Miksi ihmiset tekevät fritsuja? Kertokaa tyhmälle.
Olen nelikymppinen perheenäiti. Minulla on ollut myös toki muitakin poikaystäviä ennen kuin tapasin mieheni. Tuo fritsuasia on vaan jäänyt täysin mysteeriksi. Voisiko joku ystävällinen selittää, mikä siinä on ideana.
Nuorethan tekevät niitä huvikseen (vaikka itse), jotta herättäisi kunnioitusta, mutta miksi aikuiset tekevät niitä.
Siis tekevätkö aikuiset niitä vain yhdynnän parhaassa vaiheessa, vai onko se muulloinkin kuin rakastellessa mukavaa tehdä toiselle fritsuja.
Korvaako fritsun tekeminen joskus kiihkeän suutelemisen, vaikkei sillä kertaa seksiä harrastaisikaan. Tekeekö aikuiset fritsuja ilman seksiä.
En käsitä, kertokaa.
Kommentit (31)
Aikuisen kaulassa imutusjäljet aiheuttavat lähinnä myötähäpeää, tulee olo, että eikö tuolla reppanalla ole muuta esiteltävää kuin jonkun järsimä kaula. Aivan kuin siinä haluttaisiin esitellä, että "minäpä olen näin haluttava, että kiihkeä rakastajani suorastaan syö minut, tepä ette olekaan" tai "minäpä olenkin varattu, teitä muitapa ei kukaan näköjään haluakaan". Yleensä aikuisfritsuja näkee alemman sosiaaliluokan edustajien kauloissa, joiden elämä on jotenkin ankeaa ja itsetunnon taso matalalla. Seksielämän vireyteen en niitä osaa liittää.
Siis kuvitelkaa miltä tuntuisi, jos lastenne opettaja tekisi työtään kaula purtuna. Tai lääkäri, sairaanhoitaja, lastentarhan hoitajat...? Yääääähhhh!
Teineillä nolot vahinkofritsut vielä ymmärtää, mutta aikuisilla ne kertovat kyllä lähinnä älyn vähyydestä.
Tunnevammainen ex teki niitä mulle kiusallaan, kun anelin ja vannotin, ettei saa tehdä. Ei tehnyt seksin aikana. Jonkinasteista lievää väkivaltaa?
Itse ainakin joskus jos on kunnon kiihkoissaan seksin aikana, saatan orgasmin tullessa vahingossa raapia partnerin kroppaa.... ja voi tulla veret, joskus kiihkoissaan kun yrittää hillitä sitä ääntä, on helpompi imeä kaulaa ja tukahduttaa ne onnenhuudot siihen :9
Niiden teko on kivaa, ja kun joku imee kaulaa, se vasta ihanalta tuntuukin.
Niiden teko on kivaa, ja kun joku imee kaulaa, se vasta ihanalta tuntuukin.
Käsittääkseni toinen tekee toiselle fritsun ja täten osoittaa muille, että tämä jolle hän teki fritsun, on tavallaan sitten hänen.
Ja jotkut pitävät siitä, kun heille tehdään fritsuja, tuo lisää fyysistä nautintoa.
Riippuu ihan ihmisestä, että miksi he niitä tekevät. :3
En voisi kuvitella, että omalla työpaikallani olisi fritsukaulaista porukkaa. Itse suutelen mielelläni ja pitkäääään ja hyvin. Kiihkon vallassa joskus näykitään nännejä ja pippeliä. Kaula ei ole meille se kiihottavin paikka, joillekin ehkä on.
Näyttämisenhalu? Teiniys?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2012 klo 20:13"]
Heh, mä olen 45v opettaja, joka on tehnyt työtään kaula purtuna. No, sain kyllä kuulla siitä oppilailta... Kaulan ja rintojen suutelu ja imeminen on just parasta rakastelussa.
Aikuisen kaulassa imutusjäljet aiheuttavat lähinnä myötähäpeää, tulee olo, että eikö tuolla reppanalla ole muuta esiteltävää kuin jonkun järsimä kaula. Aivan kuin siinä haluttaisiin esitellä, että "minäpä olen näin haluttava, että kiihkeä rakastajani suorastaan syö minut, tepä ette olekaan" tai "minäpä olenkin varattu, teitä muitapa ei kukaan näköjään haluakaan". Yleensä aikuisfritsuja näkee alemman sosiaaliluokan edustajien kauloissa, joiden elämä on jotenkin ankeaa ja itsetunnon taso matalalla. Seksielämän vireyteen en niitä osaa liittää.
Siis kuvitelkaa miltä tuntuisi, jos lastenne opettaja tekisi työtään kaula purtuna. Tai lääkäri, sairaanhoitaja, lastentarhan hoitajat...? Yääääähhhh!
Teineillä nolot vahinkofritsut vielä ymmärtää, mutta aikuisilla ne kertovat kyllä lähinnä älyn vähyydestä.
[/quote]
Nosiis todellakin<3 ite vaa sytyn siitä iha sikana ja se on siis aaaah vaa nii ihanaa... Mun bf on tumma nii sil ei näy ikänä fritsuja... Mut ite oon nii liljanvaalee et ne näkyy ihan helvetin pitkälle ja pitää piilotella kaikilta...
Mut ei sillo ku niitä tekee ja on aiva kiihkoissaa ja himokkaana ni ei sitä oikei ajattele just sillo:D
Mua sattui,kun mies teki fritsun ja kielsin jatkossa ne. Lisäksi en halua anuspanoa,enkä ottaa suihin.
Miten on eläinkunnas? Kissa, hevonen nyt ainakin puree niskaan. Monet muut. Eikö tämä tarkoita vain, että pysy tamma paikallaan vielä hetki.
Liskoaivoissa nämä suuret tunteet. Suvun jatko, nälkä, jano, kipu, pelko, saalistaa, joutua saaliiksi. Kaikilla eläinkunnan eläimillä sama vaisto.