Espoon Kalajärvi?
Ketään sieltä? Hyvät ja huonot puolet siellä asumisessa? Onko yleistunnelma edes jotensakin vireä ja aktiivinen vai ihan pystyynkuollut? :)
Vähän houkuttaisi: uusia asuntoja aika kohtuuhintaan ja luonnonläheinen rauhallinen ympäristö lapsille. Pelottaa vaan, että alkaakohan ahdistaa se, kun mitään ei ole lähellä... Periaatteessa kai noin puolisen tuntia menee bussilla Hgin keskustaan Vihdintietä? Ovatko julkiset yhteydet käytännössä toimivat vai sortuuko helposti autoon? Työpaikat meillä toisella Hgissä, toisella Espoossa.
Kiitos, jos jaat kokemuksesi.
Kommentit (2)
Mulle sana Kalajärvi on synonyymi lentomelulle. Liekö miten suuri haitta oikeasti, mutta näin olen antanut itseni ymmärtää.
tai siis Kalajärven läheisyydessä ja ei valittamista. Ihan hyvät julkiset yhteydet, sopiva etäisyys Helsingin keskustaan ja esim Lepuskiin menee bussi. Palvelut löytyy. Sellainen oma yhteisöhän tuo oli, ainakin silloin kun itse asuin siellä kaikki tuntui tuntevan toisensa jne. Vähän kuin olisi jossain pienemmällä paikkakunnalla asunut..tosin nyt rakennettu kovasti ja mekin ollaan sieltä Pohjois-Espoosta tontteja välillä vilkuiltu..