Onko flunssaa nyt paljon liikkeellä?
Sellaista kuumeetonta, mutta aika voimakasta muuten.Mites töihin, kouluun tai tarhaan meno, menettekö jo parin kolmen päivän päästä, kun pahin rään valuminen mennyt ohi?
Kommentit (5)
meidän perhe on jo sen sairastanut.
kamalaa kröhää ja nokka vuotaa + pientä kuumetta on mun joka toisella työkaverilla ja perheillään. Pääkaupunkiseudulla ainaskin on.
Yhden kuumeettoman päivän jälkeen olen aina mennyt töihin & lapset hoitoon. En ole jaksanut hakea sairauslomaa 3 päivää pidempään, jos on vaan "pikkunuhaa".
itsellä nyt kauhea päänsärky ja poskia jomottaa. Kuumetta ei ole.
lastenlääkäri huokaisi että AINA näitä lenssuja on jossainpäin menossa, ei ne vaan tupsahda vaan muhii jossain suunnalla ja jatkaa matkaa toisaalle. ;)
eli paljon on liikeella ainakin pk seudulla flunssaa, jossa kova yskä, nuhaa ja kurkku kipeä, kuumetta ihan vähän tai ei ollenkaan.
Itse vein pojan lääkäriin kun alkoi oireet, raskaana kun olen niin pelästyin onko SI mutta on siis esim Rhinovirusta paljon liikkeellä.
niinkuin aina joka syksy kun koulut alkaa...
Poika oli kotona pahimman päivän, lämpöä oli aamusta puoleenpäivään ja kun loppupäivä oli kuumeetoon (ilman mitään lääkkeitä) niin kouluun lähti tänään. Yskii kyllä edelleen mutta sehän nyt voi kestää viikkojakin.