Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mihin aikaan illalla voi laittaa textarin.yleensä?

Vierailija
31.08.2009 |

että ärsyttää!!

minulla on myynti-ilmoitus palstalla,ja sain tekstiviestin klo 23.45,että "haluaisin ostaa..."

itse koen,että ns. tuntemattomille/vieraille ei ole kohteliasta laittaa viestiä enää klo 21 jälkeen.

mites te muut?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voin saada tärkeän puhelun yöllä!!! Esim. äidilleni on sattunut jotain (on halvaantunut ja hyvinsairas muutenkin) tai veljelleni (ajaa paljon ja myös öiseen aikaan). Haluan olla tavoitettavissa HÄTÄtapauksessa, mutta en tosiaan halua mitään tekstiviestejä yöllä!!! Jos herään, en välttämättä saa pariin tuntiin unta.

Joten te itsekkäät idioottiyöviestien lähettäjät ajatelkaa vähän muitakin kuin itseänne!!!

Vierailija
22/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yleensä laita viestejä enää yhdeksän jälkeen illalla paitsi omalle perheelle. Ap:llä oli kuitenkin myynti-ilmoitus, ja se on eri tilanne. Ilmoituksen tarkoitus on herättää halua vastata ja se halu voi herätä kyllä minullakin vielä yhdeksän jälkeen. JOs haluan tavaraa kovasti, ihan varmasti laitan viestin. On myyjän vastuulla pitää puhelintaan kiinni, ellei halua yhteydenottoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä oltava päällä yöllä: siihen tulevat työpaikkani murtohälytykset (ts. menevät ensin poliisille ja poliisi soittaa minulle) ja myös tiedot lähiomaisten sairastumisista - olen äskettäin menettänyt molemmat vanhempani. Eli puheluihin on pakko pystyä vastaamaan. Yleensä puhelu tai tekstiviesti yöllä tietää jotain ikävää.

Eipä ole raivollani rajaa, jos joku lähettää yöllä turhan tekstiviestin ! Koko yö on tosiaan pilalla. Junttia, jos ei tajuta, että tekstiviestit eivät kuulu myöhäisiltaan tai yöhön!

Vierailija
24/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on auki ns. hätätapauksia varten.... esim. teinille sattunut jotain tms.

EI SINUN OSTO/MYYNTI-LÖPINÄÄ VARTEN!

Vierailija
25/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille ystäville voin laittaa myöhemminkin, koska tiedän että laittavat äänettömälle.

Vierailija
26/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oikeasti, ihmisillä on vanhempia ym., jotka voivat tarvita apua yöllä, lapsia jotka ovat kavereillaan yökylässä tai puolisoita jotka tekevät öisin töitä (esim. taksikuskit, rekkakuskit ym.) joita varten puhelin pidetään öisinkin päällä. Siis jos heille sattuu jotain.

Näin ainakin meillä. Ei siis kaiken maailman viestittelijöitä varten se puhelin ole päällä, jotka voivat hoitaa asiansa päiväsaikaankin.

Vierailija
27/34 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peruskohteliaisuuteen kuuluu, ettei iltaysin jälkeen soitella/ tekstailla.

Ja tosiaan; kaikilla ei ole lankapuhelinta ja puhelin on pidettävä auki esim sairaan sukulaisen vuoksi

Vierailija
28/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka känny on kiinni, se toimii silti herätyskellona? Itse suljen kännyn yöksi vaikka se onkin herätyskelloni.

Vierailija
29/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka puheluissa ääni onkin.

Tekstarin voi laittaa periaatteessa milloin vain mutta vastausta saattaa joutua odottamaan.

Pahempaa on se, että soitetaan. En pidä puheluista klo 20 jälkeen ellei ole läheinen ja oikeata asiaa.

Vierailija
30/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstaria enää klo 22 jälkeen. Itse asiassa jos ei tunne henkilöä, jolle viestiä on laittamassa, minusta klo 21 on hyvä raja. Tässä taas unohtuu TOISEN huomioonottaminen...

Vierailija
31/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voin saada tärkeän puhelun yöllä!!! Esim. äidilleni on sattunut jotain (on halvaantunut ja hyvinsairas muutenkin) tai veljelleni (ajaa paljon ja myös öiseen aikaan). Haluan olla tavoitettavissa HÄTÄtapauksessa, mutta en tosiaan halua mitään tekstiviestejä yöllä!!! Jos herään, en välttämättä saa pariin tuntiin unta.

Joten te itsekkäät idioottiyöviestien lähettäjät ajatelkaa vähän muitakin kuin itseänne!!!

uusavuttomuushuipussaan

Vierailija
32/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin saatan saada hätätekstarinkin yöllä, sen takia on äänet päällä ja en todellakaan riemastu jos herään sen takia että joku kirjoittelee sinne muuten vaan turhanpäiväisiä löpinöitä.

Minulla asuu sukulaisia ulkomailla, ja sieltä on parempi ilmoittaa hätätapauksista tekstiviestillä kuin soittaa joten tekstareissakin on äänet minulla päällä

uusavuttomuushuipussaan

Vierailija
33/34 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ne textarit on keksitty että niitä voi lähettää milloin. PISTÄKÄÄ KIINNI koko puhelin jos yksi pieni piippaus mullistaa koko maailman.

Säälittävät pelle.

Vierailija
34/34 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtamisvaikeuksista kärsivänä ei ole kiva herätä aamuyöstä johonkin viestiin joka olisi voinut odottaa päivään. Ääntä en laita pois koska voin saada myös oikeasti kiireellisiä viestejä yöllä, mutta turhan takia en halua heräillä ja olla sitten väsynyt koko päivän.

Sen takia ne textarit on keksitty että niitä voi lähettää milloin. PISTÄKÄÄ KIINNI koko puhelin jos yksi pieni piippaus mullistaa koko maailman.

Säälittävät pelle.