Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka ajaa kaupan pihalla perhepaikalle

Vierailija
27.08.2009 |

autosta nousee 1 tai 2 aikuista ihmistä eikä lapsista tietoakaan..?

Mua voi sitten ketuttaa, ja yleensä nämä ihmiset tulee sillä uudehkolla autollaan ja elopainoa on 90+ naisilla ja miehillä vähintäänkin se 120+kg.. Minkä takia ihmiset ei voi tajuta että ne kuuluu perheellisille? Toinen on Inva paikka, niihinkin usein ajetaan se vähintään 50 000€ auto, luultavasti vain sen vuoksi että kaikki näkisivät heidän autonsa, sitten sellaiset ihmiset joilla on oikeasti kävelyvaikeuksia joutuvat kävelemään pitkänkin matkaa kun Inva paikat on täynnä, mun tietääkseni ASENNEVAMMASTA ei saa vielä tänä päivänä Inva-korttia!!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on ihan tosi inhottavaa on se kun ostoskeskuksessa tai marketissa on erikseen lastenhoitohuone ja sinne kurvaa nenän edestä joku lapseton ihminen... ihmettelet sitten siinä jonkun aikaa kun ei voi mennä vaunujen tms kanssa normivessaan vaan kyllä tämä lapseton olisi voinut mennä. Ja paras oli viimeks kun taas odotin siinä ovella niin nainen tuli vessasta ja yritin kauppakärrin ja vauvan kanssa sisälle niin läimäs oven täysillä nenän edestä kiinni...

Vierailija
42/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran talvella invapaikalle ajoi joku jannu juuri pestyllä autollaan ja painui vauhdilla sisään. Oli 20 pakkasta... keräsin poskiontelot täyteen sylkeä ja kävin räkimässä kuskin ikkunaan pikku muistot. Hetihän sylki jäätyi ja takuulla erottui juuri pestyssä spoilerihirviössä.

Oli lapsellista, myönnän. Mutta hauskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viimeks perheparkkiin ajoi sellanen +40 rouva urheiluautollaan, ihan sutjakkaassa kunnossa, ja tyynesti käveli kauppaan.

Perheparkkiin ajaa sellaset ihmiset ilman lapsia, jotka eivät osaa ajatella muita. Näin se yksinkertaisesti menee.

Mustalaisten auto oli viimeksi paikallisen S-marketin pihassa ajettu ihan ovien eteen, niin että ihmiset joutuivat kiertämään auton sisälle mennessään. Onneksi ei ollut sisälle pelikoneen viereen asti ajanut, kun niin näytti sossun eurot menevän RAY:n peleihin.

Vierailija
44/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosta näkee suoraaan onko kyseessä lapsiperhe vai ei. Itiksessä olen vähintään 10 krt kirjoittanut ajoit lapsipaikalle huulipunalla ikkunaan.

Mä ostan liikaa huulipunia muutenkin ja aina pari virheostosta löytyy meikkipussista.

Varmaan on joskus mennyt ns väärään osoitteeseen kirjoitus, tosin ikinä autossa ei ole ollut mitään istuinta ja aina auto on ollut 2 ovinen.

Ja nauran mielessäni ...

Vierailija
45/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli neljä tyhjää ruutua vierekkäin, en ollut liikkeellä omalla autolla (oli isompi ja kalliimpi ja uudempi) ja takana maailman vittumaisin kahden lapsen kolmivuorotyöläisyh-äidin päivä. Ja olin liikkeellä ilman lapsia. Ja jos joku olis tullu itkemään, että miksi tähän ajat, olisin varmaan käärinyt hihat ja vetänyt pataan... :D Oikeasti kaiken sen uupumuksen ja raivon ja väsymyksen hetkellä ajattelin kuitenkin niin selkeästi, etten halunnut ottaa riskiä, että joku kolhii autoa, jolla en edes halunnut ajaa, tiesin, että vapaita paikkoja jäi vielä kolme ja että mulla menee kaupassa neljä minuuttia. Eli ihan tieten tahtoen tarkoituksella tein kuten tein, selvisin kaupasta puolessatoista minuutissa ja itse asiassa kävi vielä mielessä, että varmaan tästä paikallislehden yleisöosastolla (pikkukaupunki) avaudutaan, mut enpä arvannu, että aihe onkin samantien pinnalla täällä. :DD

Vierailija
46/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeäkin saa käyttää, jos sitä on:(

Vierailija
47/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen tuominen parkkipaikan perältä on joku ongelma? Musta noi lapsiparkit on lähinnä naurettavia ja nopeat syö hitaat. En ajattele mitään ihmisestä (ilman lapsia), joka nousee autosta ja itse ajan muksujen kanssa perälle. Hän ehti ensin.

Invapaikat on toinen juttu. Niitä on ihan liikaa. Läheisen marketin pihallakin niitä on 6 ja hyvin harvoin näkee edes yhdessä niistä paikoista auton. Musta niitä voisi mainiosti vähentää tai sitten käyttää pikaparkkina myös muut ihmiset.

Vierailija
48/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kolme joista vanhin kolme niin kyllä vaan ärsyttää lapsettomat keski-ikäiset lapsiperheparkissa.

Vierailija
49/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sellanen juttu mikä tukkii mun suonet. Meillä on lapsen takia invalupa, enkä käytä sitä koskaan kun lapsi ei ole kyydissä. Mutta jumallllllauta kuinka usein invapaikat on täynnä idiootteja, joilla ei oo sitä merkkiä! Kerran oon jättäny lapun tuulilasiin ja muutaman kerran käynyt sanomassa kun joku nuori jolppi ollut parkissa invapaikalla ja saanut takaisin vittuilua, pitäis keksiä joku parempi keino rankaista niitä saatanan pölvästejä.

Vierailija
50/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siihen yleensä parkkeeraa, ellei lapsi satu olemaan mukana ja muualla täyttä. Kerran olen parkkeerannut ilman lasta liikkeellä ollessani, mutta silloin olikin supistellut edellisenä päivänä kovasti ja halusin päästä kaupasta mahdollisimman pienellä rasituksella.

En kyllä oikein ymmärrä miksi perheparkille pitää tuhlata tällainen ketju? Hyvä homma että niitä löytyy, mutta mikään laki ei sido sitä kuka niihin parkkeeraa. Lisäksi itse en ainakaan koe ongelmaksi parkkeerata useammankin lapsen kanssa kauemmaksi, tavaroitakaan ei tarvi kantaa pitkälle, kun voi ottaa kärryt autolle asti. Ainahan voin myös valita mihin kauppaan menen. prisman valtavan isolla parkkialueella joudun tn kävelemään pidemmän matkan kuin S-marketilla.

Siinä vaiheessa parkkipaikkaa tulee mietittyä kun joskus olen mummuni kanssa liikkeellä. Siinä missä on perheparkit, pitäisi ehdottomasti olla eläkeläisparkit.

Miettikää nyt vähän mihin ne kiukkunne puratte.

Vierailija
51/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssaihmisiään huomioon, käyttäytymään eikä olemaan piereskelemättä ruokapöydässä tai räkimästä kaupan lattialle.

En siihen yleensä parkkeeraa, ellei lapsi satu olemaan mukana ja muualla täyttä. Kerran olen parkkeerannut ilman lasta liikkeellä ollessani, mutta silloin olikin supistellut edellisenä päivänä kovasti ja halusin päästä kaupasta mahdollisimman pienellä rasituksella. En kyllä oikein ymmärrä miksi perheparkille pitää tuhlata tällainen ketju? Hyvä homma että niitä löytyy, mutta mikään laki ei sido sitä kuka niihin parkkeeraa. Lisäksi itse en ainakaan koe ongelmaksi parkkeerata useammankin lapsen kanssa kauemmaksi, tavaroitakaan ei tarvi kantaa pitkälle, kun voi ottaa kärryt autolle asti. Ainahan voin myös valita mihin kauppaan menen. prisman valtavan isolla parkkialueella joudun tn kävelemään pidemmän matkan kuin S-marketilla. Siinä vaiheessa parkkipaikkaa tulee mietittyä kun joskus olen mummuni kanssa liikkeellä. Siinä missä on perheparkit, pitäisi ehdottomasti olla eläkeläisparkit. Miettikää nyt vähän mihin ne kiukkunne puratte.

Vierailija
52/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt kauheaa jos lapset joutuu ihan KÄVELEMÄÄN kymmeniä metrejä eikä saakaan etuoikeutettua kohtelua.

Musta on asennevammaista että tässä maassa ylipäänsä on jotain perhepaikkoja parkkiksilla. Ei niin että sitten niihin tarviis parkkeerata niiden joille paikat ei kuulut, mutta ei niitä paikkoja tarviis olla ollenkaan.

Vierailija
53/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali parkkiruudusta pääsee autosta ulos vaikka olisikin raskaana 39 viikolla.

Itse käyn useasti jumbossa ja siellä ei onneks ole mitään lapsiparkkipaikkoja.

Meillä otetaan kärryt nuorimaiselle ja loput kävelee. Vaikka sitten sieltä neljännestä parkkirivistä. Minä en ymmärrä miksi siihen oven viereen pitää lasten kanssa päästä?

Kai lapsetkin osaa kävellä ja oppii myös miten parkkipaikalla kävellään.

T: viiden äiti

Vierailija
54/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheparkit ei ole perusteltuja kuin silloin kun perheen äiti on raskaana ja kuntonsa puolesta voisi olla oikeutettu johonkin tilapäiseen inva-lupaan. Kyllä tervejalkaiset naiset pystyy lasten kanssa kulkemaan ihan vaikka sieltä toiselta puolen parkkipaikkaa kauppaan - jos ei pysty, niin sitten vaihdetaan kauppaa.

Mitä tulee eläkeläisiin, niin ennemmin minäkin heille soisin omat parkkiruudut.

Siinä missä on perheparkit, pitäisi ehdottomasti olla eläkeläisparkit.

Miettikää nyt vähän mihin ne kiukkunne puratte.

Vierailija
55/55 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä oma hommansa kantaa vauva kaukalossa ja karkaileva 2v sieltä peränurkasta kauppaan, saati kaupasta ostosten kera takaisin autoon. Onneksi isommat lapset sentään kävelee itse iisisti.

Ja kyllä, toki me PÄÄSTÄÄN sinne kauppaan eikä mua haittaisi vaikka eläkeläisillekin olisi omat paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi