Keräätkö koskaan katseita miehiltä kadulla?
Kyllähän sen aavistaa jos joku katselee tai jopa tuijottaa ja joskus kääntyy jopa katsomaan peräänkin.
Katseleeko miehet koskaan sinua selvinpäin ja ihan päiväsaikaan, jos niin miten olet pukeutunut ja oletko meikattu?
Kommentit (6)
Silloin kun on goottivermeet päällä. Korsetti, pitkä hame ja samettipaita :)
Mulla ei ole tuollaisia aavistuksia ollenkaan. Ehkä mä en sitten kerää katseita, kun en itsekään katsele ketään.
Mies väittää, että kaikki miehet tuijottaa minua ja kuka vaan huolisi. Itse en usko kyllä, luulen, että haluaa vaan piristää emäntää moisilla jutuilla.
vaan ei enää kun paino alkaa seiskalla...ja lykkii vaunuja...ja reidet hinkkaa yhteen...ja tukka on harva kuin tuulenpesä! Suolaa haavoihin!Kyllä vielä se päivä taas tulee! :)
No kyllä siihen välillä kiinnittää huomiota. Mä olin yhteen aikaan todella isossa toimistorakennuksessa töissä kohtuullisen miesvaltaisella alalla ja katseiden kääntäjäksi riitti korkokengät. Mä siis pukeudun konservatiivisesti töihin, jakkupuku ja paitapuserolinjaa.
Suomessa on kuitenkin tosiaan niin helppo erottautua positiivisesti. Riittää, että on pukeutunut asiallisesti, hyvä ryhti ja vähän hymyä naamaan. Tällä erottuu jo suurimmasta joukosta ihmisistä.
Nyt mulla on niin valtava raskausmaha, että käännän kaikkien päät jos mahdun ovesta ulos.
ja miehenikin välillä asiasta huomauttaa. Tuijottavat siis vaikka olisi oma mieskin mukana.
Nyt raskaanaollessa tuijotetaan ehkä hiukan erilailla;)
Pukeudun aina naisellisesti ja tyylikkäästi ja meikaan päivittäin. Käytän korkokenkiä. Lisäksi minulla on (huomiotaherättävän!) hyvä ryhti:) hauska yksityiskohta, mutta olen tosiaan saanut kuulla siitä:) Olisiko tanssitaustalla sitten jotain tekemistä asian kanssa, että vartalon hallinta/liike on jotenkin "huomiotaherättävä".