Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää näitä finnejä. Aloin käyttämään dermatologica-sarjaa ja finnejä pukkaa

Vierailija
28.08.2009 |

vieläkin enemmän. Mitä helvettiä pitäis tehdä?? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hae ihotautilääkäriltä täsmälääke.

Vierailija
2/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalinen ehkäisy, mun tapauksessa rengas, joka on matalahormoninen (niin on myös ilmeisesti Jasminelle-pillerit). Tietty passaa vain silloin, jos on sellaisessa tilanteessa, että voi käyttää hormonaalista ehkäisyä. Huom. siitä on jo vuosi kun sen lopetin, muttei ole vieläkään tullut finnejä. Mulla ei kyllä ollut kovin huono iho alunperinkään, mutta finnejä tuli säännöllisesti.

Mikäli sulla on akne, niin kannattaa mennä ihotautilääkärille ja keskustella lääkityksestä. Ainoa ratkaisut ei ole suun kautta syötävä, pitkäaikainen ja hankala kuuri: yhdelle tuttavalle on määrätty antibiottinen kasvovesi, joka on ollut todella toimiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa uskon lääkärissä käyntiin (lääkehoito), mutta kyllä kosmetologistakin jotain apua saattaisi olla.

Vierailija
4/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vkoa ennen kuin iho silenee. eikö ne muka kertonut sitä sulle? Älä luovuta!!!! Kohta ne häviää ja iho kaunis. Kokemusta on.

Vierailija
5/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut inhottava akneongelma teini-iästä lähemmäks nelikymppiseks asti. Aiemmin eivät ole auttaneet mitkään muut kuin pitkä antibioottikuuri tai roaccutan. Nyt en halunnut millään ottaa antibiootteja, koska viime kuurista on mielestäni aika lyhyt aika. Löysin kuitenkin itselleni nyt viimein hoidon, joka tuntuu minun ihooni auttavan. Ostin apteekista ilman reseptiä saatavia "elivo-kirkas iho" -kapseleita. Ihoni alkoi rauhoittua jo ensimmäisen käyttöviikon aikana. Nyt olen käyttänyt noin kolme viikkoa ja ihoni on selvästi muuttunut: syviä paukamia ei tule ja iho näyttää sileämmältä. Aion jatkaa kuuria, koska siitä tuntuu olevan selvästi apua. Lisäksi mun iholle sopivat LÓrealin Pure Zone -kasvovesi ja mikrohiukkasia sisältävä puhdistusgeeli. Uutena tuotteena aloin käyttää myös garnierin täsmävoidetta epäpuhtauksiin. En tiedä, miten sun iho reagoi näihin, mutta mulle nää on hyviä. Ihan tuntuu, että nuo Elivo-kapselit tehosivat jopa nopeammin kuin antibiootti. Katsotaan nyt, miten terveeksi saan ihoni näillä. Että tällaisia vinkkejä täältä päin kohtalotoverilta.