Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkihäiriöiset huom!

Vierailija
26.08.2009 |

Kyselin tätä tuossa yhdessä toisessakin ketjussa, mutta laitan nyt ihan oman aloituksen... eli oletteko kokeillut luontaistuotteita paniikkihäiriön hoitoon? Mä olen asiaa tutkiskellut netissä, ja huomasin, että moni puhuu e-epan ja karnosiinin puolesta paniikkihäiriön hoidossa, joillakin jopa parantanut koko paniikkihäiriön. Onko täällä kenelläkään omakohtaista kokemusta näistä? Ja monet puhuvat juuri tästä tri Tolosen karnosiini-valmisteesta, mutta onko sama mitä karnosiini-tuotetta käyttää? Kiitos jos joku vastaa :).

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-EPA auttaa ainakin minulla. E-EPAn syöminen, kahvin vaihto vihreään teehen, sekä sokerin välttäminen yhdistettynä päivittäiseen urheiluun ovat poistaneet minulta paniikkihäiriön täysin.

Kokemusta on terapiasta ja serotiinin takaisinestolääkityksestä, mutta lopullinen apu löytyi elintapojen muuttamisesta. Suosittelen todella lämpimästi, en olisi koskaan uskonut miten hyvä olo voi olla. Sairastin paniikkihäiriötä 15 vuotta.

Vierailija
2/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin panikkihäiriöön,lievään synnytyksen jälkeiseen masennukseen ensimmäisen lapsen jälkeen ja itse sain ainakin apua e-epan ja karnosiinin yhdistelmästä.kohtaukset hävisivät jonkin ajan kuluttua kun olin alkanut käyttämään noita..mutta mutta oli tosiaan lievänä joten en osaa sanoa miten vaikuttavat jos on pahempana.tosin vaikka itse kohtaukset hävisivät saattoi ahdistava olo tulla kuitenkin.kävin myös ryhmäterapiassa juttelemassa muiden pienten lasten äitien kanssa,mistä oli valtavasti apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jotenkin haluaisin viimeiseen asti vältellä masennuslääkkeitä ym ja sen vuoksi olisikin kiva jos noinkin yksinkertaisesta asiasta löytyisi apu. Mä olen huomannut tuon kahvin vaikutuksen, en enää voi juoda ollenkaan kahvia, tekee ihan hirveän olon. Pitääkin vaihtaa se tuohon vihreään teehen! Ja 3, mitä karnosiinia söit, tiedätkö onko ihan sama mitä karnosiini-valmistetta käyttää vai onko niissä jotain eroa? t. ap

Vierailija
4/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön Solgarin B-vitamiinia jossa on myös C-vitamiinia. Olen huomannut että jatkuva ahdistus ja kiireen ja huolen tuntu on vähentynyt merkittävästi.

Ja sittenhän on mäkikuismapillereitä. Niitä saa nykyään apteekista.

Vierailija
5/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten korvien välissä paniikkihäiriö on. itsellä loppui "kohtaukset" kun oli temesta purkki käsilaukussa mukana....

että sillee

Vierailija
6/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriöhän johtuu siitä, että aivoissa on liian vähän jotain seramitälieonkaan... e-epa ja karnosiini lisäävät tämän tuotantoa.

Vierailija
8/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi serotoniinia.

Vierailija
9/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi serotoniinia.

Vierailija
10/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka paransi itse itsensä, nimenomaan e-epaa ja karnosiinia sekä lisäsin liikuntaa! Olo on mahtava, todella. Noin viikossa loppui pahimmat oireet kun aloitin "kuurin".

Kahvin vaihdoin kofeiinittomaan, ja jätin kokiksen pois kokonaan.

Aivojen välittäjäineet alkavat toimia oikein kun saavat e-epaa ja karnosiinia... :)

Suosittelen!! Itse käytän nimenomaan tohtoro tolosen karnosiinia.

Vierailija
11/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sitä saa?

Vierailija
12/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertakaikkiaan yhtään mitään vaikutusta. Hukkaan menivät nekin rahat. Väitän että ihminen, jolla oikeasti on paha paniikkihäiriö, ei luontaistuotteista siihen apua saa... toki niillä placebovaikutus voi olla, sitä en kiellä.

Vierailija
13/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidemmän aikaa (menee n. 2kk ennenkuin vaikuttaa).

Vierailija
14/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuoteliikkeeseen ja pyydän e-epaa?

Vierailija
15/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ja on yhä paniikkihäiriö, todella kauhea sellainen ja nuo em. "lääkkeet" kyllä todella auttoivat. Toki vielä tulee toisinaan, viikottain lieviä oireita muttei enää olenkaan varsinaisia kohtauksia, jolloin luulen kuolevani siihen paikkaan!! :(

Oireina enää kasvojen puutuilua ja joskus epätodelliseta oloa, mutta olen ns niskan päällä, en enää pelkää kohtauksia, se on lottovoitto minulle. Uskallan taas elää!!

E-epaa minä syön Lysin nestemäisenä jossa enemmän e-epaa kuin dha:ta, sekä muutenkin enemmän noita kuin monessa muussa kalaöljyssä joissa on usein mukana muitakin kuten d ja e-vitamiineja. Lysissä vain noita e-epaa ja dha:ta. Lisänä se karnosiini sekä kromi.

Vierailija
16/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen, miten ihmiset haluavat noin hanakasti "ulkoistaa" tämän ongelmansa.

Kyse kun on kuitenkin mielenterveyden häiriöstä. Niin eikö siihen pitäisi löytää jotakin muuta ratkaisua kun Tolosen tabletit?

En väheksy, itsekin söin E-Epaa pitkään, mutta kyllä mun mielestä suurin apu on ollut oman elämäntilanteen pohtimisesta ammattiauttajan kanssa. Itse olin sairauden puhjetessa melkoisessa umpikujassa ja elämänmuutosten myötä kohtaukset hävisivät.

Kohtaukset toki ovat niin pelottavia ja ruokkivat itseään, että kierre on mun mielestä katkaistava keinolla millä hyvänsä, ennen kuin näitä asioita edes pystyy pohtimaan.

Itse tein sen puolen vuoden mielialalääkekuurilla, jonka aikana aloitin terapian ja kun olin oireeton, lopetin lääkkeen ja jatkoin terapiaa.

Kyllä mulla olisi itsetuntemus jotakin ihan muuta kun nyt, jos olisin psyykannut itseni terveeksi pelkällä e-epalla, VAIKKA se olisikin mua auttanut. Aina saisi pelätä, että milloin se uusiutuu ja mistä ne kamalat asiat tulee.

Nyt ei pelota yhtään. Päinvastoin, oon 90% varma, että saan olla asialta rauhassa - ja mitä sitten, vaikken saisikaan? Se ei ole kuitenkaan mitään uhkaavaa. Se olen minä, ja mä en enää pelkää itseäni, ajatuksiani, tunteitani, kehoani.

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että paniikkihäiriö on kehon tapa kertoa mielelle (joka ei "hyvällä" tätä tietoa suostu vastaanottamaan, koska elää "in denial"), että pysähdy, katso tosiasioita, näin ei voi jatkua.

Vierailija
17/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painotan kofeiinin merkitystä!! Minulla oireet vähenivä jo lomalla jossa en juonut lainkaan kahvia enkä kokista, kotona aloitin n ja oireet tulivat heti takas.

Kofeiini todella on tärkeä tekijä paniikkihöiriössä. Ainakin minulla.

Vierailija
18/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri valmistajilla. Ja huvittavaa tämä mainostaminen: kuinkakohan monta kertaa täällä esim. jotain tiettyä meikkiä kehutaan ja hehkutetaan...? Tässä kuitenkin kyse ihmisen terveydestä.

Vierailija
19/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette sitten tosiaankaan ymmärrä? Miksi hoidatte oiretta, ettekä sairautta? Mitä sitten, vaikka se epa auttas, ei se selitä sitä, että miksi sä niitä kohtauksia saat.

Vierailija
20/36 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette sitten tosiaankaan ymmärrä? Miksi hoidatte oiretta, ettekä sairautta? Mitä sitten, vaikka se epa auttas, ei se selitä sitä, että miksi sä niitä kohtauksia saat.

joillakinhan paniikkihäiriön taustalla on ihan fyysiset syyt, ei psyykkiset. Ja esim. näillä tuotteilla voi niihin fyysisiin syihin vaikuttaa. Joillakinhan on paniikkihäiriön taustalla ollut jopa asentohuimausta, jota ei ole vaan koskaan tajuttu, syötetty vaan mielialalääkkeitä. Paniikkihäiriön syitä on monia, joillakin on psyykkiset syyt, mutta ei kaikilla. Ja silloin on parempi, että ensin yrittää ilman niitä mielialalääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi