matkavakuutuksesta. Eikös meille pitäs tulla vakuutusyhtiöstä oikeen virallinen "kortti" tms?
Kommentit (10)
ollaan vaan lähdös lauantaina matkalle, ja jos tarvii oikein viralliset kortit olla mukana, niin tulee kiire..
ap
kotivakuutuksen yhteydessä, tulee kortti. Jos oettu vain yhtä matkaa varten vakuutus, ei tule korttia vaan täyttämäsi lomake on säilytettävä, koska se on tämä kortti.
Joka tapauksessa mahdolliset syntyneet haetaan matkan jälkeen vakuutusyhtiöltä eli ensin on itse maksettava.
kotivakuutuksen yhteydessä, tulee kortti. Jos oettu vain yhtä matkaa varten vakuutus, ei tule korttia vaan täyttämäsi lomake on säilytettävä, koska se on tämä kortti. Joka tapauksessa mahdolliset syntyneet haetaan matkan jälkeen vakuutusyhtiöltä eli ensin on itse maksettava.
hoitava lääkäri laskuttaa suoraan vakuutusyhtiötä.
jatkuvasti voimassa oleva matkavakuutus. otettiin se just pari viikkoa sitten..mut ei kai se ole kotivakuutuksen yhteydessä mitenkään, en tiedä?!
ap
kotivakuutuksen yhteydessä, tulee kortti. Jos oettu vain yhtä matkaa varten vakuutus, ei tule korttia vaan täyttämäsi lomake on säilytettävä, koska se on tämä kortti. Joka tapauksessa mahdolliset syntyneet haetaan matkan jälkeen vakuutusyhtiöltä eli ensin on itse maksettava.
hoitava lääkäri laskuttaa suoraan vakuutusyhtiötä.
Itse on maksettava ja sitten haettava korvaus.
meillä saatiin lääkärikulut ilmatteeksi, mutta korvauksen menetetystä lomapäivistä tietysti jälkikäteen.
olen lukenut ehdot ja en ole koskaan itse maksanut hoitoa vaan aina on laskutettu.
jos esim. eurooppalaisen, niin ei tule.