Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatepulmia reilu 3 vuotiaalla

Vierailija
30.08.2009 |

Tyttömme on aivan mahdoton vaatteidensa suhteen. Mitään muuta ei voisi pitää kuin hameita tai mekkoja ja niitäkin haluaisi vaihdella jatkuvasti. Kauhea taistelu vaatteista joka aamu kun neiti on niin määrätietoinen.

Koska tämä menee ohi?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennee ohi parissa viikossa. Jos annatte lapselle periksi, ei mene ohi moneen vuoteen.

Näin ainakin omat ja kaverien kokemukset aiheesta.

Vanhemmat päättävät mitä lapsi pukee. Toki voitte antaa 2 paitaa ja käskeä valita niistä, mutta lapsi ei päätä siitä laitetaanko ulos mennessä hame vai housut.

Vierailija
2/4 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päätät mitä päälle laitetaan, ei lapsi. meillä myös oli kuukausi-pari sitten vääntöä tästä asiasta mutta huomasin, että on helpompaa joko antaa pari paitaa josta valita tai suoraan vaan itse valita ne vaatteet sieltä kaapista. ensin siitä tulee muutamana päivänä kiukku mutta sitten lapsi huomaa ettei auta mitään ja hyväksyy tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ja menee, välillä haluaa vain housuja, välillä vaan hametta jne.

Meillä 2-vuotias tyytyy aina niihin vaatteisiin, mitä itse kaapista annan. 11-vuotias saa valita itse.

Vierailija
4/4 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vanhemmat.

Huomenna, kun olette ammulla lähdössä hoitoon annat lapselle vaatteet ja käsket pukea. JOs ei suostu niin sitten yöpuku päällä kannat tarhaan ja päivävaatteet mukaan. Lyön vetoa, että vaihtaa ne päällensä, kun olet lähtenyt päikystä.

Lapsi osaa viedä vanhempaansa, jos sen sallii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi