Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11 reikää hampaissa

Vierailija
27.08.2009 |

tulin hammaslääkäristä.....shokki oli tietää et 11 reikää hampaissa!!!

elämä lyö oikein kunnolla päähän. mistä tuollainen määrä on voinut tulla????

astmalääke/imetys/oksentelu raskausaikana???????mistä hitosta????

kommentteja....

siis harjaan säännöllisesti hampaat jo lääkkeenoton takiakin......ei voi johtua pesemöttämyydestä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hammaslääkärissä kahdeksan vuoden tauon jälkeen. Pieni paniikki oli. Vaan ei sit ollut niin mitään. Ei reikiä, ei reiän alkuja, ei hammaskiveä.

Takana kolme raskautta ja hirveet yökkäilyt päivittäin.

En juo maitoa koskaan, mutta syön xylitolipurkkaa joka päivä!

Omilla lapsillakaan ei oo reiän reikää.

Muistattehan että reiät hampaisiin tulee bakteerista joka tarttuu lapsuusaikana. Älkää siis nuolko vauvojenne tai taaperoittenne lusikoita tai tutteja!

Vierailija
22/25 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 22v ikään mennessä ollut yhteensä kolme reikää - siis vain kolme. Yksi maitohampaissa ollut reikä ja kaksi rautahampaissa ollutta. Olin kouluajan normaalisti käynyt tarkastuksissa ja kouluajan jälkeen vuosittain yksityisellä hammaslääkärillä.

Muutin ja menin uudelle hammaslääkärille ja kas kummaa - hän löysi minulta neljä reikää. Olin aika lailla järkyttynyt mutta eipä sille mitään voinut. Reikä kuin reikä. Varasin ajan paikkaukseen. Siinä välissä kävin kuitenkin entisellä kotipaikkakunnalla ja päätinpä käydä siellä entisellä hammaslääkärillä. Tulos: ei reiän reikää! Neljä seurattavaa. Samat kuin olivat olleet jo 2 vuotta. Peruutin ajan tältä uudelta hammaslääkäriltä ja etsin uuden.

Olen nyt 34v. Ne samat neljä seurattavaa ovat siellä yhä...

Älä ap ihmeessä nyt usko tuollaista puoskaria. Hammaslääkäri on keksinyt hyvän tavan saada rahaa sanomalla että jokaikinen seurattava on myös paikattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

satun käymään erittäin hyvällä tunnetulla h-lääkärillä, yksityisellä.

astma lääkkeen jälkeen olen aina huuhdellut suuni niikuin pitääkin.

hammaslangan köyttöä ehkä olisi pitänyt aloittaa jo kauan sitten......nyt sit otan käyttöön saman tien.

aivan vaan ihmetyttää mistä moinen määrä tullut. onko vaan tuo kalkin vähäinen määrä vai mikä lie. tämä tyttö ollut nimittäin ahkera rinnalla olija ku vertaa edellisiin lapsiin.

no pääasia et kaik tulee kuntoon tavalla tai toisella.

lapsien hampaat olleet tähän asti täydelliset....siis ei reiän reikää......7-v 6-v ja 1-v

light juomista en ees välitä...maistuvat suorastaan kamalilta.

purkka saa tulla myös kuvioihin nyt mukaan säännöllisimmin. maitoa juon kovastikin.

Vierailija
24/25 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammalääkäri kokemukseni. Kävin opiskeluaikanani hammaslääkärissä kunnallisella hammaslääkärillä ja sain tietää että minulla on 3 reikää hampaissani. Sanoin sitten siellä että käyn paikkauttamassa ne oman kuntani hammaslääkärissä, koska oli helpompi sieltä saada aikoja.. no varasin sitten ajan kolmelle reiän paikkaukselle ja kuinka ollakkaan tämä oma hammaslääkärini ei löytänyt minulta yhtään ainutta reikää, eli silleen... ja vuosi sitten oma lapseni kävi kunnallisessa hammaslääkärissä tarkastus käynnillä koulun kanssa... ja häneltä löytyi 2 reikää, häntä pelotti niin paljon mennä niitä paikkauttamaan, koska kertoi että se hammaslääkäri oli ollut kovakourainen ja puhui ilkeästi, joten käytin hänet sitten yksityisellä vastaanotolla... sinne mentyämme yhtään reikää ei hän löytänyt vaikka kuinka etsi... ja onneksemme tämä kunnallinen hammaslääkäri ei ole enään kyseisessä hammaslääkärissä töissä, oli kuulemma saannut valituksia.......

Vierailija
25/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori oot 20 ite oon 10 hampaissa 13 Reikää et revppaasti siittä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi