Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat kokemuksia "vittumaisista" työkavereista?

Vierailija
30.08.2009 |

Itse olen alle 30-vuotias ja vakituisena hoitajana hoitokodissa. Työ on ihan OK ja vuorotyö. Sijaiseksi (pitkä-aikaiseksi) sellaiseksi on tullut ns. vastavalmistunut yli 40-vuotias nainen joka "tietää kaikesta kaiken". Hän ei tervehdi minua, tiuskii ja äyskii töissä. Arvostelee minun toimintaani ja pyörtää minun tekemäni päätökset/ kehoitukset asukkaiden kuullen. Yhdessä ei voi sopia, että mitä tehdään. Hän "päättää" että nyt tehdään näin ja näin ja että HÄN tekee sen asian just näin ja se on näin koska hän niin sanoo. Minä olen ollut pitempään ko. työpaikassa ja näkemys asioihin on monen vuoden kokemuksella hoitotyöstä, myös monesta eri paikasta..

Tuntuu et ei jaksa enää tätä työtä em. naisen takia! Pilaa olemuksellaan koko työpaikan hengen. Myös muutkin ovat huomanneet hänen käyttäytymisensä ja myös tämä ynseyden minua kohtaan.

Osaa myös käyttäytyä "ihanasti" sellaisele ihmiselle, jos tarvitsee siitä jotain hyötyä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut työpaikassani 5v ja hän vasta vuoden. Itselläni ko erikoisalasta lähes 10 v kokemus ja tälle työ´kaverilleni´koko ala on uutta. Hän käveli jo heti ylitseni, on v-mäinen, ei tervehdi aamuisin, ei puhu minulle kuin pakolliset, ei aina niitäkään. Oloni työpaikalla on yhtä helvettiä. Kaiken lisäksi tämä henkilö on esimieheni ystävä jo vuosien takaa, joten tilanne on erittäin hankala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän