Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sinua sanotaan kauniiksi (joku muu kuin puoliso)?

Vierailija
29.08.2009 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan kauniiksi. Muita sinnepäin liippaavia adjektiiveja on sanottu, lähinnä äiti, ystävät ja työkaverit.

Vierailija
2/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usemmiten silmiä ja ripsiäni... Mutta enpä tiiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan vielä, että tosi harvoin.

Vierailija
4/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä joku mies baarissa käydessä sen jossain vaiheessa on kertonut. Ja omat tyttöystävät useamman kerran vuodessa sekä jotkut mieheni (ja nykyisin myös minun) miespuoliset kaverit ihan kaverimielessä. Nyt kyllä huomasin, että viimeksi ravintolassa ollessani kukaan mies ei sanonut mitään, johtuu varmaan näistä noin kymmenestä ylikilosta (raskauskilosta, jotka olisi pitänyt jo lähteä aikoja sitten..) tai jotain.. :/

Vierailija
5/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kuullut muutaman kerran minua kutsuttavan kauniiksi.

Kaksi kertaa on jäänyt mieleeni. Kerran eräs mies sanoi, että olen työpaikkani (sairaala) kaunein hoitaja. Ja toinen kerta on se, kun eräs naispuolinen työkaverini sanoi minua kauneimmaksi työkaveriksi, (ei ole lepakko :)

Vierailija
6/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni en ole "kaunis" mutta luonteeltani olen mielyttävä ja hauska sekä tyylini on poikkeava ja siten varmaan myös mielenkiintoinen ja kaunis. Esim mulla on hyvin lyhyt tukka ja kasvoni ovat moitteettomat. En käytä meikkiä ja olen aamulla heti herättyäni edustavan näköinen. Juuri toissa päivänä töissä (klo 7.15) herättyäni klo 6.30, joku ihasteli mun freesiyteni. Itselläni oli nuutunut olo, mutta se ei onneksi ulkoa päin näy. Mä olen aina sportti ja pirtsakka vaikka olo ei ole sellainen. Hyvät geenit kai...

Vierailija
7/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä teette, entä mitä harrastatte tai millaista elämää vietätte?

On nimittäin selvää, että tämä korreloi pitkälti ihmisen elämäntyylin kanssa. Jos käy vaikka viikoittain baarissa tai tapaa erityisen paljon ihmisiä, kai niitä kommentteja ehtii sadellakin.

Vierailija
8/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse koen sen vittuiluna.. En pidä itseäni kauniina.

Vierailija
9/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä teette, entä mitä harrastatte tai millaista elämää vietätte?

On nimittäin selvää, että tämä korreloi pitkälti ihmisen elämäntyylin kanssa. Jos käy vaikka viikoittain baarissa tai tapaa erityisen paljon ihmisiä, kai niitä kommentteja ehtii sadellakin.

Koulussa, (opiskelutovereilta), tuttavilta, sukulaisilta.. En käy baareissa tms.

Vierailija
10/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan mua töissä kehu, paitsi tosi joskus vähän maistelleet miesasiakkaat. Heitä käy tosi harvoin. Baarissa käymme yleensä porukalla (myös mieheni siis mukana) ehkä noin parin kuukauden välein. Joskus useammin kuten pikkujouluaikaan.

Vierailija
11/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena monikin sanoi,

olen ollut missikisoissakin joten jonkinlaista kauneutta minussa varmasti on tai on ainakin joskus ollut

Vierailija
12/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta upeaksi naiseksi sanotaan aika usein.

Vierailija
13/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä teette, entä mitä harrastatte tai millaista elämää vietätte? On nimittäin selvää, että tämä korreloi pitkälti ihmisen elämäntyylin kanssa. Jos käy vaikka viikoittain baarissa tai tapaa erityisen paljon ihmisiä, kai niitä kommentteja ehtii sadellakin.

Olen kotiäiti ja todellakin omaan oikeasti pitkät ripset joita lähes poikkeuksetta ihaillaan ihan vaan kaupassa käydessä... =) Eli en siis käy baarissa tai tapaa muuten ihmsisiä paljon viikottain... Ja sukulaiset ja kaverit myös usein kehaisevat ja minä myös heitä...

Vierailija
14/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on jo tottunut... tottuukohan siihen, kun aikanaan rupsahtaa ja ei enää kehuja tule :/

Vierailija
15/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti ja todellakin omaan oikeasti pitkät ripset joita lähes poikkeuksetta ihaillaan ihan vaan kaupassa käydessä... =)

Onhan se totta, että jollain ihmisillä on sellaisia erityispiirteitä, jotka kiinnittävät ihmisten huomion, ja kirvoittavat kommentoimaan.

Vierailija
16/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa minua olisi sanottu nimenomaan kauniiksi. Poikani joskus niin kehui ja kerran isäni serkku.

Jotain yksityiskohtaa tai muuta asiaa kehutaan silloin tällöin. Hiuksiani vähintään viikottain, monesti useamminkin (työkaverit ja sukulaiset lähinnä).

En omasta mielestänikään ole varsinaisesti kaunis. Söpö ja nätti ehkä. ;)

Vierailija
17/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain juuri siksi, että siellä on näitä miehiä, jotka liimautuu heti kylkeen ja alkaa lepertelemään. Ei saa olla rauhassa.

Olen kotiäiti ja opiskelen yliopistolla.

Vierailija
18/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni sanoo usein, samoin joskus joku satunnainen ihminen töissä (olen juristi).

Nyt olin yhden keissin takia yhdellä viherrakennustyömaalla ja siellä kaksi "duunaria" totesivat, että voi kun heilläkin olisi noin kaunis asianajaja, jos joskus tarvitsevat... Lämmitti mieltä. Lisäksi tietysti äiti ja isä ovat useinkin sanoneet, että miten "meistä" onkin tullut noin kaunis tytär.

En juuri laske kapakkasössötyksiä, niitä kyllä kuulee melkein aina kun baarissa pyörähtää.

Niin ja muutama kollega on myöskin kauniiksi sanonut nyt kun oikein mietin. Itse vähän vaivaudun moisesta vaikkei pitäisi. Ihan olen omastakin mielestä kaunis, sehän on toki aina katsojan silmässä ja aika subjektiivinen käsite.

Vierailija
19/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa sellasta sössöttäneet on poissa luvuista koska kuka ottaa 3 promillen humalassa olevien miesten puheita tosissaan..?!

Vierailija
20/25 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siksiettä en ole kaunis, söötti ja söpö kylläkin.