Onko kellään tuota tv-shopin Abtronic x2:ää?
Onko ihan bullshittiä vai voiko olla edes jokseenkin tehokas?
Kommentit (11)
jopa kokeillakkin. Ei paljoa voi menettää.
Onko ihan bullshittiä vai voiko olla edes jokseenkin tehokas?
Meillä on ollut käytössä vähän yli puolivuotta ja olemme todellakin tyytyväisiä. Itse olen käyttänyt hartia-selän alueen kipuiluun joka on auttanut välittömästi.Mieheni on sulattanut pyöreän vatsansa sillä täysin mutta hän on käyttänyt kyseistä laitetta uslollisesti ja 1-2 tuntia kerralla x2 päivässä. Rehllisesti sanon ,että toimiva ja ihana laite.Emme luopuisi tästä tuotteesta.
Tuolla laitteella ei sulata rasvaa tippaakaan, vaikka sen antas olla päällä koko päivän.
Ei toimi, kyllähän tuollainen laite olisi jo laajemmassa tietoudessa jos se todistetusti läskiä poistaisi. Eikös samainen Thane yhtiö joutunut rapakon toisella puolella maksamaan miljoonakorvauksia koska oli mainoksessa luvannut että läskiä lähtee ja kun ei sitten ollutkaan lähtenyt, eli oli kai syytetty harhaanjohtavasta mainonnasta. Sitä paitsi näkyy olevan kielletty jos on sydänsairauksia (eikä aina tiedä onko vai ei) tai epilepsia yms. Minä en tuollaista ainakin pumppuni päälle laittaisi sähköshokkeja rintalihakseen antamaan. Ei tässä auta kuin vain kuntoilla, mikään laite ei voi korvata hengästyttävän liikunnan terveysvaikutuksia
Mistä tiedän? kokeilin 6kk käyttää, ei sentin senttiä eikä kovettunut, ja muuten elin ihan kuin ennenkin.
Edullisesti
AbTronic X2
DealExtreme: $23.10 1.7"
LCD Electronic Dual Channel Muscle Exercise Abdominal Fitness Belt - Size L (2*AAA)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39375~r.34774240
mun kokemus laitteesta, hyvä! senttejä lähtenyt vatsan alueelta, treenaan tälläkin hetkellä .. muita?
Vastaavan kaltainen
ABGymnic Electronic Waist Exerciser Belt
Price: $12.03
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4360~r.34774240
No ehkä ei tarvii olla niin tyhmä että luulee läskin katoavan vyötä käyttäessä... Ei aina vyötärön kapeneminen tarkota läskin vähenemistä -.- Maha on yleensä turvonneemman näköinen, kun vatsalihakset ei ole hyvässä kunnossa. Olen koittanut löytää tietoa tuollaisen vyön käytöstä minunkaltaiselle laihemmalle tyypille, jolla jo pyykkilautavatsan alkukin jo vienosti komeilee. Ajattelin hankkia vyötä vahvistaakseni ja kasvattaakseni lihaksiani. Selkäkipuni luultavasti johtuu selkälihasteni huonosta kunnosta, jolloin laitteella olisi käyttöä tuohonkin. Epäselväksi on myös jäänyt moisen vyön käyttö rintalihaksiin. Netistä löytämässäni ohjekirjassa lukee, että sähkövirtaa ei saa kohdistaa rintakehän ja näin sydämen läpi, mutta silti ohjeiden mukaan vyötä voi käyttää rintalihaksiin. Kuinka siis vyöllä saa ja ei saa tehdä? Onko kenelläkään kokemuksia?
Ei toimi, kyllähän tuollainen laite olisi jo laajemmassa tietoudessa jos se todistetusti läskiä poistaisi. Eikös samainen Thane yhtiö joutunut rapakon toisella puolella maksamaan miljoonakorvauksia koska oli mainoksessa luvannut että läskiä lähtee ja kun ei sitten ollutkaan lähtenyt, eli oli kai syytetty harhaanjohtavasta mainonnasta. Sitä paitsi näkyy olevan kielletty jos on sydänsairauksia (eikä aina tiedä onko vai ei) tai epilepsia yms. Minä en tuollaista ainakin pumppuni päälle laittaisi sähköshokkeja rintalihakseen antamaan. Ei tässä auta kuin vain kuntoilla, mikään laite ei voi korvata hengästyttävän liikunnan terveysvaikutuksia
Mistä tiedän? kokeilin 6kk käyttää, ei sentin senttiä eikä kovettunut, ja muuten elin ihan kuin ennenkin.
Ehkä olet liian läski, vyö ei ime rasvaa mihinkään, vaan kehittää lihaksia. Tulos ei ehkä näkynyt peitteen läpi... Tai sitten et ollut tarpeeksi uskollinen käyttämään vyötä tai et käyttänyt sitä oikein. Täytyy panna vastaan harjoitettavilla lihaksilla, jotta saadaan paras mahdollinen tulos, esim. Vatsalihaksia harjoitettaessa kannattaa "nojata" hieman taaksepäin ymsyms...
tiedän että tää on vanha ketju, mutta kommentoin kuitenkin.
Ei toimi laihduttamiseen sinänsä, (laihduttaessa se on 10% urheilusta ja 90% ruokavaliosta kiinni), kiinteyttää kyllä lihaksia hetkellisesti. sen sijaan auttaa lihaskipuihin pienillä tehoilla, rentouttaa siis lihaksia. Käytän laitetta välillä selkäkipuihin. Auttaa myös saamaan 'pumpin' päälle, eli jos harrastaa liikuntaa ja niitä lihaksia on, saa tällä ne näkyviin jos esim. menee illalla juhlimaan ja haluu näyttää siltä, kun ois just tullu salilta.
Mulla oli, mutta ei kyllä tuottanut tulosta, kipua vain. Möin tuttavalle, joka myös sanonut ettei kyllä tulosta saa aikaseksi. Epäilin kyllä jo ennen hankintaa ettei toimisi.