Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytyy kyllä myöntää että hieman kadehdin

Vierailija
27.08.2009 |

varakasta ystävääni.

Itse elämme käytännössä mieheni tuloilla, sillä itse hoidan lasta kotona ja opiskelen. Joskus teen keikkatyötä joka on hyvin rankkaa noiden edellämainittujen ohessa..

Kyllä meilläkin on raha-asiat ihan ok (ruokaa on aina ja laskut saadaan maksettua), mutta jos jotain kivaa haluamme tehdä/ostaa joutuu sen sumplimaan todella tarkasti.

Kaverini taas on lapseton sinkku opiskelija jonka isä maksaa hänen elämisensä. Eli maksaa asumisen ja laittaa kuukausittain rahaa tilille. Lisäksi kaikki "extrabonukset", kuten esim. nyt sai syntymäpäivälahjaksi 5000e (!!!).

Joten myönnän: joskus tunnen kateuden piston rinnassani kun saan kuunnella mitä hän on milloinkin ostanut tai tehnyt rahojensa ansiosta. Itse en kyllä ilkeisi enää tuossa iässä (30v.) elää vanhempieni rahoilla vaan tienata omat pennoseni, mutta tuo "rahaa on kuin roskaa" välillä pistää kateeksi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehtia, jos et "ilkeisi" ottaa vastaan vanhempiesi rahoja? Sunhan pitäisi halveksia häntä.

Vierailija
2/3 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että hänellä on niin paljon rahaa. -ap

kadehtia, jos et "ilkeisi" ottaa vastaan vanhempiesi rahoja? Sunhan pitäisi halveksia häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätkeytyy lähinnä halveksunta, jonka yrität tällä aloituksessa saada ilmiliekkeihin...;)

Faktahan on, että on aika säälittävää elää 3-kymppisenä isän tuloilla ilman sen kummempia omia saavutuksia. Rahasta olet ehkä kateellinen, tuskin elämäntavasta/valinnoista kumminkaan?