Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein sinua sanotaan kauniiksi (joku muu kuin puoliso)?

Vierailija
29.08.2009 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan jatkuvasti! Kaupan kassalla, työpaikalla, uimahallissa, menen mihin vain niin kaikki ihailevat kauneuttani! Voih miten ihana olenkaan!

Vierailija
22/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan tämän yli 20 vuotta kestäneen avioliittomme aikana sanonut minua kauniiksi!

Muut miehet (tutut tai joskus jopa tuntemattomat) ovat kyllä sanoneet joskus jopa kauniiksi, mutta yleisemmin mua on kyllä sanottu nätiksi, söpöksi, pirtsakaksi, somaksi, kivan näköiseksi tms:)

No kaunis en koe olevanikaan, mutta positiivisella tavalla elämän iloinen, joten en edes kaipaa toisten vakuuttelua kauneudestani!

Ai niin ja työskentelen asiakaspalvelussa..jos sillä on jotain merkitystä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puoliso ei oo sanonut ikinä (tietää että inhoan sitä), mutta aina kun menen johonkin missä on humalaisia miehiä kuulen kuinka kaunis olen.

Vierailija
24/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy lainkaan ravintoloissa enkä baareissa, koska niissä ei mielestäni ole mukavaa; ja sitä paitsi kännipäissään miehet ovat melko tunkeilevia.

Joku saattaa sanoa kassajonossa, metrossa, työssä (olen asiakaspalvelussa) - ihan missä vain.

Joskus nolottaa - joskus piristää; varsinkin silloin, kun itse on siipi maassa tai väsynyt.

Kiva, jos joku sanoo jotain positiivista - ja vielä ihanampaa, jos sanoja on itsekin nainen

Minkälaista työtä teette, entä mitä harrastatte tai millaista elämää vietätte? On nimittäin selvää, että tämä korreloi pitkälti ihmisen elämäntyylin kanssa. Jos käy vaikka viikoittain baarissa tai tapaa erityisen paljon ihmisiä, kai niitä kommentteja ehtii sadellakin.

Vierailija
25/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonkauniiksi sanotaan (en kyllä pidä itseäni kauniina)

pitkistä jaloista sanotaan usein