Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin, että eräs ihminen on hakenut työpaikalle töihin

Vierailija
27.08.2009 |

olen itse siis äitiyslomilla. Ja tämä kyseinen ihminen on sellainen, ettei ole mitään positiivistä sanottavaa minulla hänestä. Tutun tuttu siis, ja tiedän, ettei osaisi hoitaa hommaansa, on vähän oikeasti tyhmä tapaus. Niin onko asiallista vinkata pomolle, etten suosittele tätä ihmistä, vai antaa olla vaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoin tehtävät hoitaa välttävästikin.

Vierailija
2/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutun tuttu ja niin hyvin tiedät, ettei osaa töitään hoitaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä! :D

Koska itse et tule kyseisen ihmisen kanssa toimeen niin on se tyhmä ja tiedät ettei osaa hoitaa työtä???

Eiköhän työnjohdon kuulu olla sen verran ammattinsa osaava että ne katsoo mitä ne hakee työnhakijalta. Se ettei ihminen tule sun kanssa toimeen (olet ehkä itse vaikea) niin sekö on sitten mittari ettei osaa TYÖTÄ? On ne sutkin osanneet neitä täydellisen palkata..

Ajattele miten kamalaa jos se osaisi sinua paremmin SINUN työsi? :D BUAHAHAA!!

Vierailija
4/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä että inhoat toista, haluat estää siltä toimeentulonkin ja työpaikan!

Vierailija
5/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa rekrytoinnin hoitaa hommansa.

Vierailija
6/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä äiti-ihminen :(

Toivottavasti tuo osuu ap vielä sun ja tuttusi omaan nilkkaan. Ja eiköhän se osu, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
7/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin ei voisi tietää muiden kokemusten kautta että jostain ei ole johonkin tehtävään!

Meillä oli samanlainen tilanne töissä ja onneksi määräaikainen sopimus, ei jatkettu sitä sopimusta sitten enää...

Vierailija
8/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on vaikka järjettömän negatiivinen valittaja, niin se heikentää aika paljon tehoja siitä, että hän tekee oman osuutensa hyvin. Jos kaikki ympärillä olevat tulevat hulluksi siitä valittamisesta ja pilkunnussimisesta.

Vierailija
9/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totta kai voit antaa lausunnon, mutta sen edellytys on, että tunnet ihmisen hyvin. Juorupuheiden perusteella ei kannata mitään lausua.

Ajattelepa näin:

Pomosi esimerkiksi tuntee ko. henkilön entuudestaan ja tietää hyväksi työntekijäksi, vaikka ei yksityiselämässä niin ihanteellinen olisikaan. Sinä kerrot, että ei kannata rekrytoida, koska kuulin kaverilta sitä ja tätä. Millainen mielikuva pomolle jää sinusta?

Vierailija
10/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kannattaa ilmoittaa esimiehelle jos huomaa että uusi on lusmu eikä tee hommiaan vaikka ne on opetettu.

Vierailija
11/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulta ap mitään, en puuttuisi asiaan. Jos sinulta kysytään arviota tuosta ihmisestä, voit kertoa ASIALLISEN arvio siitä, miten hän suoriutuisi tuosta tehtävästä. Jos henk. koht et pidä hänestä, älä anna sen vaikuttaa arvioon. Jos et ole koskaan työskennellyt hänen kanssaan vaan tunnet muista kuvioista, et ehkä pysty antamaan mitään arviota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi