Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jessus huutonetissä käy kauppa hyvin!

Vierailija
28.08.2009 |

Huutoja tulee pilvin pimein ja kun yhden kohteen saa listattua niin heti tulee huutoja. Äsken katsoin listan tällä hetkellä myynnissä olevista ja kaikissa on huutoja, monissa useampia (ja kohteita mulla on nyt myynnissä useampi kymmen).

Laitoin vielä lähtösummat melko korkeiksi ja olin melkein varma, etteivät mene sillä kaupaksi - nyt hinnat ovatkin jo nousseet monella huudolla ja nuo summat ihan uskomattomia, puhutaan kuitenkin käytetyistä lastenvaatteista.

Ihan innostuin tästä, olen ennenkin myynyt ihan hyvällä menestyksellä, mutta tämä on ihan jotain ihmeellistä. Nyt innolla kaivelemaan kaappeja ja laittamaan kaikki ylimääräinen myyntiin =)

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkovaatteet myyn aina erikseen, samoin kengät. Sisävaatteista myyn osan erikseen ja osan paketteina.

Aikuisten vaatteita en ole kauheasti myynyt, mutta ne muutamat mitä olen myynyt, ovat menneet kaupaksi (leviksen farkkuja, jackpotin vaatteita, sandin vaatteita). Omat vaatteeni laitan useimmiten suoraan pelastusarmeijalle.

Hassua, miten ihmiset kokevat asiat erilailla: itse koen huutiksen helpommaksi kuin itsepalvelukirppiksen, jossa aikaa meni lappujen laittoon, kirppiksellä käymiseen jne ja loppujen lopuksi muutama tavara oli varastettu. Mielestäni on paljon helpompi kuvata vaatteet, naputella ilmoitus ja lopuksi paketoida ja postittaa.

Vierailija
42/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin 6-vuotias tarvitsee ison kasan farkkuja?

Onko se sitä curling vanhemmuutta, että kun eskarilainen vinkuu taas uusia farkkuja, kun kaverillakin on sellaiset, niin ne pitää ostaa. Rahasta meillä ei ole kiinni. No, ehkäpä ymmärrän paremmin parin kolmen vuoden kuluttua, mutta luulenpa että meillä on sitten niiden yksien farkkujen lisäksi jopa toiset. Tosin kukin taaplaa tyylillään ja kuluttamistahan tämä maa tarvitsee, että päästään lamasta.

Voi jessus sentään, onpa teillä siistejä lapsia! Vai pesetkö joka ainoa päivä koneellisen pyykkiä, johon farkut voi heittää sekaan? Meillä 4-vuotias sotkee vaatteensa, joskus ei ehdi vessaan, eli vaihtovaatteita menee. Eri housut sisälle ja ulos, vähentää hieman siivousta ja säästää kotia. En todellakaan pärjäisi yksillä farkuilla, ne kun ovat tällä säällä parhaat ulkohousut. Kestävät aika kovaa kulutustakin.

Olen ollutkin ihan pulassa 7-vuotiaan koulunaloittajan kanssa, joka haluaa käyttää koulussa farkkuja joka päivä (se hänelle sallittakoon?). Kaapista löytyi vain yhdet sopivat kesän jäljiltä, kasvupyrähdys oli valtava, ja kaupasta haetut uudet aivan väärän malliset. Täytyy tänään lähteä etsimään uusia ja vaihtaa noi ostetut. Olen sitten niitä yksiä pyykännyt joka ilta, poika hikoilee aika reilusti liikkuessaan ja housut ovat kieltämättä aika tunkkaiset yhden päivän käytön jäljiltä. Lisää tarvitaan kun vain löytäisi sopivat. Isompien puolelta kun joutuu jo ostamaan niin tahtovat tipua päältä vaikka pituus ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet kai menee, mikään muu ei;(

Vierailija
44/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutis kätevin tapa myydä kamat pois. mun mielestä ois järkyttävä vaiva raijata johonkin kirppikselle kamat myyntiin. laputtaa jokainen erikseen, maksaa itseni kipeäksi paikasta, käydä vähän väliä siistimässä hyllyjä jne. huutis hommia voi tehdä kotona kun ehtii. on tosi hauska kuvata tuotteita, keksiä myyntitekstejä jne.

huippuhauskinta on tehdä netistä tai kaupoista löytöjä ja sitten myydä niitä hyvällä hinnalla. olen myynyt tälläkin viikolla monet haalarit useamman kymmenen euron voitolla. en tiedä tuntipalkkaani mut homma on niin hauskaa että ei haittaa mikä tuntipalkka on. kai se aika hyvä on kun kotihoidontukea saan päälle ja hienosti pärjään!

Vierailija
45/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako teidän lapset ollenkaan leikkiä ulkona??

Meillä esim. viime talvena upouudesta reimatecin puvusta meni ekalla käyttökerralla polvi puhki kun lapsi kaatui hiekoitetulla tiellä. Jälleenmyyntiarvo oli niillä housuilla samantien n. 2 % ostohinnasta...

Vierailija
46/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassu ajatus!

Ostan vaatetta käyttöön.

t. ap

Vierailija
47/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaatehullu jatkaa) eli jälleenmyyntiarvoa mietin ostohetkellä, että kuosi ja merkki on sellaisia jotka käyvät kaupaksi. harva vaate kuitenkaan menee rikki. jos menee niin menee, en koskaan maksa merkkivaatteesta uutena sen enempää kuin cittarin perusvaatteista eli ei ole iso tappio jos joku menee rikki. tahra yleensä saa poistettua ja kyllä ne suosituimmat menee kaupaksi hyvällä hinnalla tahroineen päivineen. eli saa leikkiä vapaasti. merkkivaatteet ei yleensä miksikään mene rajuissakaan leikeissä. Eilenkin lapsi kaatu asfaltille moonkidsin froteepöksyillä eikä tullut reikää. jos ois tullu, oisin paikannu kotihousuiksi. käyttöönhän vaatteet ostetaan mut ei meillä ole koskaan tullut reimateciin jälkeäkään käytöstä. isommalla oli 2 talvea reimatec ja hyvin meni kaupaksi. pienemmän haalarista sain enemmän kuin itse olin maksanut.

Vierailija
48/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätpä kestä enää kun ikää on tullut lisää.

Ja edelleen pidän hassuna, että joku miettii ostohetkellä jälleenmyyntiäarvoa tai ylipäänsä myyntiä.

Ostan nimenomaan merkkitavaraa ja mielellään alesta jos mahdollista. En siltikään mieti ostaessani, että miten se menee myöhemmin huutiksessa kaupaksi. Hassu ajatuksenakin.

Kun vaatteet käyvä pieneksi, jaottelen ne neljään pinoon: huutikseen menevät, pelastusarmeijalle menevät, räteiksi (tai roskiin) menevät sekä muutama vaate muistolaatikkoon.

Ja tosiaan edelleen ihmettelen, että esim. alesta ostetuista legon vaatteista saa käytön jälkeen saman kuin mitä itse vaatteesta maksoin. Mutta tätä en mieti vaatetta ostaessani vaan nyt kun paketteja postittelen.

t. ap

Vierailija
49/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä aikuisten vaatteet? Ostaako kukaan? Meneekö esim miesten vaatteet kaupaksi lainkaan?

Kyllänekin menee, sillä olen myynyt naisten vaatepaketteja, ihan meni kaupaksi, vaikka siinä hommassa ei rikastunut. Mutta ajattelen sen aina niin, että koska olen kummiskin kotona, ja aikaa riittää. Niin mielummin saan vaikka 20-30e huutiksessa kun 0e siitä kun kippaan vaatteet UFF lootaan.

Miestenkin vaatteet on mennyt ihan kiitettävästi. Niitäkin on tullut myytyä. Paketit siinänkin menee parhaiten.

Vierailija
50/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin käyttöön teillä farkut sitten ovat? Vai käyttääkö lapsi samoja housuja pihalla, koulussa, kaupassa, kylässä? Koska ja kuinka usein pesette vaatteita? Kyllä meillä farkut saattavat olla yhden käytön jälkee siinä kunnossa, että ilman pesua niitä ei voi käyttää.

Meillä eivät farkut kuivu yön aikana kuiviksi enkä haluaisi muutenkaan lähteä sille linjalle, että pyykkejä on pestävä jatkuvasti, jotta lapselle riittää puhdasta päälle.

Siksi meillä on farkkuja todella monta paria ja kaikki kyllä käytetään jatkuvasti. Harvoin ovat kuitenkaan pieneksi jäädessään loppuun käytettyjä, joten ihan hyväkuntoisina suurimman osan voi myydä huutonetissä.

Ulkoilemme paljon, joten vaihtovaatetta pitää olla.

Vierailija
51/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ja merkkituotteitakin, mutta ongelma on se että en osaa pienentää kuvien kokoa huutonettiin sopiviksi. tyyliin:

Koko saa olla korkeintaa 1m ja mulla lähes kaikki kuvat on jotakin 2,35m ja sitä rataa.

Ei mulla nyt rahapula ole mutta saihan ne varmasti menemään kun osais koneen käytön.

jos sulla ei ole, kokeile lähettää kuva itsellesi sähköpostilla, sillä monissa sähköpostiohjelmissa on mahdollista pienentää kuvan kokoa

Vierailija
52/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina niin että lähetän kuvat itselleni sähköpostissa, siinä ne pienennetään automaattisesti. Vähän noloa ehkä mutta en osaa mitään muuta tapaa ja käyhän se noinkin :)

Vierailija
53/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse itse pienentää, pienentää automaattisesti.

Vierailija
54/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 parit farkkuja???? ei juma on vähän lähtenyt mopo käsistä...

mun 3,5 v inhoo farkkuja, meillä on tasan yhdet, ei suostu niitä laittamaan jalkaansa kirveelläkään.

Tykkää vaan trikoohousuista tai velourhousuista. Ulkohousut ovat erikseen. Hän pitää mielummin hameita tai mekkoja. En todellakaan väkisin tunge farkkuja hänelle vaan saa ne mekot päällensä.

2 v poika omistaa kahdet farkut, pitää niitä jos laitetaan...

Vierailija
55/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huutiskuvia ottaessa säätää kameran asetuksista kuvakoon pienemmäksi.

Vierailija
56/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alennusmyynneistä ja kirpparilta. Huutonettiä en käytä, sillä haluan omin silmin nähdä mitä tarkoitetaan esim. "tavanomaisella pesunukalla". Kun vaatteita on paljon, ne eivät pääse kulumaan ja ne voi myydä eteenpäin suunnilleen samaan hintaan.

Järkevää kierrätystä ja vaatefriikki nauttii!

Vierailija
57/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 13 on liikaa, mutta tiedän että omani saan pois myydessä + päälle jonkun vertaa. eipä ole kovin vaarallinen harrastus.

ja tosiaan aijaa.com helppo käyttää ja se muokka kuvat suoraan huutikseen sopiviksi. eli paina lisää kuva ja mulla ainakin avautuu siihen automaattisesti kansio jossa huutis kuvat. sitten vaan klikkaat kuvaa jonka haluat huutikseen ja painat lataa. sitten kun on ladannut niin kopioit ylimmän http osoitteen jonka kopioit huutikseen siihen kohtaan jossa lisätään lisätietoja kohteeseen jälkikäteen. äärimmäisen helppoa. itsekin vasta koitin ja yllätyin että tämän kyllä osaa tehdä kuka tahansa.

Vierailija
58/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä farkkuja pidetään joka päivä, usein menee kahdet päivässä pesuun. Pari kertaa viikossa pestään ja ne kuivuvat aika kauan niin ei tuo 10 paria mitenkään liikaa ole.

Vierailija
59/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin niin paljon vaatetta et yleensä ehtii käyttämään kerran per vaate joten jää tosi hyväkuntoisena myyntiin. Tätä ei varmaan kukaan usko mut meillä 13 välikausiasua per lapsi, onneksi vain kaksi lasta....eli ei niihin tule mitään käytönjälkiä. Voin myydä uudenveroisena ja saan aina omani pois + vähän päälle. ihan sama on sisävaatteissa. en koskaan myy pienemmällä kuin mitä itse olen maksanut. MUTTA, ostan kaiken aina alesta, mutta vain merkkivaatetta, ulkovaatteiksi ticketiä ja reimateciä, menee hyvin huutiksessa kaupaksi, sisävaatteet meandi, moonkids, småfolk, kik kid + muita harvinaisempia. noi menee hyvällä hintaa kaupaksi. köyhällä ei ole varaa halpaan joten vaikka olen köyhä, ostan vain merkkivaatetta mutta nehän tulee ilmaiseksi kun myy huutiksessa kalliimmalla. yksikin päivä tuli 200 e vaatteista, riippuu aina montako kohdetta päivässä sulkeutuu. mut tosiaan nyt kesän jälkeen tuntuu et vaatteet viedään käsistä huutiksessa.

Missä ihmeessä sä säilytät näitä 26 välikausiasua? Sehän on enemmän kuin keskiverto kaupassa on kerallaan myynnissä. Ja oletan että toppakamaa on saman verran.

Meillä on 3 lasta ja lasten ulkovaatteille on oma vaatehuone. Vaikka kaikilla on vaan yksi välikausiasu ja lisäksi muutamat fleecet ja joku tyyliin farkkutakki päälle, tekee mahtuminen tiukkaa. Kun siis samassa vaatehuoneessa säilytetään villasukkia, lapasia, hanskoja, huiveja, pipoja, lippiksiä jen.

Tuskastuisin kyllä tuollaiseen määrään, varsinkin kun mitään vasrinaista käyttöä niille ei olisi.

Jos vielä kerran olet "köyhä" niin sullahan täytyy olla noissa kamoissa melkein tonni rahaa kiinni. Siis jos kerran kaikki on Ticketiä ja Reimateciä.

Ja meilläkin on siis ihan runsaasti vaatteita, mutta rajansa nyt hulluudellakin :)

Vierailija
60/63 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeankokoiseksi (siis kuvan;)

kiitos vinkistä. nyt olen taas vähän viisaampi.

Hyvä tieto tuo ajaa.comin "itsepalvelupienetäjä"

Kiitos näistä vinkeitä. Jahka mulla enemmän aikaa niin alan laittelemaan paketteja:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän