Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei ole saanut koskaan orgasmia!

Vierailija
26.08.2009 |

Ei siis koskaan eikä millään konstilla, ei yksin eikä yhdessä. Ollaan oltu yli 10 vuotta naimisissa ja ikääkin on meillä molemmilla jo lähemmäs 40. Lapsiakin on, joten ei raskaudetkaan ole vaikuttanut orgasmin saamisen herkkyyteen, kuten ymmärtääkseni joillain on käynyt.

Minua jotenkin ahdistaa tilanne, koska koen etten pysty tuottamaan vaimolle riittävää mielihyvää. Toisaalta, kun hän ei saa orgasmia edes omin käsin niin keinot taitaa olla aika vähissä..

Vai mitä mieltä olette? Onko tässä mitään toivoa asian suhteen? Yhtä ja toista on koitettu, eli kyseessä ei ole mistään sulkeutuneesta seksistä pimeässä peiton alla.

Vaimo sanoo ettei asia ole hänelle ongelma, mutta jotenkin en jaksa uskoa ettei sillä ole merkitystä. Voiko seksi olla pohjimmiltaan tyydyttävää ilman orgasmia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole ikinä sitä kokenut. Sitten kun on kokenut, on vaikea elää suhteessa, jossa oma orgasmittomuus on puolisosta johtuvaa.

Sanot ettei millään konstilla. Tuskin olette kaikkea kokeilleet. Mikä vaimosi saa kostumaan? Se tuskin on ongelma? Onko hänellä fantasioita?

Millaisia keinoja olette käyttäneet? Mitä apuvälineitä? Yksi harvoista laitteista, jota käytetään mm. orgasmikursseilla on Hitachi Magic Wand. Meillä ei ole ikinä ollut ongelmia orgasmin saavuttamisessa, varsinkaan klitorisorkussa, mutta tuo laite on kyllä paras kaikista kokeilemistamme. Tämä laite yhdistettynä rentoon olotilaan, saattaa tuoda orgasmin. Ainakin kannattaa kokeilla. Oletteko kokeilleet suihkua? Se on myös varsin intensiivinen tapa. Millaisen tuntemuksen vaimo saa, kun lämpöisen veden ohjaa voimakkaalla(ei liian) klitorikseen? Eikö kestä sitä tunnetta, onko liian kova ärsyke? Kovakin ärsyke kannattaa kestää, lopputulos voi olla yllättävän palkitseva!

Vierailija
2/22 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkusta kannattaa kiertää suutinosa pois, eli pelkkä letku käteen ja sopiva paine klitorikseen. Pitäisi tuntua edes joltain. Ellei tunnu, jossain on pakko olla pahasti vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieromasauvaa on käytetty ja jonkinsortin klitoriskiihotinta.

Suihkusta ei vaimo syystä tai toisesta tykkää, eikä hän sitä halua vaikka olen ehdottanutkin sitä.

Vierailija
4/22 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua edes samana päivänä kuin Hitachista. Siis näistä delfiineistä, kaalimadoista ja muista kiihottimista. Ei tykkää suihkusta. Mistä asiasta siinä ei tykkää? Kommunikoitteko luontevasti? Tietysti on vähän vaikea puhua orgasmista, jos sitä ei ole ikinä kokenut ja se on todella sääli, mutta sääli ei teitä auta. Sinun pitää vain vakuuttaa vaimollesi, että tarpeeksi voimakas stimulaatio saattaa johtaa orgasmiin. Se voi tuntua aluksi kuin kovalta pissahädältä, joka kasvaa ja kasvaa, mutta muuttuu vähitellen nautinnolliseksi, mahtavaksi kokemukseksi. Ota ohjat käsiisi ja sano vamollesi, että sinä viet ja hän vikisee. Ei kukaan noista menetelmistä saa fyysisiä eikä henkisiä vammoja.

Hieromasauvaa on käytetty ja jonkinsortin klitoriskiihotinta.

Suihkusta ei vaimo syystä tai toisesta tykkää, eikä hän sitä halua vaikka olen ehdottanutkin sitä.

Vierailija
5/22 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällöin on kyse siitä, että on tiedossa se, että orgasmin voisi saada jos haluaisi. Kenellekään, joka on kokenut orgasmin, orgasmiton seksi ei riitä jatkuvasti. Tiedät sen varmaan omalta kohdaltasi. Miltä tuntuisi lopettaa, ennenkuin olet lauennut?

Voiko seksi olla pohjimmiltaan tyydyttävää ilman orgasmia?

Vierailija
6/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuisi lopettaa, ennenkuin olet lauennut?

Millälailla laukeaminen ja miehen orgasmi liittyvät toisiinsa?

Mies voi saada orgasmin siemensyöksyllä tai ilman ja siemensyöksyn orgasmilla tai ilman...

Ei liittynyt alkuperäiseen mitenkään mutta... =)

Vierailija
7/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mälli voi laueta ilman orgasmia. Tiedetään. Olen lauennut useinkin. Tarkoitin hekuman huippua, eli laukeamista, en mällien lentämistä. Miten mällit ja seksuaalisen kiihotuksen huippu, eli laukeaminen(nainenkin laukeaa)liittyy toisiinsa?

Miltä tuntuisi lopettaa, ennenkuin olet lauennut?

Millälailla laukeaminen ja miehen orgasmi liittyvät toisiinsa? Mies voi saada orgasmin siemensyöksyllä tai ilman ja siemensyöksyn orgasmilla tai ilman... Ei liittynyt alkuperäiseen mitenkään mutta... =)

Vierailija
8/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne liittyy aika kiinteästi toisiinsa.

En ole tähän mennessä nähnyt tarpeelliseksi erottaa niitä mitenkään. Enkä varsinkaan halunnut. En ole kertaakaan saanut runkkaamalla kuivaa orgasmia. En ole tosin edes yrittänyt. Olenkohan epänormaali???

Millälailla laukeaminen ja miehen orgasmi liittyvät toisiinsa? Mies voi saada orgasmin siemensyöksyllä tai ilman ja siemensyöksyn orgasmilla tai ilman... Ei liittynyt alkuperäiseen mitenkään mutta... =)

Vierailija
9/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eroottisissa elokuvissa sekä naiset että miehet sanovat:

I'm coming, I'm coming!

He siis molemmat tulevat, vai molemmiltako tulee?

Nainenhan voi myös ejakuloida, mutta voiko nainen ejakuloida ilman orgasmia?

Vierailija
10/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin suihku on ihan liian voimakas stimulaatio, sanonkin sitä "ärsytysorkuksi", se ei lopulta olekaan niin nautinnollinen, vaan semmonen "pakotettu". Hellä, hidas ja pitkäkestoinen hively toimii mulla paremmin. Kiire ja kovat ärsykkeet voi pilata kaiken, menee ikäänkuin ohi huipun...

En osaa auttaa ongelmassa, jos se nyt on ongelma. Kaikki naiset ei saa ikinä orgasmia, vaikka fyysisesti olisivatkin siihen kykeneväisiä. Kannattaa vaan puhua asiasta vaimon kans ja hyväksyä hänen kokemuksensa asiasta tai hakea ulkopuolista apua, jos kovin vaivaa. Seksistä voi toki nauttia muutenkin, eihän se huippu oo kaikki kaikessa, jos muuten on hyvää seksiä :)

Vierailija
11/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ei ole ikinä kokenut orgasmia.

Seksistä voi toki nauttia muutenkin, eihän se huippu oo kaikki kaikessa, jos muuten on hyvää seksiä :)

Vierailija
12/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jotenkin ahdistaa tilanne, koska koen etten pysty tuottamaan vaimolle riittävää mielihyvää. Toisaalta, kun hän ei saa orgasmia edes omin käsin niin keinot taitaa olla aika vähissä..

Kyse tuskin on sinusta tai taidoistasi. Sinun voi todellakin olla vaikeaa antaa hänelle orgasmia, ellei hän kykene siihen itsekään... Meillä on vähän samankaltainen kokemus asiasta, tosin sain ennenkin masturboidessani, vaan en oman käden kautta! Tarvitsin aina jonkin "välikappaleen", eikä mieskään kyennyt antamaan minulle suullaan/käsillään orgasmia (ilman yhdyntää) ennenkuin saavutin sen pelkästään omin sormin. Oman kehon tunteminen voi vaikuttaa asiaan.

Vierailija
13/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä voi toki nauttia muutenkin, eihän se huippu oo kaikki kaikessa, jos muuten on hyvää seksiä :)

Seksistäkö ei voi nauttia ilman orgasmia, jos yleensä on sellaisen tottunut saamaan? Ihmiset taitaa olla yksilöllisiä tässäkin suhteessa. Mieheni tekee joskus niin, että antaa mun nauttia useamman kerran päivässä ja tulee itse vasta illalla. Siis sillon, kun seksiä on monesti päivässä. Ei se aina näin mee, mutta joskus "kasvattaa himoaan", tuntuu kuulemma todella hyvältä, kun on päivän pantannut. Toki hän saa illalla kuitenkin, että mitenkä tämänkin asian haluaa sitten nähdä. Itse en moiseen pidättäytymiseen kykene, mutta vähän kateellisena joskus mietin, että miltähän se mahtais tuntua :D

Vierailija
14/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ei voi nauttia JATKUVASTI siten, että ei saa orgasmia, jos on orgasmin ihanuuden joskus kokenut. Toki seksistä voi nauttia esimerkiksi antamalla naiselle orgasmin hieromalla klitorista. Henkisesti erittäin tyydyttävää. Välillä.

Seksistäkö ei voi nauttia ilman orgasmia, jos yleensä on sellaisen tottunut saamaan? Ihmiset taitaa olla yksilöllisiä tässäkin suhteessa. Mieheni tekee joskus niin, että antaa mun nauttia useamman kerran päivässä ja tulee itse vasta illalla. Siis sillon, kun seksiä on monesti päivässä. Ei se aina näin mee, mutta joskus "kasvattaa himoaan", tuntuu kuulemma todella hyvältä, kun on päivän pantannut. Toki hän saa illalla kuitenkin, että mitenkä tämänkin asian haluaa sitten nähdä. Itse en moiseen pidättäytymiseen kykene, mutta vähän kateellisena joskus mietin, että miltähän se mahtais tuntua :D

Vierailija
15/22 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottinen ja rentouttava hieronta opiskellaan sitä

Vierailija
16/22 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melko yleistä vaimollekin,ettei saa orgasmia joka kerta. Itse haluasin naida usein,joka toinen ilta,mutta pelkään ettei hän saa orgasmia vaikkakin tykkää seksistä paljon.

Miksi ei ole tehty enemmän nystyröitä olevaa  kondomia? Silloin se kutina saisi täyttymyksen ja tyydytyksen?

Vierailija
17/22 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2009 klo 15:12"]Miksi eroottisissa elokuvissa sekä naiset että miehet sanovat:

I'm coming, I'm coming!

He siis molemmat tulevat, vai molemmiltako tulee?

Nainenhan voi myös ejakuloida, mutta voiko nainen ejakuloida ilman orgasmia?
[/quote]

Ejakulaatio ei ole orgasmi. Ihan vaan ohis.

N32v

Vierailija
18/22 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2009 klo 17:02"]

Miten seksi voi olla hyvää ilman orgasmia?. N30

Vierailija
19/22 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2009 klo 17:02"]

Miten seksi voi olla hyvää ilman orgasmia?. N30

Loistavasti lainattu. Pointsit siitä!

Vierailija
20/22 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako tässä nyt neuvoa mitään???????????????????? Olisiko mahdollista että puoliraiskaisit vaimosi. Eli sitomalla hänet käsistä ja jaloista sänkyyn selälleen. Hiroisit ja hyväilisit hänen rintojaan, ja laittaen imukupit nänneihin jotka suurentaisi niitä (kiihoittavaa).

Pimpsan hyväilyä, välillä nuollen. Dildo pimpsaan samalla nuollen klitorista. (tosi ihanaa), ota nänneistä hilut pois ja puristele ja näyki nännejä, laita hierontaöljyä ja hyväile rintoja.

Aloita uudestaan pimpsan nuoleminen, työnnä dildo takaisin ja nuole klitorista härnäen (tässävaiheessa tulen). Nuole pimpsaa ja klitorista kuin jäätelöä, pitäisi orgasmin tulla jos vaan olet maltillinen.

Näissä toistoissa voi mennä kauankin mutta kyllä se on palkitsevaa. Irroita jalkakahleet ja nosta hänen jalkansa olkapäillesi, ja nai ensin hitaasti ja hiljakseen kiihdytä vauhtia. Kun tulet pitäisi vaimosikin saada orgasmi, Kokeileppa tuota. N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan