Suomen Unelmien poikamies - mitä mieltä olette?
Kommentit (41)
vaikea sanoa. Aina tuo sen edellisen kirvesmurhaajan näköisen voittaa.
vaikea sanoa. Aina tuo sen edellisen kirvesmurhaajan näköisen voittaa.
eihän noi jutut muutenkaan onnistu, niin mitä välii?
mä sinänsä tykkäsin siitä Antista, ulkoisesti ja ohjelmassa sisäisestikin, paitsi että taisi kusi nousta päähän.
kuin ulkonäkö, joka on kuitenkin makuasia.
Ei mun makuun, mutta parempi kun se viime vuoden ällötys. Se on vissiin totta se vanha juttu, että kaikki hyvät miehet on jo varattuja :)
On tää nyt ainakin miljoona kertaa parempi ku se edellinen tyyppi!
Tää on sopivan ikäinen ja sporttinen ja hyvässä duunissa. Ihan kelpo mieheltä vaikuttaa!
Hyvännäköinen on, ja taustat hyvät.
En tykkää tuon uuden unelmien poikamiehen ulkonäöstä. Liian amerikkalaisen kiiltokuvamainen. En kyllä tosin tykännyt edellisestä sarjamurhaajan näköisestä heebostakaan. Ällötyksiä molemmat. Se edellinen oli kaikenlisäksi pelottavan näköinen, tää nykyinen näyttää sentään tavalliselta, mutta ei innosta siltikään.
oli leuhkan näköinen ja kuvittelee varmaan olevansa tosi hyvän näköinen ja fiksu
mun mielestä parempi kun Antti-kuvotus. Tää vaikuttaa rehdiltä, kunnialliselta mieheltä, eikä miltään sarjamurhaajalta.
kuvaisi paremmin. Jättäisin väliin - hyi!
Mielenkiinnolla näkisin, että minkähänlaiset miehet mammojen kotona oikein majailee??
Jos tää siis on huono :)
kuitenkin. Silti olen sitä mieltä, että nämä Suomen "unelmien" poikamiehet ovat molemmat olleet huonoja valintoja. Oikeasti tuolla kaduilla kävelee lukuisia paljon komeampia miehiä kuin nämä kirvesmurhaajat ja omppuposket, mutta eiväthän ne näiden ohjelmien naisetkaan yleensä ole mitään suuren luokan kaunottaria, joten ehkä laatu kohtaa tässä asiassa. Silti ohjelman nimi, Unelmien poikamies, antaisi odottaa enemmän...
Silti olen sitä mieltä, että nämä Suomen "unelmien" poikamiehet ovat molemmat olleet huonoja valintoja. Oikeasti tuolla kaduilla kävelee lukuisia paljon komeampia miehiä kuin nämä kirvesmurhaajat ja omppuposket, mutta eiväthän ne näiden ohjelmien naisetkaan yleensä ole mitään suuren luokan kaunottaria, joten ehkä laatu kohtaa tässä asiassa. Silti ohjelman nimi, Unelmien poikamies, antaisi odottaa enemmän...
Tää ainakin vaikuttaa unelmalta... ok ulkonäkö ja ammatti ja vielä urheilullinen!
Just sitä miltä se kuulostaa :DDD