Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koiran siisteyskasvatus...neuvoa tarvitaan

Vierailija
28.08.2009 |

Meillä on puolivuotias Kleinpitz eikä millään opi sisäsiistiksi.

Ensimmäinen ulkoilu on aamulla jo puoli kuusi ja siitä eteen päin käytämme kolmen tunnin välein. Ja kun on syönyt niin heti sitten viemme isomalle hädälle. Viimeiseksi illalla pääsee ulos 21:30-22:30 välillä.

Minkälaisia "rytmejä" koirilanne on ja kuinka nopeasti ruokailun jlkeen viette ulos.

Aamulla kun heräämme, en esim.. itse kerkiä edes vessassa käymään, muuten koira käy jo paperille pissille. Miten kummassa sen saisi sisäsiistiksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira pitää saada heti ulos. Nyt se on oppinut käymään paperilla silläaikaa, kun käyt itse vessassa.

Laita sänkyn viereen jo vaatteet jotka puet ulos lähtiessäsi. Koira kainaloon ja ulos. Käyt vasta sitten itse vessassa.

Kyse on pienikoisesta pentukoirasta, jolla on pieni rakko. Ei se välttämättä pysty vielä pidättämään koko yötä, jos esim. juo illalla tai yöllä. Olen kuulluut, että tällä rodulla voi tuo siisäsiistiksi oppiminen kestää, mutta kyllä se jo vuoden ikään mennessä oppii, kun jatkatte samallla lailla. Käyttäkää aina samaan kellon aikaan koira ulkona.

Vierailija
2/2 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti pois... Koira oli oppinut, että paperi=vessa, joten tuota kun ei enää pannut lattialle niin ei tullut lätäköitäkään. (Koira italianvinttikoira eli pieni ja pienirakkoinen tuokin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla