Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulikitkaa joku tietävä uneni?!?!

Vierailija
27.08.2009 |

minulla on siis avmies ja pieni vauva. ennen avomieheni tapaamista ja toiseen kaupunkiin muuttamista minulla oli suhde mieheen,meillä oli mahtavaa ja olimme sielunkumppanit. juttu kuitenkin loppui erinäisitä syistä. olemme senkin jälkeen ystävinä soitelleet,ehkä pientä flirttiä puheluissa jne. nyt ei olla 1,5 v oltu missään tekemisissä enkä juuri ole ajatellutkaan häntä(ei siis ole kiinnostanut minua enää romanttisessa mielessä tuo mies). nyt sitten viimeyön näin unta hänestä. jätin oman mieheni ja aloin suhteeseen tämän sielunkumppanini kanssa. näin unesa kuinka rakastelimme herkästi valoisassa,sykysyisessä huoneessa,näin ikkunasta kuinka lehdet leijailivat ja ihana keltainen valo ympäröi meidät. uni oli pitkä. sielunkumppanini jätti puolisonsa myös ja rakastui minuun uudelleen.sitten heräsin vauvamme itkuun ja olin ihan hämilläni:O tulkitkaa joku

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta että harrastin seksiä opettajani kanssa. Ei se sitä tarkoita että niin tulee tapahtumaan.

Näen joskus unta ala-asteen koulukavereista joita en ole nähnyt tai ajatellut vuosikausiin.

Vierailija
2/3 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsistynyt seksielämääsi ellet jopa koko parisuhteeseesi ja nyt mielesi kehittelee mukavia fantasioita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo uni kertoi haikeista hyvästeistä; syksy, lehdet putoilevat, viittaisi siihen.