Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumittava paino, byääh! Miksi se ei tipu?!!

Vierailija
28.08.2009 |

Laskureiden mukaan mun perusaineenvaihdunnan ja tämänhetkisen liikunnan mukaan tarvitsen päivässä noin 1750 kcal energiaa. Liki kuukausi on nyt mennyt dieetillä, jossa saanti päivittäin 1000-1400 kcal; jonakin päivänä on ollut vähän enemmän.

Alussa paino tipahti reilussa viikossa noin 1,5 kg, mutta nyt vaaka pysyy samassa luvussa vankkumatta! Inhottavaa! Mitä tartteis tehdä?? Jatkanko vaan sisukkaasti vai WHAT????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sitten kun tippuminen jatkuu, se tippuu rytinällä. Itselläni kävi juurikin näin.

Mutta muista, ettei liian tiukka kannata olla syömisten suhteen, ettei kroppa ala käydä säästöliekillä. SIlloin ei takuulla laihdu. Eli välillä armollisempi ote ja herkkujakin kehiin, niin johan taas alkaa syntyä tulosta!

Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötkö liian vähän? Olen käsittänyt, että naisen perusaineenvaihdunta ILMAN liikuntaa on sen 1800-2000.

Tiesitkö, että ihmisen kehoa ei ole tehty nopeisiin muutoksiin. Siinä voi kestää jonkin aikaa ennenkuin tuloksia näkyy. Joten jatka sisukkaasti, mutta syö nyt ihmeessä ainakin 1300 kcal päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuon 1300 kcal/päivä. Joinakin päivinä yli, joinakin ali.

Oon jo niin vanha, että tuo perusaineenvaihdunta on siksi aika vähään tyytyvä :)

Liikunnasta varmaan saisi lisäpotkua mutta nyt perhetilanteen vuoksi menee vielä hetki, etten pääse kunnolla ainakaan mitään aerobista tekemään, kotijumppaa vaan...

Kiitos tsempeistä myös :)

ap

Vierailija
4/7 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt kaikkea herkkua, mitä nyt mieli tekee ja saa mennä vähän överiksikin, mutta kohtuudella kumminkin. Monesti jos paino on jäänyt mulla jumiin niin pidän kunnon mässypäivän ja unohdan kalorit ja johan alkaa taas tippumaan.

Vierailija
5/7 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lenkkeilyn nilkkavamman takia ja aloitin puntin nostamisen.

Paino nousi 2 kiloa.

Nyt en oikein tiedä, mitä tässä pitäisi syödä. Ei kai sekään ole tarkoitus, että paino nousee, vaikka harrastan liikuntaa 9 tuntia viikossa vähintään.

Vierailija
6/7 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin 2 viikkoa sitten lenkkeilyn ja samalla laihiksen, ja paino noussut nyt jo yli kilon!! Ja takuulla mtiään lihaksia ei ole kahdessa viikossa ehtinyt tulla, jotka painaisi enemmän. Sisuslla olen jatkanut tuota lenkkeilyä, mutta kohta kyllä lopetan sen, kun se vaan lihottaa!!!

Vierailija
7/7 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino välillä jumittaa. Minulla ainakin paino nousee ennen menkkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä