Jessus huutonetissä käy kauppa hyvin!
Huutoja tulee pilvin pimein ja kun yhden kohteen saa listattua niin heti tulee huutoja. Äsken katsoin listan tällä hetkellä myynnissä olevista ja kaikissa on huutoja, monissa useampia (ja kohteita mulla on nyt myynnissä useampi kymmen).
Laitoin vielä lähtösummat melko korkeiksi ja olin melkein varma, etteivät mene sillä kaupaksi - nyt hinnat ovatkin jo nousseet monella huudolla ja nuo summat ihan uskomattomia, puhutaan kuitenkin käytetyistä lastenvaatteista.
Ihan innostuin tästä, olen ennenkin myynyt ihan hyvällä menestyksellä, mutta tämä on ihan jotain ihmeellistä. Nyt innolla kaivelemaan kaappeja ja laittamaan kaikki ylimääräinen myyntiin =)
Kommentit (63)
Postikulut on niin hirveät ettei oikein raaski ostella mitään huutiksesta!
saako teidän lapset ollenkaan leikkiä ulkona??
ei ole 13 paria vaan molemmille on 2-3 toppa-asua + joitain talvisia parempia takkeja. tosiaan toppavaatteet vie niin paljon tilaa että niitä en ostele liikoja, sen verran kuitenkin ettei pääse kulumaan ja jälleenmyyntiarvo säilyy. viime talvena oli pienemmällä kyllä 5 talvihaalaria. kaikki olen myynyt voitolla nyt. säilytän välikausiasuja eteisessä ja varastossa. ei ne hirveästi vie tilaa. välillä likastuu jo päivässä puku niin että hyvä niitä on varalla olla, ihan noin paljoa ei kyllä välttämättä tarttis olla. rahaa on ihan hyvin kiinni niissä mut en välitä kun saan aina seuraavana vuonna omani pois...