?
Minusta puolison tarpeita tulisi kunnioittaa sen verran että hiukan tulee halukasta osapuolta vastaan. Eli esim miksei voisi ottaa kerran viikossa suihin jotta saisi tyydytettyä rakkaansa?
Tietenkin sama vastaantuleminen toisin päin, on kohtuutonta mieheltä vaatia että seksin määrä pysyy normaalitasolla raskaus- ja imetysaikana ja aika kusipää on jos ei anna vaimolleen aikaa toipua fyysisesti (epparin tai sekstiohaavan paranemista).
En yhtään ymmärrä näitä "kaikki pois" tai "yhtään en odota" ihmisiä. Onko liitossanne kaikki muukin ehdotonta ja joustamatonta, puhtaasti omia tarpeita ajattelevaa? Jos toinen tahtoo syödä kalaa ja toinen kalaa niin kai te siitä siitäkin pystytte sopimaan? Miksi ihmeessä seksissä kaiken täytyy olla niin itsekeskeistä ja ehdotonta?
N23, (Viikko sitten synnyttänyt. Olen ottanut mieheltä suihin ja mies on hyväillyt ja hellinyt minua muuten, vaikka alapää ei vielä kestä yhtään kosketusta. Tuli hyvä mieli eikä ollut edes mitenkään pois lapsiltamme eikä paljoa pois unestakaan..)
Ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta silti esileikkien puute haittaa? Jos seksi ei ole herkkua, niin onko se sitten niin vastenmielistä, että oksettaa? Onko se vastenmielisempää kuin syöminen? Vastenmielisempää kuin kuin teeveen katseleminen. Vastenmielisempää kuin peseytyminen? Olisiko niin, että se on kuitenkin aika neutraalia ja siedettävää eikä yököttävää?
Monet naiset saavat orgasmin, vaikka eivät ensin koe mitään mielenkiintoa seksiin. Sekin kertoo jostain. Kroppaa toimii, mutta mieli ei toimi.
Varmaan vastenmieliseltä tuntuu, just joo. Kokeileppa heittäytyä, voit yllättyä. Aivot narikkaan. Miksei mies tee sillä tavoin, kuin aiemmin kun nautit hänen antamastaan käsittelystä?